الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

این روزهای مــــا 2

1392/11/2 10:25
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممم به دوستای گلللل

و سلام به دخمل ناززززززززززممم

انشاا... که حال همه خوبه و روزهای خوبی رو پیش رو دارید ما هم خدارو شکرخوبیم و یه طورایی کم کم درگیر خونه تکونی چشمک

یه سری از دوستان تعجب کرده بودن که چقدر زود شروع کردم که یکیش اعظم جون بود تعجب

آخه گلم با وجود یه دخمل شیطون مثل الینا که مثل جوجه ها هر جا میرم میاد دنبالمو هر کار که میکنم سریع میخواد انجام بده و  گذشته از این بنده خیلی آرام و با خونسردی کامل کارام رو انجام میدم واین امر باعث میشه یه خورده وقت کم بیارم واسه همین باید کم کم از حالا شروع کرد سالای قبل از دو سه هفته مونده بود شروع میکردم تا لحظه سال تحویل اینور واونور میدوییدم آخرشم اونطوری که دلم میخواست نمی شد دیگه تصمیم گرفتم امسال رو کم کم کارا روانجام بدم تا هم کارا به خوبی پیش بره و هم اون یکی دو هفته آخر رو فقط به کارای خودم برسم به قول بعضیا به قر و فر مون برسیم زبانخوشمزه

 

  چشمک چشمک چشمک 

تا این لحظه اتاق خوابمون کارش تموم شده موکت و پرده اش رو عوض کردم خیلی خوب شده مخصوصا پرده که همراه با خلاقیت خودمهمژه.همین که میرم داخلش کلی لذت میبرم (همسری میگه واسه چی  اول از همه اتاق خواب رو شروع کردی گفتم خب مهمترین جای خونه است دیگهههههههههههه نیشخندنیشخندنیشخند

و آشپزخونه که یخچال رو شستم و ماشین لباسشویی که انشاا... یه روز هم نوبت گاز و بعدشم داخل کابینتا و ....

و آخر از همه قرار اتاق شیرین خانوم مرتب شه چون خانوم کوچولوی ما مدام در حال منفجر کردن اتاقشه هیپنوتیزم

 یک کلاه و شال هم بافتم که هدیه بدم به حلما دختر عمه جون زینب که به علت کوچولو دراومدن قسمت نازنین دختر عموجون حسین شد 

اینم شرح این روزهای ما چشمک

با وجود این روزهای میشه گفت پر کار دخمل ناززززز همچنان شیرین کاریاش پی در پی ادامه داشت که بعضیاشو نتونستم به تصویر بکشم ولی لذته رو بردمممممبغل

روی سرامیک خیلی دوست داری راه بری باوجود اینکه پاهات همیشه دماش زیر صفره ولی نمی دونم چرا اصرار به این کار داری

پاپوش و جوراب پات میکردم در میاوردی واست دمپایی عروسکی گرفتم مطمئن که خیلی خوشت میاد و از پات درنمیاری ولیییییی دریغ از یه لحظه موندن به پات

خاله جون فرزانه واست این پاپوش رو گرفته خیلی خوشمون اومد خیلی ناززززززززز میشه اون پاهای کوچولوت ولی اونم واسه یه چند دقیقه است

ولیییییییییییی همش میخوای دمپایی های منو بپوشی سه جفت دارم دیگه از دستت قایم کردم و اصرار که از پام دراری و پات کنی منم عادت دارم دمپایی همش پام باشه میرم یه جفت دیگه رو میارم و باز اصرار شما در جفتی که پامه موندم این دیگه چه جورشه متفکر متفکر

 از روزی که این قالیچه عروسکی رو گرفتیم هر کی میاد خونمون میبریش تو اتاقتو بهش نشون میدی ومیگی نیگاه فرش عروسکیه و دخترخانوم داره تاب تاب عباسی میخوره نیگاه  لبخند

  

 همچنان رو میز بودن رو به روی زمین ترجیح میدی 


 چند روزیه این نی نی کوچولو رو از خونه مامان جون آوردی و خیلی دوسش داری همش پشت سرهم میگی جیش داره و میخوای که حتما در دستشویی رو واست باز کنم که ببریش جیش کنه خنده

قوربونت برم آخه چرا اینجوری گرفتی جیش کنه خنده بغل 

این فیلم آوای باران شده واسه ما برنامه خانوم طلا عاشق پول شده و همش میخواد پول بشماره و همش از من و باباجون پول میخواد بشینه به قول خودش سوالسه سوون کنه والا ما خودمونم موندیم یعنی چی ؟؟ سوال

