الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

اولین تولد مامان با تو عزیز

1391/2/20 14:04
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین مامان 

سلام عسل مامان ... اگه تمومه کلماتی رو که مزه شیرینی داره برای تو عزیز بکار ببرم بازم کمه آخه جدیدا داره از شیرینیت به کارات هم اضافه میشه دیگه چی میشه connie_rockingbaby.gif

دیشب تولد مامانیت بود امسال برای من بهترین سال تولد بود آخه چون تو عزیز رو که از وجود خودمی کنارم داشتم.... هر چند ناراحت از این که داره یه سال به سنم اضافه میشهgirl_to_take_umbrage2.gif البته اصلا مهم نیست چون با وجود باباجون و تو من همیشه شاد و سرحال هستم  connie_49.gif 

باباجونت هم خودشو خیلی زحمت داد و ما رو شام برد بیرون و هدیه ای هم با ارزش به مامانت داد...میبینی چه بابای مهربونی داری 

از کارت تبریکش هم ممنونم با اون چیز جالبی که نوشته بود 

آخه دیشب یه هو بارون گرفت و بعدشم صداهای وحشتناکی اومد بابا که می گفت تگرگه همراه بارون  

                             قٍالِبــ و اِسمايلے هاےِ كـــيكــــو

بعد هم وقتی که بارون قطع شد و رفتیم بیرون هیج اثری از بارون و تگرگ نبود ... ولی عوضش یه هوایی بود محشر ... عالی پاک و تازه  خیلی خوب بود

اینم یک خاطره خوب از تولد مامانت با تو گل ماچ  ماچ  ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

اعظم
20 اردیبهشت 91 15:54
به به چه کارت و عکس زیبایی خانومبازهم تولدت مبارک انشا...100 سال زنده و شاد باشی


مرسی عزیزم ...
بابا
20 اردیبهشت 91 18:41
1000سال عمر کنی عزیزم! و خیلی خیلی این مطلبت عالی پاک و تازه بود مثل بارون و تگرگ دیروز اینا همش نشونه است نشونه ای از یک روز بزرگ و دوست داشتنی...میلاد مامان جون الینا...عزیزم تولد مبارک و تو الینای عزیز


از انتخاب اهنگ قشنگ وبلاگم هم ممنون خیلی زیبا و با طراوته


ممنون از لطفت
نایسل
20 اردیبهشت 91 21:51
جیگرم مبارکت باشه


مرسی عسل خانوم ....
nafise
20 اردیبهشت 91 22:55

میگویند آغاز نوشدن آغاز نوشدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سرآغاز فصلی دگر از زندگیست.تولدت مبارک خواهر عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری ..
فرزانه
20 اردیبهشت 91 23:03
خواهرجونی تولدت مبارک.
امیدوارم درکنارالینای عزیز و همسرت،خوشبختی رو روز به روز بیشتر تجربه کنی.


مرسی عزیزم ممنون از لطفت .
افسانه
20 اردیبهشت 91 23:11
سیکرم من تو رو از خیلی وقته ندیدم دلم واست شده یه ذره
کی میای خونه مامانی


میایم بزودی خاله جونی
مامان اندیا
21 اردیبهشت 91 1:15
مامان خانم تولدت مبارک اگه اجازه بدین لینکتون کنم


مرسی عزیزم. حتما
مامان دخملی
21 اردیبهشت 91 11:20
سلام مامانی
تولدت مبارک ۱۲۰ ساله بشی در کنار دخملی و شوشو
منم لینکت کردم


ممنون از لطفت..
مامان نگار
21 اردیبهشت 91 12:15
تولدت هزاران بار مبارک مامانی


ممنون از لطفتون ..