الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

یه خبر به دوستان

1391/3/19 11:06
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دوستان وبی یه خبر دارم براتون  

یه فرشته کوچولو اومد تو جمع ما وبلاگیها 

یه عمه مهربون واسه دختر عمه الیناجونیییی وب درست کرده وایییییییییییی 

اون عمه مهربونه  حلما جونیییییییییه 

آدرس ویشم اینه          jigaleame.niniweblog.com

  

الینایی دوست داره با دوستش دوست بشید شما دوست دارید با دوست او دوست بشید      

این نی نی یارو          وای خدای من پسپونکه دخمله افتاده  یکی بهش بده  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
19 خرداد 91 11:35
سلام
هزار هزار ماشالله
من منتظرتونم زود بیاین بهم سر بزنین یادتون نره



باشه حتماً..
عمه حلماجونی
19 خرداد 91 16:46
ممنون ازینکه بدوستامون خبر دادین..با آرزوی روزای خوش واسه همه نی نی ها و نویسنده وبلاگاشون


خواهش میکنم خانومی
نایسل
19 خرداد 91 17:13
ای جان پستونکککک شو بدید خوب دلمممم گرفت طفلککک من الهیییییییییییییییییییی


مبارک باشه حتما صفحشون میرم عسیسم


میسسسسسییی
نایسل
19 خرداد 91 17:15
عسیس دلممممم خوب شد کوتاه کوتاه کردم باز رنگشو که تیره کردم از همه بهترشدکلی قیافم عوض شد
آره مردا موی بلند دوست دارن
وایییییییییییییی
منم مهر 90 موهام خیلی بلند بود با کلی التماس رفتم ازاین مدل مردونه ها زدم


جدی مبارککککککههه
نایسل
20 خرداد 91 15:07
مرسی عشقممم
اره ما همش در دودوریم با اکیپمون ولی ÷1 ماه دیگه نی نی های رکسانا دنیا میان
دوقلو داره دیگه کم میشه از جمع خیلی خوش نمیگرده


جدی به سلامتی
خاله افسانه
22 خرداد 91 8:28
الهی قربونت بشم با این کارات * نگاه کن جعبه رو خالی کرده: