الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

یه فرصت

1391/3/10 13:02
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان 

خوبی عزیزم امروز خیلی حالم خوبه خیلی میدونی چرا ؟؟ یادته تو یکی از پستهای قبلی عذاب وجدان داشتم و کلی باهات درددل کردم و از نمره پایینی که گرفته بودم ناراحت و شرمنده بودم وای نمی دونی چی شد استاد یه فرصت دیگه به بچه ها داد و گفت به دلیلی که اکثراً نمره کمی گرفتن به صورت شفاهی سوال میکنم و کسی که آمادگیشو داره داوطلبانه جوابشو توضیح بده و نمره شو بگیره منم که فوق العاده خوشحال شدم و از این فرصت خوب و سعی کردم هر طور شده آماده شم وای نمی دونی اولش همه استرس داشتن آخه کلاس هم ماشاا... 30  40 نفر و دیگه خودت حساب کن ... بلاخره استاد اومدو امتحان شفاهی به قول معروف شروع شد خدا رو شکر یه چند تا سوالی که کرد و منم داوطلبانه جواب دادم وای نمی دونی وقتی نمرمو گرفتم خیلی خیلی خوشحال بودم آخه یه طورایی به پایان ترم کمک میشه وگرنه که ...... بهرحال همین که اومدم خونه نمی دونی از خوشحالی نمی دونم چند تا بوست کردمniniweblog.com فقط می دونم دیگه کم مونده بود اشکت در بیادniniweblog.com.... درکم کن دیگه عزیزم خوشحاله مامانی .. می دونم این فرصت از وجود تو هم بوده خدارو شکر می کنم  از وجود تو عزیز   niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
10 خرداد 91 17:20
خودت که یه عالمه شکل خوشمل داری عشقم
نایسل
10 خرداد 91 17:21
برات ادرسش رو میزارم عسیس دلم


مرسی عزیزم
نایسل
10 خرداد 91 17:21
منم از امتحان متنفرممممم
نایسل
10 خرداد 91 17:21
بازم ای ول به استاد تو


آره خدارو شکر
اعظم
10 خرداد 91 20:43
خوب گلم خدارو شکربه امیده موفقیتت در پایان ترم


مرسی عزیزم ...انشاا... تو هم موفق بشی .
بابا
11 خرداد 91 0:25
به امید موفقیتهای بیشتر پیش رو همسر عزیزم


مرسی از لطفت عزیزم
نایسل
11 خرداد 91 11:10
واقعااااااااااااااااااااا ها
نایسل
12 خرداد 91 16:47
وای عزیزززززززززززززز دلم خیلی خوب بوده چراا کارتو ول کردی اره خیلییییی حال میده

دیگه نشد دیگههههههه...
مامان یسنا گلی
13 خرداد 91 10:55
خوشحالم که مشکل حل شد . بوسسسسسسسسسسسس. خصوصی دارین