الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

الینا و برف زمستانی

1391/10/12 9:21
674 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم به دختر شیرین عسلم تواین روزهای سرد زمستونی

وای نمی دونی تو این روزهای برفی چه با تعجب همه جا رو نگاه میکردی وقتی از پنجره برفهارو بهت نشون میدادم

به یه حالت جالبی میگفتی بف و میخندیدی برات خیلی جالب بود که خیابونو پشت بومها همه سفید شدن

 

 

بریم ادامه مطلب ..

یه سلام گرم به دختر شیرین عسلم تواین روزهای سرد زمستونی

وای نمی دونی تو این روزهای برفی چه با تعجب همه جا رو نگاه میکردی وقتی از پنجره برفهارو بهت نشون میدادم

به یه حالت جالبی میگفتی بف و میخندیدی برات خیلی جالب بود که خیابونو پشت بومها همه سفید شدن

 

راستشو بخوای برای منم خیلی جالب و لذت بخش بود تماشای بارش برف از پشت پنجره و نوشیدن یک چای گرم ...

به چقدر چسبید... انشاا... خانوم شدی یه روز حتما این حس رو تجربه کن باشه عسلکم

خب حالاعکسس

اینجا پارک نزدیک خونه اس رفتیم تا چندتا عکس جالب ازت بگیرم چون واقعا عکس برفی خیلی قشنگه ولی تو اصلا نمی خوای

و فقط میخواستی راه بری و بری تو برفا

  

 

اینجام که نشستی و داری برنامه مورد علاقه ات رو میبینی و میوه مورد علاقه ات رو نوش جان میکنی

 

اینجام که دارم باهات بازی میکنم و تو مثلا رفتی و قایم شدی ... قوبونه اون انگشتای نازت برم

 

قوبونه اون چشششششششات برم 

داشتم ظرف میشستم که متوجه اومدنت تو آشپزخونه شدم اما اینکه چه کاری میکنی نه تا اینکه برگشتم دیدم به به ...

 

بابا و قتی این عکس رو دید فکر کرد من تو رو خودم گذاشتم اینجا و ازت عکس گرفتم !!

آخه مگه من بیکارم که این کارای خارق العاده رو یادت بدم و گرفتار کنم خودمو ؟؟ اینا همش شیطونیای خود دخمله است !!

اینم یه عکس ازسفره شب یلدا خونه مامانجونه که اول شب گرفتم و آخر شب که همه تکمیل شدو رو روی میز چیدیم اصلاهر کار کردیم نمی خواستی عکس بگیری حیف شدخیلی قشنگ بود ولی خودمون زیاد عکس گرفتیم...

 

شب خیلی خوبی بود 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

اعظم
9 دی 91 15:02
سلام عزیزم
دیر میای حداقل بیشتر عکس بذار دلمون باز بشه دخملی به این فشنگی فقط همین چندتا عکس منتظر هنرنمایی بیشتر شما هستیم


سلام عزیییزم چه عجب!!
وااین همه عکس با این امکانات کمی که الان دارم خوبه دیگه ...
متین
10 دی 91 0:29
کاش شیراز هم برف می اومد من ناراحنم خوش به حالتون


میاد انشاا.....
مامان روژینا
10 دی 91 17:43
آخی چه عکس قشنگی گرفتی تو برفا خاله جون چه تیپی هم زده وروجکوای وای چه عکس قشنگی گرفتی مامانی موقع خوردن و تلویزیون دیدنش من که ضعف کردم بووووووووووووس


آره واقعا ببین من چی میشم دیگه .. ممنون از لطفت عزیزم .
مامان رضا جونی
13 دی 91 12:40
الهی بگردمت با اون لباسای زمستونیت


ناز شدم خاله جونی .بوس .
عطیه
15 دی 91 21:35
ای جااااااااااااااان.چه بامزه نشسته و داره تلویزیون
میبینه


سمانه
16 دی 91 15:35
واااااي چه عكسي گرفتي..خوش به حالش وقتي بزرگ شد چقدر لحظه به لحظه عكس داره.. خدايييييييششش خوب هنرمندي ها؟ چقدر نااااااااااااازززززززززز شده با اون كلاه و لباس توي برفا..


آره واقعا دست کسایی که این امکانات رو در اختیار ما گذاشتن درد نکنه .
خاله جون (اصلی)فرزانه
19 دی 91 22:11
سلام به الینای عزیزم.تو بی نظیری ! روزایی که نمیبینمت اندر احوالاتم از شیرین کاریات یادم میاد و دوست دارم زودی بیای خونمون.هرچند که جدیدا یاد گرفتی خودار برمیداری 2 جا از دیوارای خونه طراحی کردی


ممنون خاله جونیییییییییییی خودمممم.منم خیلی دوستون دارم .دیگه اونم یکی از هنرهامه که مامانم بهم میگه این کارا بده و سعیمو میکنم انجام ندم شما هم لطفا مداداینا رو زمین نذارید که وسوسه نشم .میبوسمت خاله جوووون.
مامان بهار
23 دی 91 12:49
سلام الینا جون چقدر دیر به دیر می آیین عزیزم!


سلام خاله جون. آخه مامانم امتحان داره .
ساراکوچولو
24 دی 91 22:46
سلام..چه زیبا بود پست آخرتون..سری به وب سارا بزنید ....الان شش ماهش شده....منتظریم


سلام ممنون عزیزم .چشم
الی مامان آراد
1 بهمن 91 1:32
ای جون چه دخمل نانازی وب قشنگی دارینخوشحال میشم به ما سر بزنین


ممنون عزیزم .حتما
بابا
3 بهمن 91 12:25
به به... سلام... منم اق بابا!
من می میرم واسه عکس قایم شده پشت در کابینت! و او انگشتای مینی باباییش! خداییش!
در ضمن این "خاله جون (اصلی)فرزانه" خوب امده


سلامممم باباجونییی..آخه خاله جونی واقعیمه و خیلی دوسش دارم ..
منا(دوست خاله فرزانه)
4 بهمن 91 13:37
اول از همه سلام به مامان وباباي خوب و مهربونش كه اين همه زحمت ميكشن واسش سلام الينا جون خيلي خوشگل ماهي من هروقت ميام عكس هاي تورو ميبينم ياد تمنا خودمون ميفتم واقعا كه چقد شماها تو اين دوران بامزه هستيد ميبوسمت


سلام عزیزم ممنون.سلام خاله مناجون میسی.منم میبوسمت.
مامان آرتین (الهه)
7 بهمن 91 23:04
هزار ماشالا چه خانمی شده الینای ما. بووووووووووووووووس


مادر کوثر
9 بهمن 91 13:28
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


ممنون .برشما هم مبارک .
خاله افسانه
11 بهمن 91 22:21
سلام خاله جون میدونی از کی نیومدم به وبلاگت سر بزنم!!! چقد شیرین شدی وقتی اونطوری نشستی به میوه خوردن


اره خاله جوونی خیلی دیر به دیر میای سراغ خاطراتم زودتر بیا از این به بعدباشششه.میبوسمت .