الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

روزهای گرم زندگی

1393/4/10 1:25
539 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی
با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی
همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت
همنفسمی، ای که با تو یک نفس عاشقم

همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم

چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو

تویی که برایم از همه چیز بالاتری 
میخوانمت تا دلم آرام بماند

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

عشق مشکی یواش
10 تیر 93 6:31
سلام امیدوارم خوب و سرحاال باشین مطلبی که نوشتین خیلی قشنگ امیدوارم الینا جون هم که بزرگ بشه قدر این همه مهربونیهاتون رو بدون با آرزوی روزهای بهتر برای شما
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام زری جون ممنون همینطور شما گلم لطف داری عزیزم انشاا... که هممون قدر لطف و خوبیهای هم رو میدونیم ممنون گلم بهترینهارو هم برای شما آرزومندم
مامان مهدیه
10 تیر 93 7:58
مثل هميشه زيبا و پراحساس
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 2:43
من اومدم دیر اومدم ولی بی معرفت نیستممممم الهییییی عزیز دلم دختر شیرین مهربون خوشگلللللللللل و مامان مهربون و عشقققققققققت میبوسمتوننننن
مامان الینا جونی
پاسخ
نه گلممممم این چه حرفیه همین واسمون وقت میذاری خودش کلیه خوشگلمممم دوست عزیز خودمیییییی
عشق مشکی یواش
12 تیر 93 6:39
سلام سلام به الینا و مامان خوبش امدم الینا دختر نازم رو ببینم و سلامی به مامان مهربونش کنم امیدوارم زندگیتون همیشه به شادی باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطف و محبتت خانومی
اعظم
12 تیر 93 13:06
سلام عزیزم خیلی الینا جون ناز افتاده عکس ها عالی شده با لبخند شیرینش متن هم عالی بود ژست اول صفحه اخرشه
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلمممم خوبی آره خانوم طلا بعد از کلی بازی رضایت داد ازش عکس بگیرم لطف داری عزیزم آره خودمم دوسش دارم بعضی اوقات خوب مدل عکس میشه واسم
عشق مشکی یواش
14 تیر 93 7:31
سلام خوبید امیدوارن هر کجا هستین خوب و سرحال باشین از ماه رمضان چه خبر روزه گرفتن سخت تر شده یا آسون تر امیدوارم این ماه براتون پر باشه از رحمت خدای مهربون
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون خوبیم خدارو شکر خوبه تا حالا که به خوبی گذشته و سر بلندیم خداروشکر ممنون گلم حتما هم همینطوره من خیلی این ماه رو دوست دارم
مامان گیسو جون
14 تیر 93 11:31
ای جون دلمممممممممممم با این عکس های خوشگلش وای فاطمه جونم چقدر عکس پست ثابتش رو دوست داشتم لطفاً عوضش نکن چقدر متنت قشنگ و با احساس بود الهی همیشه سلامت و خندون باشه الینای خوشگلم بوسسسسسسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
آره ژستش قشنگه منم دوسش دارم چشم حتما گلم لطف داری گلم ممنون از دعای قشنگت عزیزم
عشق مشکی یواش
15 تیر 93 9:15
سلام خوبید کجایید نمیاید دلمون براتون تنگ شده دوست دار شما عشق مشکی یواش
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام زری جون ممنون خوبیم خدارو شکر میایم به زودی عزیزم
عشق مشکی یواش
16 تیر 93 4:48
سلام سلام بر ملکه شهر عشق و مادر مهربونش امیدوارم که خوب باشین ما بی صبرانه منتظر امدنتون هستیم با آرزوی زندگی زیبا برای شما
مامان الینا جونی
پاسخ
سلامممممم گلم حتما ممنون که همیشه هستید و ممنونننن از محببتون
نفیسه
28 تیر 93 18:04