الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

اندر احوالات الينا

1391/6/3 22:59
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگم كه ديگه سال اول زندگي قشنگش رو به خوبي طي كرده و روز به روز داره خانوم تر ميشه بگردم دخترمو كه كلمه هاي قشنگي رو ياد گرفته

چيزي رو كه ديگه خواسته باشي گريه نمي كني و ميگي  بــــــده   اونم به يه شيوه قشنگ  

بابا و مامان رو هم خيلي قشنگ ميگي البته مامان رو مي گي  ماما  كه كلي دل مامان رو ميبري 

بيرون رفتن رو هم به كلمه  ددر  ميشناسي و پشت سر هم ميگي كه ببريمت بيرون و باباجون هم اكثر اوقات ميبرت و وقتي مياي كلي سرحال و خوشحالي 

بعد از غذا خوردن تشنه ميشي و ميگي  آبــــه   ماماني هم سريع واست مياره  تو قورت قورت ميخوري به همين خوشمزه گي ... گواراي وجودت عززززززييييزززم 

راستي تلفن رو هم ميري بر ميداري و اولش چندتا  الو  فقط  بدون ل  ميگي اووو   و بعد راه ميري و با خودت حرف ميزني 

خلاصه ديگه هر روز داري شيرين تر ميشي ...  عسل خانوم .

 

 نمي دونم چرا اينقدر به مواد شوينده علاقه داري همش ميري سراغ كابينتي كه اينا داخلشه و يكي رو انتخاب ميكني و بازي ..

به خاطري كه خطرناكه ديگه هميشه ميبندم با يه چيزي در كابينتو ولي ديروز فراموش كرده بودم و 

 مشغول درس خوندن بودم چند دقيقه اي مي شد كه صداتو نمي شنيدم سريع اومدمو ديدم به به يه شيرين كاريه ديگه        

خدا رحم كرده بود نخورده بودي فقط داشتي با پودرا بازي ميكردي اگه دير تر متوجه اين

سكوتت ميشدم ديگه .....

 

قوبونه اون چشات بشم اين كارا رو يه دخملي كه خانوم شده نمي كنه  ميره با عروسكاش

بازي ميكنه       عززززيييزز دل .

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باران قلنبه
3 شهریور 91 19:25
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا



چشم حتما.
رز دسته گل مامان
4 شهریور 91 8:36
سلام مامانی خوشحال میشم به وب دخملم سر بزنی و ما را با نظراتت خوشحال کنی منتظر حضور گرمتان هستم


خانومي آدرستو نذاشتي ...
افسانه
5 شهریور 91 13:57
سلام عزیزززززم
قربونت بشم با اون نگاه کردنت اینقد واسه مامانی کار درست نکن:


اينا كه چيزي نيست هنوز خاله جون.
❤。★مامان رضا جون★。❤
5 شهریور 91 16:12
ای جونم با این شیرین زبونی هات
می بینی مامانی از همین حالا دختر خوشگلمون اهل تمیز کاریه...


آره ديگه دخملم.
عطیه
5 شهریور 91 19:00
چه جالبحتما" در آینده یه دختر کاری میشه


آره ديگه ..
❤。★مامان رضا جون★。❤
12 شهریور 91 18:55
سلام عزیزم
دوباره عکسای تولد الینا رو توی وب کودک من می دیدم که رولت گوشتت توجهم رو جلب کرد
زحمتی داشتم برات که اگه ممکنه دستور پختش رو برام بگذاری چون من هر مدلی درست می کنم یا خوشگل و مرتب نمی شه یا خوشمزه نیست
نمی دونم چه فوتی داره که من نمیدونم
شرمنده خانمی.




حتما عزيزم .
مامان سوشیانت
18 شهریور 91 20:38
آخی چه خانومی شده از الان اهل تمیزکاریه من شمارو با اجازه لینک کردم خیلی نی نی نازی داری


ممنونم عزيزم.
خاله فرزانه
27 شهریور 91 18:03
تو بی نظیری الینای عزیز



ممنونم خاله جووووونننننييي.
آیدا(مامان الینا)
28 شهریور 91 2:03
قربونت بشم عزیز دلم که از الان میخوای کار کردن با اینهارو یاد بگیری


آره ديگه خاله جونييي.