الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

یه عالمه عکسس از یه دختر نازززز

1391/4/11 13:10
6,299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم  

بلاخره مامانی بعد از یه هفته مشغله و امتحان اومده با یه عالمه عکس که هر کدوم یه خاطره است واسه تو عزیز دوست داشتنی 

موافقی بریم ادامه مطلب 

از دیروز شروع میکنم که رفتیم خونه خاله مژگان این چندتا عکسو موقع آماده شدن ازت گرفتم

دندونای موشیتو نگاه وقتی میخندی ملوس تر میشی 

 

از چیزی که روی سرت باشه خوشت نمیاد ولی مامانی هم کوتاه نمیاد آخه دوست داشتنی تر میشی عسلم 

ولی وقتی میریم بیرون از ذوق بیرون رفتن دیگه یادت میره چی روسرته 

اینجام که دیگه معلومه رسیدیم خونشونو تو هم ماشاا... چند روزی هست اشتهات مثل قبل خوب شده 

ولی دیروز روحیه تم خوب بود چون رفتی ددر دیگه خیلی بهتر شده بود اینم سندش 

بعدشم کلی با اسباب بازیهای محمدجون بازی کردی .... اینجام که دیگه راننده شدی 

 

این عکستم هفته پیش که می خواستیم بریم خونه مامان جون گرفتم وقتی با این لباس دیدنت کم مونده بود قورتت بدن

 

اینم که دیگه هیچی نگو مامانی هفته پیش چندتا امتحان داشت تو هم خوب باهاش همکاری کردی

همش میومدی پایه صندلی رو میگرفتی میخواستی بغلت کنم  بذارمت بالا و وقتی میذاشتمت کلی خوشحال میشدی  نمی دونستی از کجا شروع کنی 

اینم یه عکس جانانه پس از یه حموم جانانه 

اینم که دیگه نگوووو از برق نگات خیلی خوشم میاد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

بابا
11 تیر 91 12:00
واااااااااااییییییییی خداااااااااااا چه عکسایی یکی از یکی ناز تر خوردنی تر و شیرین تر فقط میتونم بگم: سیقدنازه...سیقدنازه...


میبوسمت بابا جووووونننن
مامان حسام
11 تیر 91 21:33
ماشاالله زنمو خیلی ناز شدی مخصوصا با این لباس بنفشه که مثل عروسکا خوشگلی.


مییسییی زنمو جوونیی

نایسل
11 تیر 91 21:46
وای جیگر خاله چقدر عکسات خوشمل ماشالا از دیدنت سیر نمیشدم


جدییییی ممنونننننن خاله جوون

مامان آراد(خاطره)
12 تیر 91 0:25
وایییییی جیگر...خیلی نانازی...
راستی شما فقط 4 روز از پسر من کوچیکتری...
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم با هم دوست باشیم..
میبوسمت...
دوست داشتی لینکمون کن تا بیشتر با هم آشنا بشیم..



ممنون عزیزم لطف داری .. باشه حتماً
فاطمه حلما با مامانیش
12 تیر 91 12:11
عمه جون قربون خنده هات که همش میخندی عزیزززززززززززززززززز من .
کی بشه با حلمای من خاله بازی کنی تا من همش ازتون عکس بگیرم .
دوستت دارم نفسم .


لطف داری عمممه جوووون... ایساا...سال دیگه همین موقعها با هم بازی می کنیم

آبتین گل پسر مامان
12 تیر 91 14:07
سلام به کوچولوی نازنازی!
الینا جونم
به مامانی بگو برات اسفند دود کنه
باش؟
هزار ماشاالله


ممنونم خاله جووونییی باشه حتماً...
مامان بهار
12 تیر 91 14:12
الهی ! آخه مامانی الینا جونم می خواسته تو درسهات کمکت کنه دیگه . البته با خنده های قشنگش که روحیه و انرزی مثبت به مامانش بده تا خوب درساشو بخونه. موفق باشی . راستی رشته تون چیه مامانی؟


آره واقعاً این هم یه طور همکاریه .. حسابداری عزیزم .
مامان اندیا
12 تیر 91 14:43
ماشالا مامانی اسفند یادت نره


لطف داری عزیزم
مامان مهبد كوچولو
12 تیر 91 14:47
عزيزم چه دختر نازنازي و بلايي شده . ماشاالله خدا حفظش كنه . راستي با هم هم رشته هستيم .


آره چه بلاییم شده که نگو ... چه جالب.
خاله افسانه
12 تیر 91 16:54
قربونت بشم خاله جون با این لباس قشنگت
چقد ناز شدی مثل این خانوم پرستارا شدی خوشکلم


میبوسمت خاله جووووون.
مامان آیدین
13 تیر 91 2:47
سلام گلم آخ منم دلم میخواد این عروسک با این لباسای خوشگلو بخوروم فدای تو چه عکسات ناناز شده عسیسم


ممنووووونم خاله جوووون.
مامان بهداد
14 تیر 91 14:10
ماشالا به الینای خوشگل
ممنون که به ما سر زدین ،
در ضمن عکس نی نی رو هم گذاشتیم


خواهش میکنم عزیزم .. جدیییی مبارکه
نایسل
14 تیر 91 18:40
نمیدونم نظرام میاد یا نه


آره میاد خانومی
نایسل
14 تیر 91 18:41
من خاله اصلا اراده ندارم بهتره برم
فایده نداره


هر چی صلاحه عزیزم .
نایسل
14 تیر 91 18:42
از طرف من کلییییییییییی ماچش کننن
لباس زردش خیلی جیگره وایی


باشه عزیزم حتماً
عمه حلماجونی
14 تیر 91 21:21
الهی بگردم این نی نی نازو
هزار ماشالا
چقدر ناز شده .چقدر خوردنی شده ماشالا


ماشاا...به جونت همه حانوووم .
نایسل
16 تیر 91 3:30
عیدت مبارک عزیزمممم


عیدتو هم مبارک خانومی .
آیدا(مامان الینا)
16 تیر 91 4:04
وای عروسک من چقدر خوشکله
عسک آخریش خیلی نازه



ممنون .آره واقعاً
فاطمه حلما با مامانیش
17 تیر 91 1:11
الینا جون دلم واست خیلی تنگ شده عزیزززززززززززم....

منم دلم واسه شما و حلماجون تنگ شده کی میاید خونمون؟
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 15:13
سلام عزیزم مرسی گلم ممنون دوستای الناز دوستای منم هستن خانمی ماهم با افتخار لینکتون کردیم ببوس این شکلات خاله رو


ممنون...حتماًعزیز
مامان ارتین
18 تیر 91 16:41
وااااااااااااااااای چه عکسهای نازی
قربون اون کلاهت برم من


میسییییی خاله جوننیییی
نایسل
18 تیر 91 23:15
چشم عسلممم
هستی
5 آبان 92 16:34
سلام بسیار لذت بردم ممنونم


سلام
باعث افتخاره ممنون از محبتتون