الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

عکسهای جامانده - هدیه ای شیرین از یک دوست خوب

1392/11/28 9:10
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازممم 

و سلام به دوستانی همچون گــــــــــــل قلب

دختر ناز و شیطونمون کنار لبش سمت راست وقتی چراغ و خاموش کردم گفتم بخوابیم شیطنطش گل کرد و تو تاریکی اینور اونور میدویید که خورد به تخت و کبود شد الهی بمیرم که میدونم خیلی دردت اومد ولی از اونجایی که عادت نداری زیاد گریه کنی و سریع تمومش میکنی احساس کردم محکم نخوردی ولی فرداش یه جای کبودی دیدم که خیلی دلم کباب شد مامانی رو ببخش عزیزم نباید زود چراغ رو خاموش میکردمناراحت

نگاه  عاشقانه دختر عموها به هم خوشمزه

وقتی تایپ میکنم با دقت نگاه میکنی و دوست داری انجام بدی 

اینم نمونه ای از تایپ الینایییییییییییی

با ذوق و شوق دوبسته کارامل درست کردم اما پدر و دختر زیاد خوششون نیومد و زیاد نخوردن و همش موند بیخ ریش خودمممممممهیپنوتیزم

فقط و فقط ژله دوست دارن و بسسسسخوشمزه

رفته بودیم الماس شرق کلی از این محوطه خوشت اومده بود

بالاخره تلاشهای دخملمون به ثمر رسید و از خط و خطوط یه چیزایی دراومد که از دیدنش کلی ذوق کردممژهبغل

بغلماچ     19 /11 / 92

 

   

و حالا یه هدیه شیرین و دلچسب از دوست خوب و نازنینم المیرا جوووووون

امروز به دستمون رسید ممنوننننننننننننن گلم 

بخدا اصلا توقع نداشتم ولی با اصرار و داشتن یه یادگاری شیرین دیگه حرفی واسه گفتن نداشتم 

طبق اطلاع قبلی المیرا جونم امروز رو جایی نرفتم تا واسه تحویل بسته خونه باشم تا اینکه اومدو بازش کردم و واییییییییییییییی کلی من و الینا خوشحال شدیم و خوشحالی من دوبرابر شد از اینکه دیدم بالاخره الینا از یه دمپایی خوشش اومدو داره میپوشه و از خودش جدا نمی کنه 

 

قابل توجه المیرا جون

وقتی بردمش دست شویی شلوارخودشو خواستم بپوشم رفت دوباره این شلوار رو آورد و گفت نه اینو بپوش خوشمزه

موقعی هم که خواستیم بخوابیم دمپایی هاش تو حال بود رفت آورد گذاشت جلوی چشش بعد خوابید

حالا دیدی چقدر دوسشون داره

برای منم خیلی شیرین و دوست داشتنی هستن واقعا ممنون عزیزم یادگاری شیرینی واسه منو الیناست .

 

