الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

دوستانی همچون گل

1391/11/27 12:40
473 بازدید
اشتراک گذاری
سلام
 یه سلام گرم به تمام دوستان وبلاگی که تو این مدت سه ماهه کم لطفی منو نادیده گرفتید و با
 اینکه  فقط به جواب دادن کوتاه نظرهای مهربونتون بسنده کردم و نمی تونستم یا یه طورایی
 برام مقدور نبود  بیام  و از فرشته های نازتون خبری بگیرم و احوالپرستون باشم بی دریغ 
و با اون دل مهربونتون و صفای وجودتون  خاطرات شرین دخترم رو با نـــظرهای گــــــرم
 و دلچسبتون  شیرین تر کردید...
هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم تو این دنیای مجازی دوستهای گلی رو پیدا کنم که لطفشون بی
 دریغه ومحبتشون سرشار .
 از هـــــمتون ممنونم و روی گلتونو میبوسم انشاا... به همین زودی میام سراغ وبـــــهای 
فرشته های نازو دوست داشتنی تون و جبران این مدت رو میکنم باز هم از همتون ممنون . 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهبد كوچولو
28 بهمن 91 8:11
سلام عزيزم . ايشالله كه هميشه شاد باشي و پيروز ....


سلام گلم .همچنین شما .
اعظم
28 بهمن 91 18:36
همچنان منتظره نوشتن خاطره های شیطنت دخملی شما هستیم


ممنون عزیزم از اینکه پیگیر هستی ..ما کی پیگیر باشیم ؟؟
بابا
1 اسفند 91 17:26
ان شالا جبران میشه....


حتما...
گیلدا
2 اسفند 91 9:03
سلام.خیلی خیلی عکسها و خاطرات زیبایی بود.همیشه شاد و سلامت باشید و سال جدید رو با شادی و سلامتی شروع کنید.انشااله سال جدید سالی پر از موفقیت و بهروزی برای شما دوست عزیز و خانواده محترمتان باشد.


سلام عزیزم .ممنون .همچنین دوست عزیز.
منا(دوست خاله فرزانه)
3 اسفند 91 8:52
سلام بگردمت واقعا كارات جالبه خيلي دوست دارم


سلام .ممنون خاله جونی .
اعظم
4 اسفند 91 18:05
دوست جونی اینترنت راه افتاد تو کی راه میافتی باز بنویسی از بس سر زدم نبودی دارم کم کم ناامید میشم ها


باشه عزیزم.به همین زودی
مامان آیسا
4 اسفند 91 22:00

مامانی حتما عکس جدید از دخملی بزاااار من منتظرم


حتما..
مامان آرتین (الهه)
5 اسفند 91 1:24
سلام خاله جون
زود تر بیا که ما منتظر اخبار جدید از الینا جونی هستیم. الینا گلی رو ببوس.


سلام.چشم عزیزم .
مامان آیسا
6 اسفند 91 10:42
من آپم خاله
خاله جون نفیسه
7 اسفند 91 22:28
شلام آله جون
، خیلی خیلی خوبه بعضی کلماتتو آله جون نشنیده بودم ...دنت و ا... اکبر
شیرین زبون شدی اینقدر تلفنی هم معامله جوش میدی بوس بوس


آره آله جونی من خیلی بلدم صحبت کنم .بوس