الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

اتفاقات خوب اتفاقی

1392/12/16 7:02
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممم به دختر عزیزم 

و سلاممم به دوستای گلللللللللل

دو هفته ای هست که سخت مشغول اتفاقای خوب شدیم که هم شیرین بود و یه کوچولو سخت 

از روز قبل از شروع این اتفاقات میگم

چهارشنبه بود بعد از انجام کارای روزمره خونه یه طورایی بی حوصله نشسته بودم روبروی تلویزیون  niniweblog.comکه یه روزنامه چندروز پیش نظرمو جلب کرد. برداشتمشو شروع به خوندن و ورق زدن تا اینکه به یه آگهی استخدامی شرکت بازرگانی بزرگ و معتبر چشم افتادniniweblog.com که درخواست همکاری چند نفرخانم رو داشتند 

گوشی رو برداشتمو زنگیدم شزوع به پرسش و پاسخ از طرف مقابل (که بعدا متوجه شدم ایشون مدیر اونجا بودنو من هر چی دلم خواسته بود سوال کرده بودمو.... بماند) خلاصه بعد از صحبتها و اعلام حدود 7 سال سابقه کاری ایشون خواستن niniweblog.comکه حضوری برم اونجا واسه صحبتهای نهایی 

یه لحظه شوکه شدم الکی الکی داشتم استخدام میشدم خیلی واسم غیر منتظره بودniniweblog.com البته نا گفته نماند که قبل از اون جریان سه ماه گذشته تصمیم داشتم کم کم اقدام کنم و از بیکاری دریام یا یه کوچولوی دیگه داشته باشیم یامن یه جا مشغول بکار شم آخه از یه شکل بودن روزهام اصلا خوشم نمیاد و احساس میکنم زندگیم جریان نداره .... تا اینکه اون جریان پیش اومد و خواست خدا نبود دیگه واسه این یکی خواسته باید کم کم دست بکار میشدم که اتقاقی درست شد خداروشکر...

زنگ زدم به بابا جونو جریان رو گفتم و خواستم زودتر بیاد تا با هم بریم آخه ساعت 4 وقت مصاحبه داشتم  بابایی اومد و شما رو بردیم خونه مامان جونو رفتیم

از همون شرکتایی بود که دوست داشتم بزرگ بروبیا و عالیniniweblog.com

اول از همه وجود شمادخترعزیزم رو بیان کردمو خواستم که نیمه وقت باشم آخه ساعت کاری شرکت ازصبح ساعت 7:30 بود تا 7  8 بعداز ظهر به علت وجود تراکم شدید کاری که نزدیک سال جدیدم هست و...

که بعداز 1 ساعت و نیم صحبت و هماهنگ کردن مدیر با مسئول قسمت قرار شد از ساعت 10:30 برم تا 30 :6 بعد از ظهر (حداقل 8 ساعت رو باید برم)

خوبی این زمان بخاطر اینه که صبح مجبور نمی شم از خواب نازبیدارت کنم واسه بردنت به مهد خودت 8:30 دیگه بیداری و بعد از خوردن صبحانه و یه سری کارا  10 میریم مهد یه دوساعتی بازی میکنی نهارتو میخوری 2و 3 ساعت رو بخوبی میخوابی کلاً  5  6 ساعت میشه که پیش هم نیستیم .

 

خلاصه همه چی بخوبی پیش رفت و از شنبه 12/3 رسما ً شاغل شدم مژه

هفته اول رو میبردمت خونه مامان جون و این هفته رو دختر خوشگلمو میبردم مهد  (بماند که چقدر دنبال یه مهد خوب گشتیم با باباجون که خدارو شکراونم بخوبی پیش رفت و راضیم )

 تصمیمی هم که واسه مهد گذاشتنت داشتم به خوبی عملی شد و با رفتنت تو این ساعتا خوب سرگرم میشی و چیزای خوب یاد میگیریبغل

  ناگفته نمونه که یه خورده چون با فضای جدیدی داشتی آشنا میشدی یه خورده سخت بود واست ولی کم کم داری عادت میکنی من ساعت 10 میبرمت یه چند دقیقه ای میشینم  و بعد 10 ربع میام بیرون و سریع میگازمniniweblog.com تا 30 :10 برسم محل کارم باباجون ساعتای 3 یا 4 میاد دنبالت روزای اولم تا1:30 2  بودی کم کم ساعت بودنت تو مهد بیشتر میشه که دل زده نشه گلمniniweblog.com

 

 

نهارتم خوب داری میخوری niniweblog.comاینروزا  واست هر چی که میذارم مربیت میگه خوب میخوری آخه با بچه هایی و این باعث میشه بهتر غذاتو بخوری 

طی صحبتهایی که با مربیت داشتم شعر niniweblog.comو نقاشی و بازیهای خوب یاد میگری که از این بابت هم خیلی خوشحالم 

آخه حیف بود روزهای خوبمونو یه شکل و تکراری  طی کنیم خوشگلم niniweblog.com

به امید روزهای بهتر قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

sibrank
16 اسفند 92 8:39
با سلام بهترین و کاملترین سامانه ی افزایش بازدید در ایران دارای امکانات پاپ آپ بازدید خود را به صورت رایگان همراه با جوایز نقدی افزایش دهید www.sibrank.ir
مامان گیسو جون
16 اسفند 92 22:55
مبارکه عزیزدلم خیلی برات خوشحالم موفق باشی دوستم بوسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزدلم
مامان مهبد كوچولو
17 اسفند 92 8:32
wowwwwwwwwwwwwwww چه كار خوبي ؟! چه يهويي ؟؟!! ميبيني وقتي خدا بخواد چه جوري كارها درست ميشه . ياد سر كار رفتن خودم افتادم كه قصه اش خيلي شبيه سركار رفتن تو بود . آخه منم وقتي رفتم سركار ظرف 1 روز همه ي كاترها رديف شد و بعد قرار مصاحبه و بعد هم آزمون ورودي !!! ولي چون خواست خدا بود از بين 30 - 40 نفر شدم اول عزيزم خيلي برات خوشحالم مبارك باشه .... كي شيريني ميدي ؟؟ هميشه موفق و مويد باشي گلم
مامان الینا جونی
پاسخ
آره عزیزم خیلی یهویی شد آره واقعا جدی چه جالب موفق باشی همیشه گلم ممنون عزیزم لطف داری شیرینی؟؟ کاش پیشت بودم یه شیرینی توپ بهت میدادم عزیزز هر چند خودت شیرینیییی ممنون گلم همینطورشما عزیزممممممممممم
نفیسه
17 اسفند 92 12:57
تبریک به این بانو فعال خیلی خوبه که آدم به خودشم اهمیت بده آفرین به این همه فعالیت
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزممممممم آره واقعا از اونروز به بعد زندگیم رنگ و بویه دیگه ای گرفته خدارو شکر لطف داری گلمم
مرجان مامان آران و باران
18 اسفند 92 16:06
سلام عزیز دلمممم به سلامتیییییییی خیلی خوشحال شدم ایشالا همیشه شاد و باشید و بهترین هارو داشته باشییی دوست نازنینممممممممممممم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام خوشگلممم ممنون مرجان جونم لطف داری عزیزم همچنین شما عزیزمممممم
اعظم
18 اسفند 92 16:18
سلام عزیزم .مبارکه چه عیدی خوبی خدا بهت داده به این میگن یه اتفاق عالی یه هویی مبارکت باشه عزیزم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام اعظم جون آره عزیزم چه جالب توصیفش کردی ممنونننننن آره واقعا ممنون گلمممممممم
اعظم
18 اسفند 92 16:19
خوشحالم اینطوری الینا هم بیشتر با بچه ها سرگرم میشه و برای روابط عمومیش هم عالیه
مامان الینا جونی
پاسخ
آره خیلی خوبه واسش آخه این اواخر خیلی بهانه گیر شده بود و حوصلش خیلی سر میرفت آخه واسه سردی هوام کمتر بیرون میرفتیم دیگه کلی کلافه شده بود که خداروشکر اونجا واسش خیلی سرگرم کننده است
اعظم
18 اسفند 92 16:19
سال نوتون هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزمممممم سال نو شما هم مبارککککککککککککک گلمممممممم
مامان ستیانفس
19 اسفند 92 10:24
عزیزم خیلی واست خوشحالم وامیدوارم ایام همیشه به کام باشه چرا عکس الیناجونم رو نذاشتی دلم براش تنگ شده
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم میذارم بزودی عزیزممممم
اکرم مامان رها
20 اسفند 92 8:28
