الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

سلام الینا به خاله جونی ها

1391/8/21 20:44
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

سلامی گرم به خاله جونی هایی که احوالپرس بودن و از وب من تو این مدتی که نبودم دیدن کردن و نظرگذاشتن از همتون ممنونم و میبوسمتون ماچ

ما بالاخره اومدیم خونه خودمون و یه طورایی کارای مامانم داره تموم میشه اینقده کار داشت که اصلا با من بازی نکرده که هیچ نمی ذاره خودمم با خودم بازی کنم دیروز روی میز یه مجسمه ای بود داشتم باهاش بازی می کردم که افتاد پایین مامانی که همش میگفت چرا شکوندی ... نیگاه چیکار کردی ... من آخرش نفهمیدم یعنی چی ؟؟

حالا حتما عکس گرفته ازش واستون میذاره ... من فقط داشتم باهاش بازی میکردم ... اونم که دیگه نیست 

ولی خیلی خوشحالم خونمون خیلی بزرگه من خونه های بزرگ رو خیلی دوست دارم که همش راه برم از اینجا به اونجاااااا چشمک     من راه رفتن رو خیلی دوست دارم مامانم همش میگه یکم بشین ولی من دوست ندارم ...حالام که دیگه ..       تابعد

                                                     بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسام
21 آبان 91 23:39
سلام چطورین حالا دیگه باید ازاینجا از شیرین کاریهای دختر همسایمون باخبر بشیمبیاین خونمون دلمون تنگ شده


سلام ممنون خدا این امکانات رو از ما نگیره دیگه فاصله مهم نیست .حتما میایم شما هم تشریف بیارید.
گیلدا
22 آبان 91 11:32
ای شیطون بلا.یه وقت نیوفته رو خودش آسیب ببینه مواظبش باش.


واقعاً.. مراقبم ولی مثل اینکه باید خیلی بیشتر باشه .
مامان بهار
22 آبان 91 18:31
خونه نو مبارک باشه عزیزم . از اتاق الینا جون عکس بگیر بذار ببینیم .


ممنون.حتما عزیزم .
مامان آرتین (الهه)
23 آبان 91 16:06
به به خونه جدید مبارکککککک


ممنون.
مامان روژینا
26 آبان 91 16:57
خونه جدید مباررررررررررررررک خوش به حال این عروسک که دیگه تو خونه بزرگ می تونه کلی راحت باشه هوراااااااااااااااااااا در ضمن مامانی خیلی مواظب عسل خاله باشیا حسابی بچلونش بووووووووووس


ممنون عزیزم.آره حسابی ..حتماً.
آیدا(مامان الینا)
12 آذر 91 2:04
خونه نو مبارک باشه عزیزم



ممنونم عزیزم.
مامان آبتین
16 آذر 91 15:48
خونه ی نو مبارک !
خونه ی دلتون آباد و لبتون خندون


ممنونم عزیزم .
عطیه
20 آذر 91 12:58
خونه نو مبارک الینا جونی


ممنون خاله جون.
خاله نفیسه
20 آذر 91 15:35
خیلی خیلی قشنگ بود .خیلی وقت بود به وب سرنزده بودم


ممنون خاله جون بوس.