الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

الینا از دو روزگی تا دو سالگی در قالب تصویر

1392/6/29 14:23
426 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلاممممم به دختر قشنگم 

یه مدتیه خیلی دلم هوای روزهای اول تولدت و نوزادیت روزهای قشنگ دو سال اخیر رو کرده به همین خاطر تصمیم گرفتم نمونه ای از عکسای شیرین این دوران رو تو یه پست بگذارم تا دیگه هر وقت دلم هوای اون روزا رو کرد بیام سراغ این پست و از مرور این روزهای شیرین لذت ببرم    بغل  مطمئنم روزی تو هم خوشت میاد قلب

 

دو روزگی عسلممممم بغل هورا

 

 

10 روزگی عزیزمممم

 

 

1 ماهگی ملوسممممم

 

 

2 ماهگی جییییییگررمممم

 

3 ماهگی عروسکممممم

 

 

 

4 ماهگی قلقلیییییمم

 

 

 5 ماهگی شیرییییینممم

 

 

 

6 ماهگی سییییککرییییی

 

 

 

 

7 ماهگی عسسسلککمم

 

 موش موشییی خودمییییی

 

8 ماهگی خوش خنده اممممم

 

 

9 ماهگی ملوسکمممم 

 قوبونه اون برق نگاتتتتتتت

10 ماهگی عسلییییییی

 

11 ماهگی جیییگگگرمممم

 

 

12 ماهگی عروسکککککممم

 

 

یک سالگیییییییییییی خوشگلکمممممم

 

 

 

چیزی در کلامم نیست     

                     جز دوستت دارم هایی
                                                    که واژه نیستند
                                                               مثل دم در پی بازدم
                                                                                    حیاتم را رقم می زنند.

 

13 ماهگی لپ گلییییمم

 

 

14 ماهگی خانوووومممم

 

 

15 ماهگی بازیگوشمممم

 

 

16 ماهگی شیطونکممممم

 

 

17 ماهگی خوشمزه امممم

 

 

19ماهگی زبروزرنگمممم

 

 

 20 ماهگی خانوممم طلا

 

 

 

21 ماهگی عشق بازیییی

 

 

22 ماهگی خوش گذرونممم

 

 

23 ماهگی خانوممممم

 

 

24 ماهگی شیطونکمممم

 

 

دو سالگییییییییییییییییییییی خوششششگل خانوووووممممممم

 

 

 

 با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

        بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
                    خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
                                  تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
                                           دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان روژینا
29 شهریور 92 1:28
واااااااااااااااااااای یعنی کیف کردما یکی از قشنگترین پستایی بود که دیدم
الهی فدات بشم الینا جونم هر روز نازتر از دیروز بودی چندین بار عکساتو دیدم و کلی لذت بردم عزیزم


مامان الینا جونی می گم من اینقدر کیف کردم دیگه ببین چیدمان این عکسا برای خودت چه لذتی داشته دوستم
راستی شاید ازت تقلب کردم و منم یه همچین پستی گذاشتم نگی نگفتی


دخمل شیرین و ناز و خوشگلت و از طرف من ببوس و بچلوووووووووووون


جدی خوشحالم از این بابت
خدا نکنه خاله جون
آره عزیزم حدود یه هفته ای هست نشستم با عشق عکساشو انتخاب کردم و پوشه بندی و کم کردن سایز و آخرشم ثبت در وبلاگ..
خیلی خوبه پس منم منتظر لذت بردن از عکسایه شیرین روژینا جون هستم .
شما هم ببوس عسل خانمو
مامان ستیا نفس
29 شهریور 92 11:33
ای جوووووووووووووووووووووون
خاله جون دلموبردی با این عکسهای خوشگل موشگلت
از ته ته ته دلم لذت بردم


جدییی خاله جون اینقده ملوسمممم!
ببوسید ستیاجونوو
بابا
29 شهریور 92 12:41
برای ...یکی از یکی تر!


ممنون باباجون
مامان رضا جونی
29 شهریور 92 21:24
وای چی همه عکس

کیف کردم

ولی خودمونیم مامان جونی مثله اینکه هوس یک نی نی دیگه هم کردی ها!!!!




آره خیلیه ولی شیرینه واسم

لطف داری عزیزم

راستشو بخوای یه طورایی آره ولی هنوز تصمیم نگرفتیم
خودمونیما خیلی زرنگی شیطون بلا

صبا خاله ی آیسا
30 شهریور 92 10:24
عزیزم عکس ها خیلی خوشگل بودن کلیییییییییییییییییی لذت بردم


ممنون خاله جون .
میبوسمتون.
مامان آرتین (الهه)
30 شهریور 92 10:34
چقدر عکسهای قشنگی بودن، واقعا لذت بردم. چیدمان سیر تکاملیه این فسقلیا کنار هم خییییلی جذابه. عزیزم دست گلت درد نکنه
تولدت مبارکککک خانم خانما


نظر لطفته عزیزم.آره واقعا
لطف داری عزیز .
ممنون خاله جون.
مامان آوا
30 شهریور 92 15:44
سلام مامان گل الینا جونی خوبی هزار هزار ماسالله داره این نازگل خانومی پست تصاویر از آغاز تاکنون الینا جونو دیدم خیلی لذت برد اگه اشتباه نکنم مشهدی هستین اینروزا اینقد دلم هوای امام رضا کرده آرزوم اینه حتی اگه واسه یه دقیقه باشه بیام و زیارت کنم و برگردم خوش به سعادتتون به ماهم سر یزنین خوشحال میشیم


سلام ممنون عزیزم
لطف داری عزیزم .آره مشهدیم، الهی عزیزم کافیه دلت همینجا باشه زیارت از راه دور هم قبوله...انشاا... که بزودی آقا بطلبنو تشریف بیارید ..
چشم حتما خوشحال میشیم .
مامان ملیکا
30 شهریور 92 17:34
ماشاالله به جون این خانم خوشگله


ممنون عزیزم .ببوس ملیکا جونو
اعظم
30 شهریور 92 18:30
عزیزم خیلی پست زیبایی بود همه عکس ها زیبا و دوست داشتنی بود مخصوصا 5 تا 8 ماهگی که حسابی هم تپلی و خوردنی بوده


آره خودمم خیلی این پست رو دوست دارم .
آره واقعا خیلی خوردنی بوده عسلم
مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 13:12
خیلی زیبا بود ممنون نازکم یه عالمه بووووووس

ممنون لطف داری عزیزم
شما هم ببوسید نورای عزیزرو.
سارا مامانی شیدا
1 مهر 92 11:04
ای جونم چقدر کار قشنگی کردی دوستم لحظه به لحظه الینا جونم بزرگ شد خیلی عکسای خوشگلی بود خدا حفظش کنه ایشااله عکسای عروسیش


ممنون از لطفت عزیزم
انشاا...
ببوس شیداجونو
مامان حسام
4 مهر 92 20:20
سلام زنمو جون عکسات قشنگ بود برای منم تجدید خاطره شد.تلفنی که نشد حال و احوال کنیم انشالله تو هفته دیگه برای دیدن نوزاد جدید همو ببینیم






سلام ممنون از شما
انشاا...
وای یه نوزاد کوچولویه دیگه
مامان ثمین
6 مهر 92 1:27
وای چه باحال بود واقعا بدرد من میخورد که تازه با هاتون آشنا شدم وهمه عکسا قشنگی خاص خودش داشت


خوشحالم از این بابت