الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

تـولد الـینا

1390/5/26 1:29
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا

 ساعت 8:20 دقیقه بعداظهر 24 مرداد (یک روز گرم تابستون) به این دنیا پا گذاشتی بلاخره 9 ماه انتظار به پایان رسید و من و بابا تونستیم روی ماهتو ببینیم چه روزی بود پر از خاطره ....

تو به دنیا اومدی و زندگی من و بابا رو مملو از عطر دل انگیزی کردی که با خودش نشاط رو چند برابر کرد . خدا رو به خاطر این فرشته ای که به ما هدیه داده شکر می کنم و ازش می خوام تمام فرشته کوچولوها رو حفظ کنه فرشته ما رو هم ....

 

  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
28 بهمن 90 14:48
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
سهیلا
15 مهر 93 15:57
سلام عزیزم ،کنجکاو شدم این رمزدارا رو بخونم واسم خیلی وبت جالبه اگه میشه رمز میدی بخونمت.ممنون
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام فک میکنم رمزو واسه همچین مواردی میزارن شرمنده رمز رو فقط به دوستان میدم