دوست داریممممممممممممم شدید الیمرا جونممممممممماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:19
درودبر دوستانی که دعا دارند،ادعاندارند 
/نیایش دارند،نمایش ندارند
/حیادارند،ریا ندارند
/رسم دارند،اسم ندارند/سلامتی خودت که وجودت برام طلاست.
مامان الینا جونی
پاسخ
و درود بر تو المیرا جووووووووووووووونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:21
الاهي بميرم لپت كبود شده عزيزمفاطمه جون چقدر رنگ صورتي به فرشته كوچولوم مياد......
مامان الینا جونی
پاسخ
خدانکنه عزیزم آره بهش میاد گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:37
عاشقانه هاي دخترعموهارو نگاااااا
مامان الینا جونی
پاسخ
آره خیلی دوست داره الینا اطرافیانشو و خوشحالم از این بابت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:39
عزيزم اونا چيه تايپ كردي خاله؟؟؟؟؟؟؟ اي جونم كرم كارامل رو بفرست خودم ميزنم بر بدن خواهرخووووو بچم ژله دوست داره خوووووووو
مامان الینا جونی
پاسخ
همونایی کهمامانم مینویسه است دیگه ای جانمممممممممم کاش بودی با هم میخوردم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:42
اي جونم خاله جون ببخش ديگهههههه قابل تورو نداره عششششششقم.... انشالله به سلامتي استفاده كني عروسك
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون خیلی دوسشون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:44
عزيزم دوست نداشتم به مرور زمان بخوره ... فرصتم خيلي كم بود براي خريد هديه به بزرگي خودتون ببخشيد....... تو خيلي خيلي بيشتر از اين حرف ها من و شرمنده كردي فاطمه جون .... انشالله عمري باقي باشه و بتونم محبت هات رو جبران كنم
مامان الینا جونی
پاسخ
نه گلم این چه حرفیه هدیه خوب چیزیه که به درد شخص بخوره که مطمئن باش بدجور به درد الینا میخوره آخه در جریان بودی که واسش پاپوش و دمپایی عروسکی و.. گرفته بودم ولی موفق نشدم که پاش کنه اما این دمپایی ها خیلی به دلش نشسته و دوسشون داره و از حرص خوردن من که پابرهنه روی سرامیکا راه میره کم کرده این یه اتفاق خیلی خوبیه دیگه واسه من و با ارزشتر از هر چیز دیگه اوکییییییییییی منم کاری نکردم محبت رو با محبتت جبران کردی دیگه بسمونه عزیزمممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 18:47
دوسسسسسسسسستون دارم بوووووووووس
مامان الینا جونی
پاسخ
ما بیشترررررررر
نفیسه
29 بهمن 92 9:27
بچه ها تا زمین نخورن بزرگ نمیشن . ناراحت نباش
مامان الینا جونی
پاسخ
آره واقعا ولی اینجا واسه زمین خوردن دخملی من مقصر بودم
مامان گیسو جون
30 بهمن 92 1:58
سلام عزیز دلم ای جانممممممم لبش اوخ شده بیا بوسش کنم دست المیرای مهربون درد نکنه الهی به شادی بپوشه بوسسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم آره عزیز دلم آره واقعا دست گلش دردنکنه ببوس گیسوجونو
مامان کوثری
30 بهمن 92 5:24
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان الینا جونی
پاسخ
چشم ممنون
اعظم
1 اسفند 92 14:37
سلام عزیزم خوبی؟ خوش میگذره ؟خونه تکونی خوب پیش میره
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون خوبیم خداروشکر آره خیلیییییییی خداروشکرررررررر نه بابا یک ایست اساسییییییی کردم جریانات داره
اعظم
1 اسفند 92 14:38
به به چه کادوهای خوبی دست لی لی جون درد نکنه خیلی هم به الینا خوشگله میاد عزیزم مبارک باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون آره دست گلش درد نکنه ممنون از لطفت عزیزم
اعظم
1 اسفند 92 14:39
آخی جانم اوف شدی خاله جون .فدای تو که اینقدر بچه خوبی هستی یه دستی به سر من بکش خدا یه دختر آروم و مهربون مثل خودت بهم بده البته پسر هم بود آروم باشه عیبی نداره من هر دوتاشو دوست دارم
مامان الینا جونی
پاسخ
آره خاله جون خدانکنه عزیزم ولی ماشالاش خیلی آروم و منطقیه و الکی و زیادی شلوغش نمی کنه عزیزمههههه آره واقعا منم از همین جور بچه ها خیلی میخواستم که خدارو شکر نصیبم شده انشاا... هم یکی همینطوری نصیب تو هم میشه نصیب
اعظم
1 اسفند 92 14:42
جالبه فاطمه جون ما اینجا کارامل آماده میخریم هم خودم هم رضا دوست داریم .یه بار من درست کردم با کلی ذوق بعد رضا گفت این که همون مزه رو میده خوب چه کاریه زحمت بکشی میخریم هر وقت حوسمون کرد یعنی موندم از اینکه شوهر به فکرمه خوشجال بشم یا از اینکه زحماتم به هدر رفت ناراحت.کلا بد حور دچار دوگانگیم هرچند خدا رو شکر ما تا آخرشو خوردیم
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی چه خوب خوب راست میگه دیگه ولی درست کردنش هم کاری نداره نه عزیزم چرا ناراحت حداقلش اینه که خیلیم هدر نرفته و تا آخرش خوردین من که همش واسه خودم موند چی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 18:25
مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام! تا باران عشق را تجربه نکنم! دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیز دلییییییییی
مهسا
1 اسفند 92 19:32
جونم
خاله
2 اسفند 92 13:50
خدا حفظت کنه دمپایی و شلوارتم مبارکت باشه.....................
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون گلم
مرجان مامان آران و باران
3 اسفند 92 9:36
سلام به دوست خوب و مهربونو با معرفتممممممممممممممماخی الهی فدات شم لبت اینجوری شدههههههعزیز دلمم چقدر نازی اخهههههههه کادوی خوشگلتم مبارککک عزیزممم همیشه شاد باشیددددددددددد
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام مرجان جونم خواهش میکنم گلم لطف و معرفت رو از شما دوستان عزیز دارم خدانکنه خاله جون شد دیگهه ممنون خاله جون
الهه مامان روشا جون
4 اسفند 92 1:24
الهی بگردم دخملمون کلی درد کشیده و صبور کرده پسچه کاراملی شده فاطمه جون حدقل عکسشو نمیذاشتی نمیدونی محیط مجازیه و افراد بی جنبه زیاده نقاشیهاشو واقعا چشم چشم دوابر کشیده دست المیرا جونم درد نکنه با این کادوی خوشگلش. فاطمه جون برو خصوصی بی زحمت
مامان الینا جونی
پاسخ
آره عزیز دلم خیلی صبوره و خانووووم لطف داری عزیزم جدیییی آره تلاش و پشتکارش بالاخره به ثمررسید گلکم آره واقعا چشممممممممم گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 0:22
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیزدلمیییییییییییی
اكرم مامان رها
6 اسفند 92 10:42
سلام دخملك عزيزم خانمون كوچولو خوب زود بخواب ديگه عمرم تا اين جوري نشه ناناز ، ماشاا... نقاشيهات هم كه خيلي خوشگل شده ،خانم شدي تايپم ميكني شلوار جديد و دمپايت هم مبارك . مامان خانومي شما هم خسته نباشيد دوستتان دارم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام خاله جونی آره دیگه باید از این به بعد زود بخوابم ممنون خاله جون ممنون اکرم جون شما هم خسته نباشید گلم ما هم همینطور عزیزم
خاله
10 اسفند 92 21:50
وب دختری با کلی عکس به روز شد بدو بیااااااااااااااااا که منتظرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 0:40
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
مامان الینا جونی
پاسخ
این تصور ماست که دیوارمون کوتاهه یا بلند عزیزدلم انشاا... که دیوار خونه همه به روی شادی و سلامتی کوتاه کوتاه باشه
آیدا(مامان الینا)
13 اسفند 92 3:03
به به چه نقاشی خوشگلی دمپایی نو هم مبارک
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جووووون