 این مرحلش دیگه آخررشهههههههخنده 

دیگه باباجون بخاطر کثیف بودن پول و اصرار شما با کاغذی واست پول درست کرده زبان

 اینم یه خرید اینترنتی که واسه خودم کردم که وقتی با پست اومد در خونه شما خواب بودی و راحت تونستم بسته رو باز کنم و لذتشو ببرم چشمک

کرم و ژل مکمل موبر که 60% اگه خدابخواد میبره 40%هم ظریف و کرکی میکنه ( آخه مشکل اکثر ما خانوماست اول از اپی لیدی استفاده میکردم که کلی مکافاتو دردو آخرشم یه طورایی خوشم نیومد بعدشم که طی تحقیقاتم اپیلاسیون گذشته از درد و ... به مرور باعث شل شدن و افتادگی پوست میشه واسه همین گفتم اینو استفاده کنم ببینم چی میشه عینک)

 بادی اسپلش و یه کرم واسه صورتم که ویژگی مراقبتی داره  (ضدچروک و لک) یکی از همون قضیه های قر فر دیگه خوشمزه

 اینم کلاه وشالی که بافتم... مبارکه نازنین جون ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان تارا
1 بهمن 92 7:37
سلام دوست عزیز ببخشید مزاحم شدم میشه همین امروز به این آدرس بیاین و به دخمل من رای بدین ممنون میشم عزیزم شماره 2 تارا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم رای دادم انشاا... که پیروز و موفق باشید
مامان نوژاجونی
1 بهمن 92 8:40
چقدر زرنگی ماشالهخوبه کم کم شروع کردی من که اصلا حس وحال ندارم.فرش اتاق الینا جون هم مبارک خیلی خوشگله.با اون حرف زدنش دلم میخوادبغلش کنم خوبه به خودتون اهمیت میدید البته همه ی مامانا همین طورند .ولی بنظر من اپیلاسیون از همه بهتره .دردشم بعد از چند مدت برای ادم عادی میشه.کلاه وشالشم خیلی خوشگله انتخاب رنگش عالیه
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داری عزیزم کم کم شروع کنی حس و حالشم میاد گلم ممنون خودش که خیلی خوشش اومده اره واقعا نه من یکی خیلی ازاپیلاسیون فراریم ممنون از لطفت عزیزم
اکرم مامان رها
1 بهمن 92 21:17
وای سلام رفیق ماشا.... خسته نباشی چقدر کار کردی ، شال و کلاه هم خوب میبافی خوش به حال دخملک کاش من هم بلد بودم یه دونه واسه دخملی میبافتم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون عزیزم ممنون از لطفت عزیزم اگه دوست داری رنگاشو بگو واست ببافم پست کنم هدیه من به رها جوووووون
اعظم
1 بهمن 92 21:59
وای عزیزم چه عکس های نازی ازش گرتی چه دمپایی نازی قربون این همه ناز و ادا فاطمه جون خوب به قر و فرت داری میرسی دم عیدی هان بافت جدیدت هم خیلی زیبا شده حسابی هنرمند شدی ها .منم قلاب بافی بلدم اما فعلا که بچه ای ندارم تا انگیزه بشه تا بعد هم خدا خاله ای مثل تو رو برای یجه من نگه داره
مامان الینا جونی
پاسخ
فدات شم عزیزم لطف داری آره دیگه چیکار کنیم اعظم جون ممنون گلم راستش اینارو بلد بودم ولی موقعیتش پیش نمیومد رو کنمممم حتماااااااااا گلم همینجا قول میدم یه ست کامل و ناز واسه نی نی نازمون ببافم فقط تو همت کن اونش با مننننننننننننن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 15:34
نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت......مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت وبه خدا گفت: گاهی یادم میرود كه هستی کاش بیشتر نسیم می وزید.....٠
مامان الینا جونی
پاسخ
چقدر قشنگ ممنون گلم از این متنهای زیبات
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 15:41
سلام خواهري خوبي؟؟؟ خيلي خوب كردي كارهات رو زودتر شروع كردي.... به به خواهر هنرمند عجب كلاه و شال زيبايي مباركه نازنين جون باشه..... خوب كردي خواهر واقعاً بعضي وقت ها قر و فر لازمه......پاپوش عروسكي كه خودت واسه الینا جون خريدي عالي مباركش باشه دست خاله جون هم درد نكنه خيلي خوشگله...... خواهر بچم از همين حالا فهميده پول خيلي خيلي خيلي مهمه.... اي جون رفته رو ميز خوابيده.... فرش اتاقش هم خيلي خوشگله مبارك اش باشه انشالله.....ايشالله به سلامتي استفاده كنه...... دوستتون دارم بوووووووووووووووس
