الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

اقدام برای گرفتن از شیر

1392/1/31 9:39
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم 

سلام به دختر قشنگمممم

اقدام برای گرفتن از شیر 

با اینکه یه دوهفته ایه تو فکرشم ولی وقتی این جمله رو تایپ کردم تنم لرزید 

اگه خدا بخواد امروز میخوام استارتشو بزنم 

وای خدا بیشتر به الینا کمک کن  آخه خیلی وابستست

الهی بگردم حدود جهار ماهه که زودتر میگیرم ولی طبق مشورتها و صحبتها تو اوج تابستون میشه اگه میخواستم 24 ماهگیت کامل شه

که اینطوری حالت خیلی بدتر میشه چون همه میگن تابستون اصلا واسه این کار درست نیست 

مهمتر از این بخاطر وابسته شدن روز به روزته  اون موقع دیگه خیلی سخت تر  ومشکل تر میشد واست بعدشم گذشته از اینها اونقدر وابسته ای که حتی غذا که الان از شیر واست مهمتره رو اونقدر تمایل نشون نمیدی و این خیلی بده و تو رشدت خیلی تاثیر داره 

مامانی هم دوسال ماه رمضان بخاطر زایمان و شیردادن  روزه گرفتن رو تعطیل کرده بود امسال دیگه نمیشه و وقتی فکرشو میکنم واسم سخت میشه اگه خدا بخواد امسال شما یه خانوم خوب غذا خور میشی منم بتونم روزه بگیرم  بلاخره جزيي از واجبات عزیزم .

دیشب رفتیم حرم امام رضا  و ازش خواستم بهمون کمک کنه

مخصوصا به تو که بتونی این مرحله سخت رو پشت سر بگذاری ....

از دوستای گلم هم میخوام که اگه تجربه ای در این زمینه دارن بهمون کمک کنن تا بتونیم راحت تر پیش بریم .ممنون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهار
31 فروردین 92 15:51
اتفاقا منم در حال انجام این پرو ژه ام . روزها را کامل قطع کردم اما شبها گریه میکنه منم 2 سال بود روزه نمی گرفتم امسال دیگه می خوام بگیرم


امیدوارم شما هم بخوبی این مرحله رو طی کنید.منم روز و ندادم و شبها رو میخوام فعلا بدم .
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 اردیبهشت 92 0:52
امیدوارم مادر و دختر موفق باشید.



ممنون عزیزم .
سارا مامانی شیدا
1 اردیبهشت 92 9:05
عزیز دلم موفق باشی امیدوارم این مرحله رو راحت پشت سر بزارید منم 3 ماه زودتر از 24 ماهگی شیدا رو از شیر گرفتم ولی اینقدر که برای خودم مشکل ایجاد شد خدا رو شکر شیدا مشکلی نداشت پیشنهاد میکنم حتما دکتر زنان زایمان برو تا دارو بده تا شیرت خشک بشه و مثل من اذیت نشی برای الینا جون هم اگه بتونی یه امتیاز در نظر بگیری که فکر کنه داره اینو با اون عوض میکنه خیلی موثره مثلا من به شیدا گفتم چون دیگه بزرگ شدی و میمی نمیخوری برات لاک میزنم خیلی استقبال کرد و به همه میگفت که علت لاک زدنش اینه بازم امیدوارم موفق باشی




به این مورد فکر نکرده بودم .حتما .واسه امتیاز هم آره یه چیزی تو فکرم هست .ممنون عزیزم از راهنماییت .

متین من
1 اردیبهشت 92 17:49
عزیزم وای خیلی سخته میدونم حق داری بدنت بلرزه منم همین حس دارم ولی چاره ای نیست بلاخره باید این کاروکنیم ایشالا هردوتای تون خیلی اذیت نشین موفق باشی بوووووووس


ممنون عزیزم .
مامان آندیا
2 اردیبهشت 92 14:24
به سلامتی بزرگ شده مبارک باشه .موفق باشی عزیزم


ممنون خاله جونی .بوس
بابا
2 اردیبهشت 92 16:13
بابا...بیا دونبا...موفق باشین انشالا...






بازی مورد علاقه .مــــمنون همسرم .



مامان مهبد كوچولو
4 اردیبهشت 92 10:46
مباركه عزيزم . يك قدم بزرگتر و خانوم تر شدي الينا جونم


ممنون خاله جون .