الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

این روزها...

1393/4/16 12:29
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم به دوستای گلمون

و سلامممم دختر مهربونم ... میوه زندگیمون

ماه رحمت و برکت هم از راه رسید و تا حالاش که انصافا روزهای خوبی بوده خدارو هزاران مرتبه شکر هوا خنک شده و خوب گذشته بر خلاف تصورم که فکر میکردم خیلی سخته البته نا گفته نمونه که تو خونه بودن و استراحت و زیر کولر بودن باعث شده این حس رو پیدا کنم و گرنه که خدا میدونه چی میشدخسته انشاا... اونایی که باید برن بیرون کار و تلاش که یکیش همسر عزیزمه بتونن این روزهای بعدی رو هم به خوبی بگذرونن و بی نصیب نمونن اجرتون باصاحب این ماهمحبت

همیشه به این ماه مبارک حس خوبی داشتم و تولد شما نازنین دختر تو این ماه به قشنگیش اضافه کرد محبت

آره عزیزدلم شما 14 رمضان شب تولد امام حسن مجتبی به دنیا اومدیجشن (90/05/24) خیلی شب و روز خوبی بود و واقعا باید به فال نیک گرفت تو فرشته ای هستی که تو یکی از بهترین ماهها مهمون همیشکی خونمون شدی دوست داریییییییییمممم خوش قدم مامان بوس

خب یکسری عکسا دارم که تو این روزها یک خاطره شده 

اینگاری این حس عرفانی به شما عزیز هم دست داده همش یه روسری یا شال میخوای از من که بندازی سرتو راه بری یام که نماز بخونی قوربونه این چهره  نازت برمممممبوس

حیف از نماز خوندنات ندارم بیشترشم موقعیه که من میخوام نماز بخونم سریع هر کاری داری میذاری کنار و میدویی پیشمو روسری میخوای کنارم می ایستی نماز میخونی که منم در حین نماز خوندن گاهی اوقات خندم میگیره و لذت میبرم امیدوارم خدا ببخشه دیگه کاریش نمیشه بکنم خوشمزه
اینجام که داری تی وی نگاه میکنی بوس

خداروشکر میوه خوردنت مثل روال قبل خوبهجشن 

توی تنقلات هم به پسته بیشتر علاقه داری و گردو کشمش که قبلا دوست داشتی کمتر شده  

اینجا کل پسته ها رو خوردی و کشمش و گردوها مونده گه گداری میای یه دونه میزاری دهنت

دخملیمون هنوز تو توهم شماله و با سطلش مشغول بازی خنده

مثلا داری ماسه میریزی داخل سطل 

اینجام داری بر میگردونی ... جالبش اینه که خرابشم کردیزیبا

قوه تخیل بچه ها واقعا دیدن داره من که بعضی اوقات بدون اینکه چیزی بگم محو تماشات میشم 

اینجام الینا خانوم بر گرفته از فیلمهای تی وی اسلحه برداشته و ....عینک

تو این روزها یه سرگرمیهای جدیدی با دخملی روبه راه کردیم که جذاب هم هست واسش مخصوصا در حین چسب زدن.

در حین درست کردن دخملی میگه شما  گیچی کن منم چسب میزنمزیبا

انشاا... پست بعدی با یه جشن کوچولو از تولد قمری دخملی میایم محبتبای بای

پسندها (3)

نظرات (24)