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام المیرا جون ممنون خوبیم خدارو شکر آره دیگه کم کم شروع کردم کم کم هم تموم میشه لطف داری عزیزم واقعا همین قرو فرا به آدم بیشتر انرژی میده .ممنون گلم خودمم خیلی دوسش دارم ولی کاش بپوشه آره بابا بدجور به پول علاقه داره ممنون گلم انشاا... ببوس اواجونو
اعظم
2 بهمن 92 16:19
آخی عزیزم چقدر تو مهربونی فاطمه جونم یه دنیا دوست دارم عزیزممممممممممممممم
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داری اعظم جون تا باشه از این مهربونیها منم دوست دارم خیلیییییییییییییی زیـــــــــــــاد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:03
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان الینا جونی
پاسخ
خیلی عالییییییی واقعا که ایمان دارم به این متن زیبا عزیزییییی المیرا جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 19:50
گاهی اوقات اونقدر دلت از یه حرفی میشکنه که حتی نای اعتراض هم نداری... فقط نگاه میکنی و بی صدا میشکنی......... عزيزمي خواهر
مامان الینا جونی
پاسخ
میفهمم چی میگی عزیزم از خدا میخوام که اونقدر محکم باشیم که هیج کس و هیچ چیز ما رو نشکنه تو هم عزیزیییییییی واسم خواهر گلممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 23:12
خصوصييييييييييييييييي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 23:13
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
مامان الینا جونی
پاسخ
]]چه خوشگلهههههههههه
مهسا
4 بهمن 92 15:41
سلام دوست خوبم من واسه این پست پیام گذاشته بودم پس کوشن؟عزیزم خودت که خانوم شدی عروسکاتم مثل خودت خانوم کردیا داری اون و سرپا میکنیبه به چه شال و کلاه خوجلیه بابت اون موضوع هم دوستی هرچه صلاح و خواست خدا باشه همون میشه انشاله خیره
مامان الینا جونی
پاسخ
جدیییییییی نمی دونم اشکالی نداره آره میبینی بخدا روزی که این کاروکرد نمی دونی چقدر خندیدیم لطف داری عزیزم آره مطمئناً..انشاا... ببوس نورا جونو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 بهمن 92 16:17
خصـــــوصــي عزيـــزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 بهمن 92 16:47
خصوصي عشششششششششقم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 بهمن 92 18:44
خصصصصصصصوصصصصصصصصي خواهر
مامان الینا جونی
پاسخ
گلییییییی خواهررر
اکرم مامان رها
4 بهمن 92 20:53
وای خدای بزرگ شکر بخاطر این همه لطف ، هیچ وقت فکر نمیکرئم بتونم تو این دنیای مجازی دوستای به این مهربونی پیدا کنم با تمام وجودم خوشحالم آخه ن دوست خیلی کم دارم ولی واقعا همشون خوب خوب هستند و این هم یه دوست خوب دیگه که به جمع دوستای عزیزم پیوست مرسی گلم که این همه مهربونی
مامان الینا جونی
پاسخ
خواهشششششششششش میکنم اکرم جون منم خوشحالم از داشتن دوستانی چون شما
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 بهمن 92 21:10
خيلي ماه و گلي خواهرم
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیزییییییییییی
مامان گیسو جون
5 بهمن 92 0:47
سلام دوست گلم خوبی ؟ خسته نباشی خوش به حالت برای من شروع اولش فقط سخته بیفتم تو مودش دیگه ول کن نیستم ولی باید اولش یه کی هولم بده به به چه فرش خوشگلی مبارکش باشه خانم طلا موکت و پردتون هم مبارککککککککککک وای جانممممممم عزیزم پاپوشاش چقدر قشنگه مبارکش باشه خریدات مبارکککککک منم موافقم که درد اپیلاسیون یه کم در بعضی نواحی دردناکه خخخخخخخخخخ واییییییییی چقدر خوشگل و با سلیقه بافتی آفرین مبارکش باشه خوشم می آد به قر و فر اهمیت می دی خیلی اصل مهمیه آدم رو شاد می کنه ببوس جیگر طلای پول شمار ما رو بوسسسسسسسسسسسسس
