الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

یه هم بازیه جدید

1391/3/5 19:28
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما 

خوبی ملوسکم امروز می خوام برات بنویسم که دخترعمه جون حلما کم کم داره میشه هم بازیت حدود 20 روزی هست که اومده پیش شما فرشته کوچولو ها خیلی ناز و دوست داشتنیه وقتی دیدیش اومدی جلو و با تعجب نگاه میکردی وقتی گفتم نی نیه خندیدی و میخواستی یه بلایی سر بیچاره بیاری از اون آتیشا دیگه niniweblog.comبهرحال امیدوارم در آینده دوتا دوست خوب برای هم بشید از لحاظ سنی با هم حدوداً نه ماه فاصله دارید خیلی خوبه سمت باباجونت اصلا تنها نیستی دختر عمو نرگس و آناهیتا و دخترعمه جون فاطمه و جدیداً حلما که میشید پنج تا خانوم گل در آینده ای نزدیک برای همشون آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم و برای تو عزیزم  

چندتا عکس از حلما جون گرفتم که میزارم ببینی چقدر کوچولو و ناز بوده 

                 niniweblog.com

 

          

                   niniweblog.com

 

         

               niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا
6 خرداد 91 18:44
جدیدترین ورژن خواهرزاده...قوبونش!
نایسل
6 خرداد 91 19:41
مرسی عزیز دلم
نایسل
6 خرداد 91 19:41
وای چقدر هم بازیت نازه خاله مثه خودت

مرسی خاله جونی
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 11:17
عروسک فرشته خوش به حالت چقدر خاله نایسل برات پیام داده
❤。★مامان رضا جون★。❤
9 خرداد 91 13:22
خوش بحالت که این همه هم بازی داری توی فامیلتون
رضای من که هم سن و سالاش دخترنننن
احتمالا به زودی پسرم منزوی بشه


جدی الهی بگردم .....
❤。★مامان رضا جون★。❤
9 خرداد 91 13:23
نظر اولی خیلی باحال بود
نظر بابایی الینا رو می گم

آره دیگگگگگگههه
نایسل
9 خرداد 91 13:39
وای خواهررررررررررررررررررررر
منم عاشق این شکلکه شدم خیلییییییییییییی با حاله میبینمش کر کر میخندم


از دست تو دخخخخخخمل.....
نایسل
9 خرداد 91 13:39
شوشوی منم خیلی با این شکله حال کرد خیلی
زينب مامان اميرعباس
9 خرداد 91 17:43
بي اجازه لينكت كردم


خواهش میکنم خانومی ... ولی شما واسه من آدرس نداری که لینکتون کنم !!!
آیدا(مامان الینا)
10 خرداد 91 9:56
سلام منم لیینکت کردم
دخمل نازو ببوس از طرف من و الینا



حتممممممممممماً
مامان یسنا گلی
10 خرداد 91 10:50
وای چه همبازی خوشملی.مثل خودت عسیسممممممممم
دوست دارممممممممممممم


میسی خاله جونننننننننننننننی
مامان آرشیدا کوچولو
16 خرداد 91 10:39
عسسسسسسسسسسل چقدر خوشکله این دخمل عمه الینا خاله چه هم بازی نازی داری موهاش رو نکشی ها مامانش وقتی عکست آپلود میشه توی عنوان موضوع عکس رو بنویس آخه اول فکر کردم کوچیکی های الینا جیگمله


جدی باشه حتما مرسی