مبارک باشه خانومی بهسلامتی انشا. کارها بر وفق مراد پیش بره و از کارت راضی باشی دخملک خوشگل وناز هم از مهدش راضی باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 اسفند 92 23:49
هورااااااا چه خوب خواهري خيلي خوشحال شدم كه يه كار باب ميل پيدا كردي ايشالله موفق باشي
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنووووون المیرا جونممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 اسفند 92 23:50
اي جونم گل من رفته مهد كوددددددك
مامان الینا جونی
پاسخ
آره خاله جونیییییییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 1:59
سال نوت پيشاپيش مبارك گلم .... انشالله سال خوبي داشته باشي عزيزم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم امیدوارم شما هم در کنار خونواده گلت سال خوبی رو پیش رو داشته باشید
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 0:40
کار چطوره؟
مامان الینا جونی
پاسخ
عالیه عزیزمممممممممممم
مامان گیسو جون
24 اسفند 92 18:58
خدا رو شکر که راضی هستی عزیزمممممممم موفق باشی
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون از محبتت گلم
مامان نازنین و نیایش
25 اسفند 92 10:43
سلام مبارک باشه عزیزم . ایشالا موفق باشی این آخر سالی خبر خوبی بود . از بی حوصلگی حسابی در میای .
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون گلم آره باور کن حسابی ممنون عزیزم
مامان نوژاجونی
25 اسفند 92 11:00
عزیزم بسلامتی خیلی خوسحالم .باپست جدید منتظر نگاه مهربونت هستم.عزیزم لطفا از تجربه مهد و موندن الینا وچطور کناراومد باقضیه مهد هم برامون بنویس نشد برام خصوصی مفصل بزار منم انشاله پروژه ی مهد دارم اگه خدا بخواد
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری چشم حتما چشم حتما خیلی حرف دارمممممم
الهه مامان روشا جون
26 اسفند 92 0:53
سلام فاطمه جون. مبارک باشه شاغل شدنت.ایشالا به سلامتی .خیلی کار خوبی کردی دیگه الینا جونم مثل روشای من از آب و گل دراومده و وقت مهد رفتنش بود.اینجوری خودتم از اون بیکار بودن خسته نمیشی.من ایشالا بعد از عید تو فکر یه کار مناسب هستم.البته اگه پیدا بشه.ماهایی که قبلا سر کار بودیم برامون تو خونه موندن سخته. موفق باشی دوتم.واسه منم دعا کن. الینا جونمو خیلی ببوس از طرف من.
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام الهه جون ممنوننن گلم آره واقعا بدجور خود خوری میکردم که روزام داره یه شکل میگذره و هیچی عایدم نمیشه جدی چه خوب یه کار خوبم پیدا میشه واسه شما عزیزم آره بخدا تو خونه موندن کلافگیه و بس ممنون عزیزم انشاا... همه چی بخوبی پیش میره واست حتما تو هم ببوس روزشاجونو
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 1:37
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم چه شعربانمک و جالبیی بود مبارک شما هم باشه المیراجونمممممممم واقعا سال نو شما هم مبارک عزیز دلمممممم انشااا................. که شما هم سالی خوب و خوش پر از اتفاقای خوب و شیرین باشه
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 16:34
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنوننننن سال نو شما هم مبارکککککک
عشق مشکی یواش
1 فروردین 93 9:02
سلام عیدتون مبارک
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون
مامان گیسو جون
2 فروردین 93 4:11
سلام گلم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننننننن عزیزمممممم منم آرزوی سالییییی مملو از عشق وشادمانی دارم برایت گلممم
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 4:07
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنوننننننننننننن گلممممممممم
خاله
11 فروردین 93 15:18
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون به مبارک باشه