الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

اصرار به ایستادن

1390/12/24 22:26
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازنینم 

از دست تو دخملی من چیکار کنمniniweblog.comکه اینقدر اصرار به انجام کارهای جلو تر از سنت داری قشنگ مامان niniweblog.com   آخه موقعی که 4و 5 ماهه بودی و باید می خوابیدی اصرار داشتی که بلندشی بشینی کلافهچنان گردنتو از روی بالش بلند می کردی و نگه می داشتی می گفتم یه وقت گردنت کاری نشه و بغلم میکردمت زنگ زدم و از دکترت  سوال کردم که اینطوری میکنی و اصرار داری بلند شی بشینی دکترت گفت نه اصلا نشینه مشغول تلفنخیلی زوده 6 ماه به بعد باید بشینه اما مگه دخمل ما صبر داره حالام که دیگه خوشحالی و میشینی باز یه چند وقتیه هوس کردی  وایسی  آخه جای من بودی با این دخمل خانوم چیکار می کردی چنان دستو میگیری به میز و بلند میشی اینگاری خیلی کارت درسته عجول خانوم ؟؟

      

 

      

قوبونه این قد و قوارت برم عسل خانوم ...بغل

حالاوقتی هم که دستت به کامپیوتر میرسه نمی دونی چطوری داغونش کنی از بس که محکم می کوبی به صفحه کلید بیچاره قفل می کنه و اجازه هم نمی دی که مامانی کمک کنه و کامپیوترو نجات بده 

     

 

ولی خودمونیم ها ماشاا... یه چند وقتی هست که فرنی هاتو تا ته می خوری قبلا کمتر می خوردی connie_feedbaby.gifو این مامانی رو خیلی خوشحال می کنه که حداقل اگه اینقدر قراره شیطونی کنی باید غذا تو خوب وکامل بخوری خانوم طلا ..

راستی قرار بود با باباجون دوتایی خاطراتتو ثبت کنیم اما فعلا نقش نظردادن رو داره و چند وقتیه ننوشته برات این دفعه دیگه نوبت باباجونه ببینیم چیکار می کنه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 11:53
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد . ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .
شیوا
24 اسفند 90 15:57
ماشالله به این دخمل گل و نازنازی


ممنون از لطفتون پری نازجونم ماشاا... خیلی نازو دوست داشتنیه


بابا
24 اسفند 90 17:33
بازم مث همیشه عکسای الینا جون عالی بود ولی کاش عکس زیر میزش هم مینداختی این دخمل بلا که بعدش سرش اوف شد... و همچنین شکلهای مامان و بچه(بوس کردن و غذا دادن) و...
و در مورد نوشتن بابا؛
ما والا عکس میندازیم میگی عکسات بدرد نمیخوره(البته بعد عید برای جشن تولد تو یک گوشی توپ واسه خودم میخرم!! که عکسای خوبی هم بگیره)..



مرسی همسری
مامان آتین
24 اسفند 90 22:20
سلام گلم ممنونم از حضورت خدا دختر کوچولوی بانمکتونو حفظ کنه بوووووس
مامان آتین
24 اسفند 90 22:22
من نمی دونستم اینجا لینکیم عزیزم، ممنون منم می لینکمت


مرسی خوشم اومد از آتین جون گفتم با الینایی دوست بشه