الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

شب قدر

1391/5/22 11:01
447 بازدید
اشتراک گذاری

ای صورت تو ماه تر از ماه شب قدر

ماه تک و تنها شده با چاه شب قدر!

تو سوره ی قدری و من از قدر شناسان

با بغض، تو را خوانده ام ای شاه شب قدر

من آدمی از جنس جنون جنس گناهم

آورده مرا عشق تو در راه شب قدر

بین من و تو هست جناسی و تضادی

تو کوه شب قدری و من کاه شب قدر

تا باز شود یک گره از کار خرابم

تا صبح زدم مشت به درگاه شب قدر

باید که شبانگاه در خانه گشایی

بر قافله ی مردم خود خواه شب قدر

تو کار جهان ساختی از آه دل من

من قافیه ها ساختم از آه شب قدر

می ترسم از آن که بشود صبح و ببینم

تو رفته ای از شهر به همراه شب قدر

شاعر : آمنه دولت آبادی

             با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این شبهای پر فیض
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
22 مرداد 91 19:53
مرسی عزیز دلممم تو به من لطف داری قربونت برم من محتاجم به دعای خیر شما


امیدوارم حاجت همه روا شه.