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون جدی عزیزم پس هر چه زودتر از یکی بخواه هولت بده که زودتر شروع کنی آخه با وجود این وروجکا کارا یه خورده دیرتر پیش میره دیگه اون یکی دوهفته آخر نمی تونی به قرفرت برسی هااااااااااااا ممنون گلم واسه همه تبریکات آره واقعا آدم وقتی بخودش اهمیت میده انرژییش مضاعف میشه حتما گلم شما هم ببوس گیسو جونو
الهام مامان رامیلا
5 بهمن 92 11:07
سلام عزیزم اره بخدا منم کم کم شروع کردم مگه با رامیلامیشه یه دفعه شروع کرد منم هر دفعه یه جار و دست میگیرم انشالله که سال خوبی پیش رو داشته باشی عزیزم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم آره واقعا نمیشه با این وروجکا ممنون عزیزم امیدوارم شما هم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید
اکرم مامان رها
5 بهمن 92 14:33
عزیز جون اطلاعات رو برات زدم هزار بار دیگه مرسی میبوسمت
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون گلم
مامان گیسو جون
5 بهمن 92 23:10
به خدا نمی دونی وقتی حساب رو چک کردم دیدم پول نیست چقدر شوکه شدم خدا کنه پس بده بدبختی فامیل نزدیکه نمی تونم چیزی بهش بگم تو دعا کن برام می گم بیا من رو هل بده از مزایای تمیزی خونه بگو منم شروع کنم
مامان الینا جونی
پاسخ
راست میگی گلم میفهمم انشاا... که مشکل مالی طرف زودی حل میشه وبرمیگردونه هر چی بیشتر ناراحت بشی بدتر میشه به این فکر کن که پس داده و تو هم به همه کارات رسیدی مطمئن باش همین میشه الهی عزیزم یه استارت لازم داری فقط تصور کن همه کارات رو کردی همه جای خونه ات داره برق میزنه کم کم روحیه اش میادیا بشین فکر کن از کجا شروع کنی بهتره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:55
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیزمممم نبینم دلتنگیتو ولی آره آدم بعضی موقع ها بدجور دلش هوای گذشته رو میکنه از خدامیخوام روزهای شیرینی رو پیش روت بزاره. خودت هم باید اولین نفری باشی که این روزهای شیرین رو برای خودت رقم بزنی
نفیسه
7 بهمن 92 12:02
سلام خانمی خیلی از عکسات برام باز نشدمنم در حال جابجایی و اسباب کشی و خونه تکونی هستم خیلی حس خوبیه . اگه این کرم جواب داد قیمت و سایت و......به ما بگو تا استفاده کنیم.
مامان الینا جونی
پاسخ
سلاممم گلم چرا؟؟ جدی به سلامتی و خوشی انشاا... خانومی خیلی مراقب خودت باشیااااا چشم حتما تا الان که خوب بوده ولی نتیجه کلیش رو دو سه هفته آینده میتونم بهتر بگم
مامان مهبد كوچولو
8 بهمن 92 8:35
به به به بوي عيد و خونه تكوني و ... داره از اين وبلاگ مياد .... چه خانوم با سليقه اي !!!!! چه پاپوشاي قشنگي ، چه كلاه و شال خوشگلي !!!! چه قر و فرايي !!!! كرم و بادي نميدونم چيو و ژل و موبر و ..... !!!! آفرين كار خوبي كردي . من كه نه به قر و فرم فكر كردم و نه به خونه تكوني ..... اصلا ً استرس ميگيرم بخوام اين كارها رو بكنم الينا جونم مبارك فرش قشنگ اتاقت باشه خاله جون .... دوستتون داريم با همه ي قر و فراتون
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داریییییی عزیزمممم از دست تو مهدیه جون چرا ؟؟بشین زودتر به همه چی فکر کن مخصوصابه خودت گلمممم تو مهمترین شخص خونواده ای به جای استرس بیشتر شنگول میشی ممنون خاله جون ما هم دوستون داریم شدیدددددد
الهه مامان روشا جون
9 بهمن 92 0:07
