الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

علاقه های ارثی

1393/2/17 22:50
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم به دوستای گلمونو دختر نازمممممم

یه روز داشتم آلبوم عکسامو  نگاه میکردم که یکی از عکسای دوران کودکیم نظرمو جلب کرد ...

آره عزیزم یکی از علاقه های شدیدت اینه که کیف پول مامانی و بابایی رو که غافل شدن یه لحظه ازش به چنگ بیاری و هر چی که داخلشه رو به معنای تمام تار ومار کنیییییی

که با دیدن این عکس فهمیدم که شما مقصر نیستی و یک علاقه ژنتیکیه درسخوان

من 29 سال پیش در چنین روزیمتنظر

و شما در همین روزها سکوت

محبت

پسندها (1)

نظرات (17)

اعظم
17 اردیبهشت 93 23:18
سلام عزیزم .خوبی؟ من موندم مگه کیف چقدر تنگ بوده که داشتی با این همه فشار و سختی دستتو میکردی توش
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام اعظم جون ممنون نه گلم اون دکمه خیلی سفته میخوام درشو باز کنم باز نمیشه ولی اگه منم حتما تونستمو بازش کردمممم
اعظم
17 اردیبهشت 93 23:20
وای با این عکس با رضا به این نتیجه رسیدیم که تمام سهم الینا از شکل و قیافه رو تو بردی امیدوارم منم برنده این مسابقه جذاب و دوست داشتنی بشم اصلا نمیدونم چه حسیه که دلم میخواد بچم فقط به خودم بره
مامان الینا جونی
پاسخ
آره اکثرا طرف خودمون هر کی الینا رو میبینه میگه چقدر شبیه خودته وفتی همین اندازه بودی انشاا... که فندق کوچولیه تو هم شبیه خودت باشه و دوران کودیکت رو نظاره گر باشییی عزیزم
اعظم
17 اردیبهشت 93 23:22
راستی عزیزم مطئن باش تا برسم ایران بهت زنگ میزنم همش سه هفته هستم دیگه این چیه که دیر خبر بدم جالبه فکر میکردم خودم دارم هی از ذوق خواب میبینم هر شب
مامان الینا جونی
پاسخ
آره عزیزم میدونم سالهای قبل هم همینطور بوده ولی خواب بود دیگه منم راست و حسینی اومدم گفتم ذوقه عزیزم کاریش هم نمیشه کرد
عشق مشکی یواش
18 اردیبهشت 93 6:18
سلام فکر کنم شطونیاش رو از شما به ارث برده و بقیه رو از باباش
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام آره یه طورایی شیطنتاش و زبلیاش به خودم رفته
مامان ستیانفس
18 اردیبهشت 93 12:10
سلام مامانی الیناجون خیلی شبیه بچگی های شماست حالا معلوم شد شیطونیهاش روهم از شمابه ارث برده منم بچه بودم عاشق کیف های مامانم بودم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم آره با دیدن این عکسا بیشتر مشخص میشه آره بابا دیگه هر چی شیطنت کردم باید جورشو بکشمممم جدی پس کم کم مراقب کیفات باش عزیزم که ستیا جون نقشه ها داره واسشون
مامان گیسو جون
19 اردیبهشت 93 0:15
سلام عزیز دلم خوبی؟ هههههههههه منم مثل همه دوستان موافقم که کلاً به خودت رفته الینا جونی فداش بشم من عزیزممممممممممم که عاشق کیفه بچم از الان فهمیده باید چی رو دوست داشته باشه خخخخخخخخخ بوسسسسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون جدییییی.. دیگه با این عکس هر کسی هم شک داشت فکر کنم مطمئن شد خدا نکنه عزیزم ولی گفتی و رفتی چنان که اگه ما غافل بشیم و متوجه شه اون بدو ما بدو تا که سریع برداریم اگرم که به دستش بیوفته کارمون زاره آره چه جورم مثل مامانش عاشق پولههههه
مامان گیسو جون
19 اردیبهشت 93 0:16
راستی عزیز دلم در مورد کتاب ها من فکر می کنم اگه یه لیست بنویسی و به یه شهر کتاب سر بزنی می تونی کتاب های خوبی بگیری دوستتون دارم بوسسسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییت ولی اینطور که این چند روزه متوجه شدم الینا باید حتما از کتابش خوشش بیاد و علاقه نشون بده آخه یکی دوتا کتاب یکی از عموهاش عیدی هدیه داده هر کار میکنم خوشش نمیاد وقتی می خونم علاقه ای نشون نمیده ولی یک کتاب دیگه رو که یکی از عموهای دیگش هدیه دادن خیلی دوست داره باید ببرمش از هر کتابی خوشش اومد بگیرم بهتر از هیچیه حداقل
عشق مشکی یواش
19 اردیبهشت 93 7:04
سلام صبح بهاریتون بخیر فقط آمدم بهتون سر بزنم بابا ملبان زبل
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون
نفیسه
20 اردیبهشت 93 0:33
جالب بود مخصوصا عکس خودت
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داری عزیزم
عشق مشکی یواش
20 اردیبهشت 93 7:16
سلام بر الینای عزیزم و مادر مهربونش
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام دوست گرامی
خاله فرزانه
20 اردیبهشت 93 8:23
وااااااااااااااااایییییی!!!! قدرت خدا.... حالا با گذاشتن این عکس قشنگ میشه تشخیص داد که کپی برابر اصل شده !!!!
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی خوبه که مشخص شد دیگه الینا به خودم رفته
عشق مشکی یواش
21 اردیبهشت 93 6:38
پیشاپیش روز ملی جوراب که در ایران به روز مرد معروف است مبارک باد.
مامان الینا جونی
پاسخ
بیچاره مردا
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 16:33
اول از همه تولدت مبارك خواهري
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممممم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 16:34
خووووو دخملمون و از رو مامانش خدا يه كپي گرفته هاااااا
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 16:35
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مامان الینا جونی
پاسخ
خیلیییییییییییی زیبا بود و خیلیییییییی تامل برانگیز ممنون گلم با گذاشتن این متن زیبا
اکرم مامان رها
24 اردیبهشت 93 21:08
سلام به دوست عزیزم و دخملک خوشگل خودم که این همه شبیه مامانشه وروجک اگه دستم بهت برسه حتما یه گاز کنده از لپت میگیرم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم واییییی خاله جوووووون همینجوریش دردم گرفتتت
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
30 اردیبهشت 93 22:39
وای خدا چه قدر اینا شبیه خودته فاطمه جون.یعنی فوتوکپی برابر با اصله با گذاشتن این دو عکس پر واضحه که قضیه علاقه به کبف پول ژنتیکیه.
مامان الینا جونی
پاسخ
آره خیلی شبیه... میبنی توروخدا چقدر به کیف پول علاقه داره