الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

عذاب وجدان

1391/2/27 15:34
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم سلام عزیزدلم

امروز مامانی خیلی ناراحته امروز مامانی خیلی بی حوصله است وقتی تو چشای معصومت نگاه میکنم دلم میلرزه .. دلم میلرزه از اینکه احساس می کنم در حقت کوتاهی کردم مامانی رو ببخش هر چند اونقدر معصوم هستی که این کوتاهی مادرت رو شاید حس نکنی ولی من خودم رو نمی بخشم

مامانی داره درس می خونه و این درس خوندشو قبل از اینکه تو عزیز مهمون این خونه شی شروع کرد بخاطر اینکه خیلی حوصلم سر میرفت و دوست داشتم مشغول شم که با مشورت باباجون تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم خیلی خوب و راضی هم هستم اما از اومدن تو تا حالا مامانی یه خورده کمتر می ره سراغ درس نه اینکه بگم  تو باعثش هستی نه این دل منه که میخواد با تو عزیز دوست داشتنی بیشتر باشه آخه وقتی که خوابی و میام پیشت و میبینم با چه آرامشی خوابیدی دلم می خواد بشینم کنارتو نوازشت کنم یا وقتی که بیداری باهات بازی کنم و تو بخندی و شاد باشی و من از این شاد بودنت لذت ببرم غیر از این میشه چیکارکرد؟

با این تفاسیر هفته پیش یک امتحان میان ترم رو پشت سر گذاشتم خونده بودمniniweblog.com حتی خلاصه برداری هم کردم و سر جلسه امتحان وقتی برگه رو دیدم خوشحال شدم که خدارو شکر حداکثر سوالات رو  بلدم شروع کردم به نوشتن و هر چی فهمیده بودم رو به طور مفهومی روی برگه آوردم آخه امتحان حسابرسی همش تشریحیه خلاصه با روحیه ای خوب برگه رو به استاد دادم و اومدم بیرون و منتظر هفته بعد شدم

که استاد نمرات رو اعلام کنه که بلاخره دیروز استاد اعلام کرد چشت روز بد نبینه همین که نمره مو اعلام کرد اینگاری منو بردن تو سونا بدنم داغ  و خیس niniweblog.com شد خدای من این چه نمره ای niniweblog.comرفتم پیش استاد و ازش خواستم دوباره یه نگاهی بکنه به لیستش شاید اشتباه خونده و گفت مگه شما .... نیستی ..همینه دیگه گفتم استاد شاید اشتباهی شدهniniweblog.com لبخند زد و رفت وای خدای من نمی دونم چی شده اینگاری استاد فقط به خط به خط جزوه اش می خواد نمره بده و تفهیمی مفهیمی در کار نیست خلاصه با کلی نگرانی و اعصاب قاطی اومدم خونه و همین که تو چشای نازه تو دختر قشنگم نگاه کردم اعصابم بیشتر خورد شد آخه من تو رو چند ساعتی از خودم جدا می کنم و میرم و این نمره کم حق تو نبود لااقل   به خاطر تو ام که شده نباید یه همچین نمره ای میگرفتم ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
27 اردیبهشت 91 11:24
عزیززز دلم عب نداره بعد بزرگ میشه بت افتخار میکنه
اعظم
27 اردیبهشت 91 12:13
sakht nagir aizam migzare faghat khateratesh vase adam mimone
نایسل
27 اردیبهشت 91 20:10
میسییی خوشملم بش میشه رای هم بدی ینی like کنیشی
بابا
27 اردیبهشت 91 23:20
فدای یک تار موی الینا...انشالا پایان ترم جبران میشه

مامان آتین
28 اردیبهشت 91 1:57
آخی عزیزم... فدای سرت
متولد چندی گلم؟؟



مگه نمی دونی همه خانوما زیر 20 هستن
مامان یسنا گلی
28 اردیبهشت 91 12:44
انشاالله بعدا جبران میکنی عزیزم.غصه نخور .گناه داره الینا کوچولو مامانشو غمگین ببینه.شاد باش همیشه عزیزم


همین شاد بودن زیادیم کار دستم داد عزیزم... که شاید جدی نگرفتم ...