واییییییییییییییییییییی سلام فاطمه جون.مردم از بی وبلاگیتون.میدونی وبلاگتون با اینترنت اکسپلورر باز نمیشه برام امروز به سرم زد با فایر فاکس باز کنم که دیدم پیجتون بالا اومد و خوشحال شدم. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. ایشالا به سلامتی کارای خونه تکونیتو انجام بدی.راست میگی با این کوچولوها مگه میشه زود کارا رو پیش برد.خوب کردی.اعظم جون بعدها به حرف ما میرسه. چه قالیچه ی خوشگلی البته باید به صاحبشم بیاد دیگه.قربونش بشم من. وای عکسای جیش کردن عروسک خیلی بامزه بود کلی خندیدم. فاطمه جون ست زرد و مشکیه خیلی خوشگله نمیدونستم انقدر هنرمندی.باریکلااااااااااااااااا تجهیزات قرو فرتم مبارک باشه شانس اوردی دخملی خواب بوده وگرنه در یک چشم بر هم زدن تمومش میکرد.
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی فکر نمی کردم با اکسپلورر باز نشه بهرحال ممنون که جویای حالمون بودی و پیگیر اون روز که تلگراف زدی که باز نمیشه قالبمونم عوض کردم ولی بگو مشکل اینجا بوده آره گلم آروم آروم انجام میدیم دیگه کارارو آره بابا فعلا تو دوران خوش خودشونن فرشته شون که بیاد متوجه میشن ممنون عزیزم لطف داری گلم خدانکنه عزیز آره روزی هم که واسه اولین بار این کارو کرد کلی خندیدیم ممنون گلممممممممم ممنون عزیزم آره واقعا وگرنه که
مامان گیسو جون
9 بهمن 92 1:12
آخ آخ آخ گفتی اون لحظه که همه جا تمیز می شه می ری دوش می گیری ولو می شی وسط خونه و بو می کشی بوی عید می آد و تمیزی عاشق اون لحظه ام می رم به جنگش ممنونم ازت دوستم نتونستم خودم رو راضی کنم بفرستمش مهد می بینی تو رو خدا
مامان الینا جونی
پاسخ
به به عجب تصور عالیییی لذت بردم واقعا که اون لحظه عجب لحظه شیرینیه پس بدو برو تا دیر نشده عزیزم جدی چرا ؟؟مهد خوبی نبود؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 14:07
خواهر جوني كلاً يه خصوصي ازت داشتم اونم از ششماً شروع شده بود
مامان الینا جونی
پاسخ
از چی ؟؟ واسه چی گریه عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 14:13
خواهر جون دوتا خصوصي
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:26
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان الینا جونی
پاسخ
عزیزییییییییییییی گلم منم خیلی دوستون دارم ببوس آوای نازنینمو
مامان ستیانفس
15 بهمن 92 12:35
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزییییییییییییییییزان ای جوووون قربونت برم چقدر پاهات خوشگل شده با این پاپوشهای سفید خاله جوووووووووووووونمبارکه فاطمه جون خوب کاری میکنی از الان خونه تکونی رو شروع کردی منم کم کم باید شروع کنم ،به قول خودت تا لحظه تحویل سال تو بدو بدو هستم بازم اونجوری که دلم میخواد نمیشه،منم که خونسرد آخرش مامانم به دادم میرسه روی ماه گل دخملی رو ببوس عزیزم شال و کلاه هم خیلی خوشگله،دست گلت درد نکنه
مامان الینا جونی
پاسخ
سلامممممم ممنون عزیزممممممم خدانکنه خاله جونی ولی زیاد نمی پوشمشون که آره گلم واقعا همینطوره چشم حتما شما هم ببوس ستیا عسلیییی رو ممنون از لطفت عزیزم
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 16:34
مهدش خوب بود دوستم خودم مشکل دارم خوبی ؟ خسته نباشی سخت مشغولیاااااااااا ببوس عسل خانم خوشگلمون رو
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی الهی عزیزم واسه چی؟؟ ممنون گلم شما خوبید؟ آررررره حالا میام میگم حتما گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 20:51
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامان الینا جونی
پاسخ
فدات شم عزیزممممممممم خیلی ماهیییییی
یاسمن مامان الینا
19 بهمن 92 15:25
سلام از وبلاگتون خیلی خوشم امد خسته نباشید خوشحال میشم وبلاگ دختر منم جز لینک دوستانتون باشه دختر من تازه 45 روزه به دنیا امده واسمشم الینا گذاشتم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید الینا خانمتونم ببوسید در ضمن من شما رو لینک کردم با اجازتون
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفتون ما هم خوشحال میشیم از آشنایی بیشتر با شما الهی عزیزم مبارکه خواهش میکنم منم لینکتون میکنم عزیزم