الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

تـیرماه گــــــــــرم

1393/4/7 13:48
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم سلامی گرم به دختر گلممممم و دوستای مهربونمون 

تابستونه گرمم از راه رسیده و حسابی داره تو این روزها خودنمایی میکنه واییییییییییی که چقدر گرمه هوا و منم چقدر بیحال خواب آلود همین که میری بیرون یه جایی بازاری چه میدونم گشتنی اینقده میسوزی و خیس میشی که از هر چی بیرون رفته بدت میاد و ترجیح میدی تو خونه باشی و از باد کولر بی نصیب نمیونی حتی برای دقایقی.. منم که بدجور گرمایی شدم نمی دونم نه تحمل هوای خیلی سرد رو دارم نه گرم کلا تو یک کلام عصبی و کلافه  میشم خسته

بگذریم محبت 4/4 محبتبه یادموندنی ترین روز زندگی من و بابایی هم رسید  و وارد نهمین سال ازدواجمون شدیم وای خدای من چقدر زود گذشت 8 ساله که من بابایی با هم ازدواج کردیم و  روز عقدمون رو هر وقت یادم میاد یه حس عجیبی بهم دست میده روز استرس روزی که هم خوشحالی از اینکه میخوای اونی که دلت و عقلت گفته آره رو  برای ادامه زندگی مهر تایید بزنی و هم استرس که آیا درست بوده یا نه واقعا روزی مملو از احساسات خاصیه امیدوارم تو هم تجربه کنی دختر قشنگم روزی رو که انشاا... برات پیش میاد روزی که بزرگترین روز زندگیت میشه و امیدوارم بهترین کس رو انتخاب کنی و خــــــوشبخـــــتی رو با تمام وجودت حـــــــــــس کنی 

خدارو هزاران مرتبه شکر که منم به این حس رسیدم نمی گم هیچ مشکل و موردی بینمون نبوده و پیش نیومده نه ولی همیشه از خدا خواستم مشکلات به شیرینی زندگیمون غلبه نکنه و این شیرینی و همدلی مون باشه که غالب بر همه چیز باشه و اینکه هرچه بگذره و به تعداد سالهای زندگیمون اضافه میشه به تجربیات شیرین و درستی برای ادامه اش برسیم امیدوارم بازهم خدا یاریمون کنه متنظر

یه خاطره به یادموندنی هم از سالگرد ازدواجمون پیش اومد که گفتنش خالی از لطف نیست 

اونم چه لطفی که برمی گرده به تیم ملی فوتبالمون خنده

بله 4/4 بازی حساس ایران و بوسنی بود و با اون بازی دلچسبی که با آرژانتین داشتن بدون برو برگرد گفتیم برده ایران خلاصه که همون روزش من چیزی نگفتم ببینم بابایی چیزی میگه یا نه جشن دیدم نه بابا جای امیدواری هست و بابایی تبریک رو گفت و منم خندونک اینشکلی شدم بعدش منم با اطمینان کامل گفتم شب که بازی رو بردیم میریم بیرون هم شادی میکنیم و میریم سمت طرقبه و خوش گذرونی چشمک

تا اینکه بازی فوتبالمون چیزی رو پیش آورد که فکر میکنم کل مردم ایران رو شکه کرد منم که با اون برنامه ریزیم درست اینشکلی شده بودم تعجب کچل خلاصه ساعت 11/30 که بازی تموم شد منو بابایی دپرس شده بودیم حسابی و دیگه حوصله چیزی رو اصلا نداشتم و خوابیدن رو به هر چیزی ترجیح دادم خواب آلود

خدارو شکر یه کاری داشتیم رفتیم بیرون ساعتای 6  یه جا بستنی های معروفی داره علی الحساب خوردیم تا شب بعد از فوتبال بریم و بقیه که ... وگرنه بدجور دلم می سوخت که سالگرد ازدواجمون بی هیج گذشت ...

اینم از خاطره جالب سالگرد امسالمون در تیر ماه گرممممچشمک ولی خودمونیم عجب ماهی هم ازدواج کردیما خجالت گرمترین ماه سال ...

به امید روزهای شیرین و گرم پیش رو محبت

 

 

                      

 

پسندها (4)

نظرات (13)

