الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

هدیه های تولد

1391/5/27 21:15
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ناز مامان و بابا

خوبی دخترم میخوام عکسهای چیزی رو که از همه بیشتر تو تولد دوست داری رو بذارم

واست که به یادگار بمونه 

Happy Dance     Happy Dance       شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے    Happy Dance   Happy Dance    

آررررره هدیه های تولد                             

 

از همشون من بجات تشکر کردم عزیزم  

دست همگی درد نکنه 

 

 

 

بریم ادامه مطلب 

سلام فرشته ناز مامان و بابا

خوبی دخترم میخوام عکسهای چیزی رو که از همه بیشتر تو تولد دوست داری رو بذارم

واست که به یادگار بمونه 

Happy Dance     Happy Dance       شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے    Happy Dance   Happy Dance    

آررررره هدیه های تولد                             

 

از همشون من بجات تشکر کردم عزیزم  

دست همگی درد نکنه 

 

هدیه مامان بزرگ : یه بلوز و شلوارک راحتی واسه تو خونه برای مامان 

هدیه مامان جون :  یه تونیک واسه مامان

هدیه آقاجون : نقدی

هدیه زنموجون احمد (حال ایستادن نداشتی اینجا)

  

 هدیه زنمو جون محمد ( قوبونه ایستادنت )

هدیه زندایی جون سهیلا

هدیه خاله جون نفیسه ( بگردم ژستتو عزیزم )

 هدیه خاله جون فرزانه (کوله پشتی عروسکی ) و خاله جون افسانه (پرنده عصبانی )

و هدیه من و باباجون (اسباب بازی که خیلی دوست داری البته یه مقدار باید هوشتو بکار ببری )

و لباس تو خونه ای و چندتا جینگیل بینگیل دیگه که نشد عکس بگیرم .. 

در ضمن میبینی چه تلی واست خریدم با هر رنگ لباسی میاد .. کار منو دیگه راحت کرده . 

مبارکت باشه عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا
27 مرداد 91 20:58

وای چه لباسها و هدیه های قشنگی
حیف که اینارو کم می پوشی و ماشالا زود بزرگ میشی..
دست مامان هم درد نکنه مث همیشه سنگ تموم گذاشت


ممنونم همسرم .دست تو هم درد نکنه.
ساراکوچولو
27 مرداد 91 21:27
سلام...به الیناجون ومامان خوبش..
من مامان سارا هستم ویک پیغام ازطرف سارا کوچولوکه همین نهم مرداد به دنیا اومد وروزشنبه یعنی آخرین روز ماه رمضان تازه بیست روزش میشه ...سارا چون مثل الینا توی مرداد ماه به دنیا اومده از خواهش دوستی داره دلش میخواد با الینا لینک تولینک بشه ...منتظرسرزدنتون هستم...البته تایک ماهگی سارا وبش آپ نمیکنم چون حواسم کلا رفته پیش مراقبت سارا اما خاطرات قبل تولد ساراجان هستن..
باتشکر ساراکوچولو ومامانش

سلام عزیزم مبارکتون باشه .حتما ماهم خوشحال میشیم .
ساراکوچولو
27 مرداد 91 21:29
راستی الیناجون که الان دیگه عزیز خاله وساراکوچولو شدی تولد یک سالگیت مبارک ...انشالله عمر بابرکتی داشته باشی این هدیه من وسارا کوچولوبرای الینا جون


ممنون از لطفتون .
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 21:40
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
نایسل جون
28 مرداد 91 19:56
همش مبارکش باشه عزیزززز دلمم


لطف داری
نایسل جون
28 مرداد 91 19:57
راستی عشقممم منم اولش فکر نمیکردمم اینقدر زلزله شدید باشه وقتی عکسارو دیدم کلی گریه کردم خدابهشون صبر بده


آره واقعا.
آیدا(مامان الینا)
29 مرداد 91 1:49
مبارکت باشه عزیزم



ممنون خاله جون.
افسانه
31 مرداد 91 8:28
سلام عزیزم هدیه های قشنگت مبارکت باشه.
قربون اون ژست ایستادنت بشم من خاله جوون


میسی خاله جووون.میبوسمت .
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 مرداد 91 19:59
مبارکه خانم طلا
چی همه لباسلی خوشگل موشگل و اندازه



ممنون .آره خاله جون.
مامان آبتین
1 شهریور 91 1:06
سلام عزیزم تولدت مبارک !
تاخیرمنو برای تبریک ببخش گلم

دوستت دارم


ممنون خاله جون.
عمه ی اریسا کوشمولو
1 شهریور 91 2:16
تولدت مبااااااااااااارک عزیزم
خیلییییییییی ماهی ماشالله


ممنون خاله جوون.
مامان آتین
12 شهریور 91 19:23
جوووونم .. مبارکش باشه


ممنون عزيزم .