الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

مادرم ای بهتر از فصل بهار!

1391/2/23 20:40
580 بازدید
اشتراک گذاری



مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

تقدیم به: همسر عزیزم مامان الینا

از طرف:بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
23 اردیبهشت 91 19:37
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك

ممنونم ازت عزیز
مامان
23 اردیبهشت 91 19:59
ممنونم ازت همسرم
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:20
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
شیوا
24 اردیبهشت 91 12:12
روز مادر بر شما مادر مهربون مبارک خدا نگهدار شما و الینا جونم باشه


مرسی شیواجون .
شیوا
24 اردیبهشت 91 12:13
بارک الله به بابای الینا که این عکسای ماهرانه رو میندازه
فکرشو بکن دکتره بفهمه عکسش تو اینترنته هه هه هه
جالب بود


آره واقعا...
مامان آرتین
25 اردیبهشت 91 15:32
سلام به الیناجون و مامان مهربونش. روزتون مبارک . ممنون که اومدین پیش ما. با کمال میل لینکتون کردم
مامان نازنین
26 اردیبهشت 91 18:34
سلام مامان الینا جونیممنون که به وب نازنین سر زدین وبابت تذکری که دادینامیدوارم درست شده باشهالیناخوشگله رواز طرف من و نازنین یه ماچ آبدار بکنین

خواهش میکنم.. چون می خواستم ازعسل جون همیشه خبر بگیرم گفتم ...بازم مرسی