اعظم
16 تیر 93 14:05
سلام عزیزم خوبی؟ چه عکس های با نمکی ششده خاله قزی رو نگاه چه محکم هم روسری رو گرفته نشسته جلوی تلویزیون نکنه داره آقا نشون میده
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام اعظم جون ممنون خوبیم خدارو شکرشما چطوری عزیزم ؟ آره اوه خاله قزی گفتی ورفتی چنان سفت میگیره زیر گلوشو که میخوام قورتش بدم
اعظم
16 تیر 93 14:05
تولد قمری فرشته کوچولوت هم مبارک باشه عزیزمممممممم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنوننننن گلمممممممممم
اعظم
16 تیر 93 14:07
راستی اصلا حالم روبراه نیست و برای همین زیاد نمیام پای کامپیوتر در اولین فرصت میام و مینویسم فعلا برام دعا کن دست تنها از این بدتر نشه که حداقل بتونم یه غذایی درست کنم
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی عزیزم انشاا... که این روزها میگذره وروزهای شیرینی پیش رو دارید میفهمم چی میگی روزهای سختیه ولی تموم میشه عزیزم ناراحت نباش هر شب پای افطار تو فکرتم و اگه خدا قبول کنه دعا
مامان زهره
16 تیر 93 18:34
سلام خدا رو شکر که الینا جون میوه رو خوب می خوره . عزیزم این بازی های تخیلیت خیلی جالب بود نیایش هم همیشه بازیهاش تخیلیه . یه بوس محکم و آبدار
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام زهره جون آره خدارو شکر بابت چیزی اذیت نیستم نه میوه نه شیر فقط یه خورده غذا که اونم با بچه های امروزی طبیعیه آره بچه های این سن با تخیلاتشون عالمی دارن شمام ببوس گلای نازتو گلممممم
عشق مشکی یواش
17 تیر 93 5:04
سلام خوبید پس تولد قمریت مبارک عزیزم فکر کنم خدا مامانت رو خیلی دوست داشته که تو همچین ماه و همچین روزی تو رو بهش داده امیدوارم این ماه براتون پر باشه از برکت و رحمت خدا
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون خوبیم خدارو شکر واقعا هیچ وقت این لطف بزرگ خدارو فراموش نمی کنم امیدوارم زره ای شکرگذار نعمتاش باشم تاالان که بوده و همیشه خودشو بهمون ثابت کرده امیدوارم برای همه هم این ماه پر باشه از برکت و رحمت همینطور شما عزیزم
عشق مشکی یواش
18 تیر 93 8:14
سلام امیدوارم که خوب و شاد باشین دنیای بچه ها چه دنیای خوبیه هر چیزی رو که بخوان کافیه فقط باور کنند که هست مثل ماسه بازی الینا جون ممنون از مطالب قشنگتون من همیشه از خوندنشون لذت میبرم با آرزوی زندگی زیبا به زیبایی الینا برای شما
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلممممم ممنون عزیزم هستیم خدارو شکررررر آره بخدا کاش مام میتونستیم دنیامونو مثل همین فرشته های کوچک بسازیم لطف داری عزیزم همینطور برای شماگلم
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 تیر 93 23:39
جز دعا کار دگر نیست مرا , شب روزت همه شاد , دلت از غم آزاد , همه ایام به کام , و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون , همچو گنجشک به هر بام و درخت , بنشینی خندان .... وسبکبال تر از برگ درخت , در هوا رقص کنان , مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند , و ز تو نغمه مستی آید ... لحظه هایت چون قند , روزگارت لبخند , هفته هایت پر مهر , هر کجایی که قدم بگذاری , همه از کینه تهی , همه از قهر و عداوت خالی , همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ... و تو با یاد خداوند بزرگ , به سلامت ببری راه به پیش .....
مامان الینا جونی
پاسخ
عالیییییییییییییییییی بود ممنون مامانی گللللللللللل فاطمه جوننننن
عشق مشکی یواش
19 تیر 93 7:32
