الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

سومین مروارید

1391/3/25 12:23
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته خانووووم 

خوبی عزیم امروز میخوام از در اومدن سومین دندونت بنویسم از بالا سمت چپ الان که داری این مطلب رو میخونی شاید همین دندونهایی که درآوردی و ما یه روزی ذوقشو می کردیم در حال افتادن باشه یا شایدم افتاده اما بدون که وقتی میدیدم که یه ذره از دندونت پیداست کلی خوشحال میشدیم  واین نوید رو به ما میداد که رشد و تکامل عزیزمون داره به روند خودش به خوبی ادامه میده و خدا رو از این بابت شکر میکردیم  

اما عزیزم چیزی که مامانی رو خیلی ناراحت کرد این بی اشتهاییت بود الان حدود دو هفته ای هست که اشتهایی به غذا نداری هر نوع غدایی که دوست داشتی و قبلا به خوبی میخوردی رو واست درست می کنم و باز ناامید از خوردنت با دکترت هم که صحبت کردم گفت طبیعیه ولی دارم روز به روز ضعیف شدنتو میبینم و این برای من طبیعی نیست و ناراحت کننده 

کاش زودتر به اون روزایی برگردی که خوب غذا میخوردی و از اون قشنگ خوردنت لذت ببرم آخه خیلی خوشگل غذا میخوردی و دلم تنگ شده واسش 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ریزه
25 خرداد 91 12:34
سلام الینا جون
به به باز مامانی چه خبرای خوشی میده!!
به مامانی بگو جمعه بیارت خونمون که دلم واست یه ذره شده


خوب شما بیا خاله جونیییی
نایسل
25 خرداد 91 12:53
ای جون دلممم مبارکک باشه زینگولینای خاله


مرسیییی خاله جونیی
نایسل
25 خرداد 91 12:54
دیگه میخوام توبه کنم شکل نزارم

مامان آتین
25 خرداد 91 20:28
مبارک باشه مروارید جدید گلممممممممممممممم
بووووووس به روی ماه خودت و مامان مهلبونت

>میسیییی خاله جوووون


آیدا(مامان الینا)
26 خرداد 91 2:16
مبارک باشه خوشگل خانم
ایشالا با دندونات چیزای خوشمزه بخوری قوی شی


میسیییی خاله جونییی
بابا
27 خرداد 91 11:06
ما منتظر چهارمي هستيم!


فاطمه حلما با مامانیش
27 خرداد 91 14:28
عمه جون دندونای نازتو بگردم (که بشه دندونای حلمای من) من واست دعا میکنم غذا خوب بخوری عزیزززززززززززززم.


ممنونم عمه جوننننننییی