مامانی و بابایی دخمل بلا
8 تیر 93 6:54
سلام مامانی گل و مهربون الینا جونم سالگرد ازدواجتون مبارککککککککککک.
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت گلم
عشق مشکی یواش
8 تیر 93 7:41
سلام از عــرش صدای ربــنــا می آید آوای خـــوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید ماه رمضان مبارک امیدوارم که خوب باشین مبارک باشه سالگرد ازدواجتون امیدوارم همیشه زندگیتون به شیرینی الینا جون و به زیبایی خودتون باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم خیلی دلنشین بود ممنون ممنون عزیزم از لطفت
مامان مهدیه
8 تیر 93 8:29
عزيزم سالگرد ازدواجتون مبارك . اميدوارم روز به روز عاشق تر از ديروز باشيد و سالگرد 90 سالگي پيوندتون رو از همينجا بهمون خبر بدي و ما هم 90 سال خوب و خوش ديگه براتون آرزو كنيم چه تبريك پيچيده اي شد ها ؟! نه ؟!
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون مهدیه جون واییییییییییییی چه جالب یعنی میشه تا اون موقع ممنون گلم همینطور برای شما عزیزم در کل جالب بود مموننننن
مامان حسنیه
8 تیر 93 8:59
عزیزم دلم حسابی برات تنگ شده بود سالگرد ازدواجتون هم مبارک
مامان الینا جونی
پاسخ
رسیدن بخیر گلم ممنون از لطفت عزیزم
مامان گیسو جون
8 تیر 93 10:38
سلام عشقم سالگرد ازدواجتون مبارککککککککککککک الهی همیشه عاشق و خوشبخت ببینمتون الهی سالگرد 120 سالگی خدایی منم خیلی امیدوار بودم اما با بازی بدشون حال کل ملت رو گرفتن ببوس قند و عسلمون رو
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام مونا جون ممنون گلممممممممم ممنون از دعای قشنگت گلم آره میخواستن اون روز ما سالگرد ازدواجون شیرین و خاطره انگیزنشه حتما شام ببوس خوشگلمو
مامان گیسو جون
8 تیر 93 10:40
می گم فاطمه جون حالا که خونه ای کاش یه سر به مهدی که الینا جونی می رفت بزنی دلیل ترسش رو متوجه بشی حتماً یه اتفاق بدی افتاده به نظر من وگرنه بچه ای که دو سه روز با شادی می ره مهد چه دلیلی داره این جوری زده بشه ؟ نمی خوام ذهنت رو مشغول کنم می خوام مشکلش حل بشه دیگه این اتفاق بعداً نیفته ببخش دخالت کردم دوستم بوسسسسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
یه طورایی فهمیدم در حین بازی از خودالینا میپرسیدم که چه اتفاقی واسش افتاده که گفت یکی از بچه ها زدتش به خاطر این باور کردم چون از اون موقع به بعد رابطش با بچه ها خیلی تغییر کرده همش میخواد از خودش دفاع کنه و دیگه اون رابطه دوستانه با بچه ها رو نداره نه عزیزم این چه حرفیه ممنون بابت راهنماییت ولی کم گیرمیاد جایی که خیلی حواسشون به بچه ها باشه و دلشون بسوزه .فعلا که صبر میکنم یه خورده فهمیده تر شه خودش علاقه ای نشون بده بعد دست بکار شم .واسمون دعا کن گلم تو این روزهای قشنگ
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 11:59
سلام دوست مهربون با معرفتممممممممممم ببخشید که من همیشه ئیر میام فدات شمممممم قربون دختر خوشگل نازززززززز ایشاالا که همیشه شاد باشید دلتون خو بوسسسسسسسسسس دوستتون دارم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام مرجان جونننننن خواهش میکنم گلم درکت میکنم آخه دوتا جوجه ناز داشتن همینه دیگه خدانکنه خوشگلم ببوس عسلای نازتو
عشق مشکی یواش
9 تیر 93 6:25
سلام امیدوارم حال الینا ملکه شهر عشق ومامان مهربونش خوب باشه فقط امدم الینا جون رو ببینم و از مادرش برا اینکه همیشه اینقدر قشنگ جواب ما رو میده تشکر کنم با آرزوی شادی روزافزون برای شما خانواده ی مهربون
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام زری جون ممنونم عزیزم خواهش میکنم عزیزم ممنون از شما که همیشه به ما سرمیزنید و جویای حالمون هستید همینطور برای شما دوست عزیز
اعظم
9 تیر 93 14:02
عزیزم مبارک باشه سالگرد ازدواجتون همیشه شاد وخوشبخت باشید
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون از لطفت اعظم جون
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
9 تیر 93 15:29
وای راست میگی اینجام انقدر هوا گرم شده که من الان دو روزه خرید دارم میخوام برم بیرون میترسم روزه ام خراب بشه از ترس نخوردن روزه از زیر باد کولر تکون نمیخورم.منم همینجوریم نه طاقت گرما رو دارم نه سرما در کل شرایط باید بر وفق مرادم باشه سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم امیدوارم سالیان سال در کنار همدیگه خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید و هر روز عشق تون به هم بیشتر از قبل بشه.
مامان الینا جونی
پاسخ
آره بابا کلی کلافه میشی اگه بری بیرون اوه اوه من که از اول ماه رمضون خونه نشین شدم اساسی واقعا منم درست همینطورم باید حتما شرایط بر وفق مرادم باشه ممنون از محببت گلممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 2:44
مامان خوشگلم مهربونم عزیزممممم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا که همیشه خوش وخوشبخت باشییییییییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس گنده
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون مرجان جوووووووووننننمممم
نفیسه
28 تیر 93 18:03
اکرم
16 مهر 93 14:17
سلام مامان جونی و دختر گلی ، بعد از مدتها وقت کردم بیام به دوستای گلم سر بزنم دیدم همه مطلالب جدید رمز دار شده و من رمز ندارم امیدوارم خوش و خرم باشید . گل دخترم رو ببوس مامانی
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم میام پیشتون