الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

نقل مکان

1391/8/5 12:48
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر شیرین زبونم 

از اینکه خیلی دیر اومدم سراغ وبت شرمنده آخه خیلی کار داشتم چون داریم خونمونو عوض میکنیم و میریم یه خونه قشنگ و بزرگ آخه اینجا خیلی نقلی و بودو شما دخمل عزیز هم مهمون اتاق ما بودی اما دیگه قراره خانومی مستقل بشه و اتاق قشنگی داشته باشه با خاله جونی ها واسه اتاقت نقشه ها کشیدیم....

خلاصه عزیزم به فکرت بودم حتی از شیرین کاریهات هم عکس گرفتم واسه روزی که فرصت کردم بیامو وبتو با عکسای قشنگ به روز کنم 

اینجا یه روز جمعه هفته های قبله که با مامان جون و خاله جونی ها رفته بودیم تفریح همش دوست داشتی راه بری و بازی کنی

 

عجب شوتی هم میکردی توپتو

اینجام که دیگه دخمل مهربونم بدجوری دوست داره کمک کنه به مامانش نمی دونی از این کارات چقدر مامان رو میخندونی آخه رفته بودی یه دستمال برداشته بودی و داشتی باهاش گردگیری میکردی 

اول از شیشه گنجه شروع کردی 

 

بعد میز تلویزیون

 

 به دیوار و فرش هم بدجوری کلیک کرده بودی ... قوبونت بشم .

 بعدشم رفتی لباس باباجون رو از تو سطل لباسهای کثیف برداشتی و...

 

 در ماشین لباسشویی رو یکمی باز گذاشته بودم تا یکمی هوا بخوره شما هم از فرصت استفاده کردی سریع رفتی لباس آوردی تا بشوری قوبونه دخمله خونه دارم بشم ..

 

پرده خونه جدید رو دوخته بودم که دیگه میخواستم جمع کنم شما دوییدی و اومدی نقل وسط شدی که منم از فرصت استفاده کردم

 

 فکر کن از این وسط نمی خواستی بلند شی و گرم تماشای برنامه کودک شدی وقتی میگم عسلی واسه همین کارات میگم دیگه عسلم .....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

اعظم
5 آبان 91 13:25
وای عزیزم مبارک خونه جدید خسته نباشید ماشاا... دخملیت چقدر ناز شدهاز طرف من کلی بوسای بزرگ بزرگ بکنش


ممنونم عزیزم.باشه حتما.
بابا
5 آبان 91 13:50
به به دخمل ناز بابا؛ بلاخره بعد مدتها به روز شد...عکس واقعا جالب بود مخصوصا عکس خونه داریش...دیگه بزرگ شده ...ماشالا]



گیلدا
6 آبان 91 12:10
سلام.ماشااله ماشااله به این دخمل ناز.خدا حفظش کنه.انشااله خونه جدید مبارکتون باشه.


سلام.ممنونم عزیزم .
مامان مهبد كوچولو
7 آبان 91 8:30
سلام . مباركه خونه ي جديدتون . الينا جون مهربون كه به مامانش كمك ميكنه رو ببوسش .


ممنونم عزیزم.حتماً.
مامان حسام
9 آبان 91 0:35
خسته نباشی همسایه.فکر کنم امروز فردای که خواستگارا زنگ بزنن اخه دخترت برا خودش دیگه خانمی شده ماشالله


ممنون.آره واقعاً..باید خودمو آماده کنم واسه جواب رد دادن....
مامان آبتین
9 آبان 91 20:59
سلام الینا جون من و آبتین داریم باهم عکساتومی بینیم عزیزمگ


سلام خاله جون.بوس
مامان نوژاجوني
10 آبان 91 9:50
خونه ي جديد مبارك آفرين به اين دخمليه كدبانو وخونه دار


ممنونم عزیزم .
مامان آبتین
12 آبان 91 2:11
سلام عزیزم عیدت مبارک


سلام عزیزممنون .
مامان آیدین
14 آبان 91 1:50
واااااااااای ماشاالله چه خانومی خسته نباشین عزیزم خونه نو مبارک


لطف داری عزیزم .ممنونم .
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 16:44
خونه جدید مبارک...ایشالا به سلامتی...


ممنونم عزیزم .
مامان آرتین (الهه)
20 آبان 91 17:31
به به خونه جدید مبارکککککک
مامان گل خسته نباشیییی


ممنونم عزیزم لطف داری.
مامان مهبد كوچولو
21 آبان 91 12:17
سلام . خوبيد ؟ خيلي دير به دير ميايد ها !!!


سلام عزیزم .سرم خیلی شلوغه میایم انشاا...
آیدا(مامان الینا)
24 آبان 91 3:04
خونه جدید مبارککککککککک
الینا جونی دست درد نکنه که به مامانی کمک میکنی آفرین دخمل ناز


ممنون.خواهش میکنم خاله جونی .
نیم وجبی
28 آذر 91 20:35
وای چه نینی نازو بامزه ای دارین.به نی نی ما هم سربزنید خوشحال میشیم


ممنون. حتما.