سلام خوبید میگما الینا با چادر هم خوشگلها من بیصبرانه منتظر تولد الینا جونم امیدوارم هر سال که بزرگتر میشه فرزندی بهتر برای مامان و بابای مهربونش بشه دوست دار شما زری
مامان الینا جونی
پاسخ
سلاممم زری جون خوبیم خدارو شکر شما خوبید؟؟ آره اکثر بچه وقتی حجاب میزارن خیلی شیرین میشن عزیززززززززمممم ممنون که همیشه مارو دنبال میکنید عجب تولدی هم شدددد خنده دارررسر فرصت میام بدقولی کردم شرمنده ممنون گلم انشاا... که همه بچه ها سالم و صالح باشن
مامان گیسو جون
23 تیر 93 17:16
سلام عزیزم خوبی؟ قبول باشه دوستم دعا برای من یادت نره ؟
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم خدارو شکر ممنون گلم طاعات شماهم قبول باشه حتما شمام مارو یاد کن تو این روزهای ناببببب
مامان گیسو جون
23 تیر 93 17:17
ای جان اینجا رو ببین تو رو خدا عزیزمی تووووووووووووو الینا جونم فرشته خوشگلم وای خوش به حالت که الینا جونم میوه می خوره گیسو لب نمی زنه
مامان الینا جونی
پاسخ
الهی عزیزم خیلی سخته انشاا... که بزودی میلش بکشه و میوه خور شه عزیزمممممم
مامان گیسو جون
23 تیر 93 17:17
تولد قمری گل دخترمون هم مبارک الیه 120 ساله بشه ببوسش
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنونننن مونا جوننننننن
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:03
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیززززززمممم خیلی زیبا بودددددد حتما گلممممم ما هم محتاج دعای شمادوست عزیززززززززززز هستیممممم
عشق مشکی یواش
26 تیر 93 5:09
سلام امیدوارم که خوب باشین من که خوابم میاد ترسیدم خواب بمونم برا همین الان امدم وبتون دو شب قدر دیگه داریم برای من هم دعاکنید من برای شما و تمام مامانای مهربون دعا کردم با آرزوی شادی و سلامتی برای شما
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام زری جون ممنون از محبتت الهی عزیزم ممنون از لطفت گلم منم برای همه دعا کردم انشاا... که حاجت دلت رواشه
نفیسه
28 تیر 93 18:07
سلام عزیزم ببخشید که دیر اومدم این نینی گول ما نیزارها همه مطالب اخیرت رو خوندم واقعا خوشحالت که این مراحل رو پشت سر گذاشتی
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم این چه حرفیه میدونم چه خبراییه خونتون وقتی یه فرشته کوچولو تازه میاد کل وقتا مال اونه بازم ممنون از لطفت عزیزم
بابا
31 تیر 93 1:57
عشق مشکی یواش
1 مرداد 93 5:02
سلام خوبید امیدوارم خوب باشین ما دلمون برای الینا جون تنگ شده کی مطلب جدید میزارین با آرزوی زندگی شاد زیبا برای شما
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون گلم خوبیم خدارو شکر اومدیم عزیزم
مامان مهدیه
15 مهر 93 10:05
چرا رمز دار شدي دوستم ؟؟!! به ما هم رمز بده
مامان الینا جونی
پاسخ
چشم گلمممممم
عشق مشکی یواش
28 مهر 93 8:07
سلام ببخشید بهتون سر نزدم من تا 10 مهر مسافرتم طول کشید راستش دیگه کمتر میتونم بشینم پای اینترنت امروز که امدم به وبلاگتونسر بزنم همه رو رمز گذاشته بودین اگه میشه به منم رمز رو بدین دلم برای الینا جون و مطالب وبلاگتون تنگ شده دوست دار همیشگی شما زری
عشق مشکی یواش
30 مهر 93 7:21
سلام دلمون براتون تنگ شده چرا نمیاید
آیدا (مامان الینا)
30 مهر 93 19:23
منم رمز میخوام
عشق مشکی یواش
6 آبان 93 6:55
سلام چرا دیگه نمیاید وبلاگ
عشق مشکی یواش
19 آبان 93 6:19
سلام فکر دل منم باشید دلم براتون تنگ میشه چرا نمیاید وبلاگ
عشق مشکی یواش
25 آبان 93 15:32
سلام دیگه دارم براتون نگران میشم اگه وقت کردین فقط بیاین بنویسید که خوبین و برید دوست دار شما زری
عشق مشکی یواش
6 آذر 93 10:14
سلام میدونید این بار چندم دارم میام پس کی میاید