الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

نائب و زیاره کوچولوها

1392/6/26 14:52
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم به دوستای گلمون

این میلاد با سعادت رو به همه دوستان عزیز و کوچولوهای نازشون تبریک میگیم 

امیدوارم هر چی تو دل قشنگتون هست و از صاحب این روزها خواستید به همین زودیها بهش برسید

دیشب بر خلاف هر سال که میگفتیم این شب جای ما نیست و جای زائرینه ولی دلم بدجور هوای حرم رو کرده بود و تصمیم به زیارت حدود ساعت 7.5 راه افتادیم و مسیری که حدود یه ربع بیست دقیقه باید میرسیدیم دوساعت و نیم طول کشید همه داشتن میرفتن با این تفاوت که اینگاری به روی  پا نیستن و با دلی عاشق این مسیر و طی میکنن به همین خاطر راهها بسته بود وسایل نقلیه هم که فقط عمومی بود با کندی هر چه تمام تر راهشو طی میکرد و ما هم به خاطر گلدخملمون که خسته نشه با وسیله نقلیه بودیم که اگه پیاده میرفتیم خیلی زودتر میرسیدیم .... 

خلاصه رسیدیم و نائب و زیاره همتون بودیم و با خیییییییییلییییی از عاشقانی روبرو شدیم که خودشونو به این مکان امن الهی رسونده بودن و دلشونو گره زده بودن به این حریم با صفا

واقعا وقتی آدم چشش به این همه عاشق میوفته از خود بیخود میشه خیلی شب قشنگی بود چون حال هممممممه قشنگ بود

 

 

 

الینای عزیزمون هم نائب و زیاره تمام کوچولوهاییه که هنوز قسمت نشده بیان 

 

 

 

 

آقاجون عاجزانه ازت میخوایم تمام کوچولوهامنو در پناه خودت حفظ کنی

آمین یا رب العالمین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نایسل
26 شهریور 92 20:43
وایییییییی چقدر دخترت بزرگ شده عزیزممم
راستی منم پیش آقا دعا کن


سلامممممممم خوبی عزیزم اینطرفا خیلی خوشحال شدم ..
حتما گلم .
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 شهریور 92 1:01
میلاد امام رضا رو بهتون تبریک میگم.
خوش به سعادتتون.زیارت قبول.
الهی بگردم الینا جونم چه با مزه دستش رو روسینه اش گذاشته.فاطمه جون از طرف من دو تا لپ خوشگلشو ببوس

ممنونم عزیزم
آره عسلم ما بهش یاد ندادیم فقط میگفتم سلام کن مثل اینکه از اطرافیان دیده و انجام میداد مام سریع عکسگرفتیم ازش .
حتما عزیزم شما هم ببوس روشاجونو.
منادوست خاله جون فرزانه
27 شهریور 92 12:22
سلام به اليناي عزيزم و مامان گلش منم عيد رو به همتون تبريك ميگم اميدوارم كه هرچي از خدا ميخواين بهتون بده و تو خانم كوچولو هم عاقبت بخير باشي اره واقعا خيلي شب زيبايي بود منم اون شب كشيك حرم بودم و نائب الزياره همتون بودم و خيلي شب قشنگي بود ب قول مامان جونت واقعا كيف ميكنه وقتي اين همه عاشق ميبينيم كه از كجاها اومده بودن واسه اقا امام رضا
دركل انشالله كه هميشه شاد باشي و ساليان سال سايه پدر و مادرت بالاي سرت باشن كه هرسال باهاشون بري تولد امام رضا حرم و واسه همه دعا كني

سلام خاله جون. مناجون
ممنونم عزیزم همچنین برای شما
آره واقعا خیلی لذت بردم
ممنون از دعای قشنگت
اعظم
27 شهریور 92 13:03
خیلی زیبا بود فاطمه جون ممنون

خیلی سخته آدم دلش یه جایی باشه اما نتونه بره .نمیدونی این دو روز که به همه تبریک گفتم خودم چه حالی داشتم .همش دلم اونجا بود.




خواهش میکنم اعظم جون

نه عزیزم چرا سخت کافیه فقط دلت همینجا باشه اینگار همینجایی مطمئن باش ...

مامان الینا
27 شهریور 92 15:16
زیارتت قبول فرشته کوچولو
با دیدن عکسا دلم لرزید
الینای من از تو یه کمی کوچیکتره
دوست دارم در مورد بچه داری با هم حرف بزنیم



ممنون خاله جون
ببوسیدش
یعنی با هم دوست شیم .. من لینکتون میکنم .
مامان رضا جونی
27 شهریور 92 15:52
سلام خانمی
وای که نمی دونستم شما هم مثله ما مشهدی هستین
وای که امروز فکم افتاد دیدم اینجا یک مهدی پیدا کردم


سلام عزیزم
جداٌ شما هم اینجا هستید چه جالبببببببببببب
مهسا مامان نورا
27 شهریور 92 16:52
زیارت قبول عزیزم چه ناز شدی ما هم چند روز دیگه عازمیم به سوی آقا


ممنون خاله جون
جدی چه خوب کاش بشه همو ببینینم .
بابا
27 شهریور 92 17:32



nicel
27 شهریور 92 17:39
سلام گلم خوبی منم همین ور منم خیل دلتنگت بودم فداات شم مرسی بی خبرا



سلام ممنون عزیزم..
خیلی خوشحال شدم دیدم وبتو بروز میکنی..
بازم باش و بیاپیشمون
ساراكوچولو
28 شهریور 92 9:32
ماشالله به الينا جون خاله ..بزرگ شده خانم شده..مرسي به ماسرزدي وخوشابه سعادتون تو حرم امام رضا عكس گرفتين


ممنون خاله جون.
خواهش میکنم عزیزم انشاا... به زودی قسمت شماهم بشه.
مامان ستیا نفس
29 شهریور 92 11:34
عزیزم خوش به حالت

ان شالله در پناه آقا امام زمان دختر بزرگ وموفقی بشی گلم




ممنون خاله جون

انشاا... امیدوارم همه فرشته هامون در پناه خدا و آقا باشند.


ساره دختر خاله نفس
31 شهریور 92 16:00
سلام به وب ما هم سربزنید
مامان ثمین
6 مهر 92 1:28
وایییییییییییییییییییییی چه خوب شما مشهدی هستین ماهم ساکن نیشابوریم وزیاد میایم مشهد
اومدین نیشابور بیاین پیش ما خوشحال میشیم از نزدیک ببینمتون
التماس دعا عزیزم


جدی چه جالب
انشاا...
چشم حتما شما هم واسه ما دعاکنید