الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

حسسسسسس

1392/10/5 17:21
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم که با اومدنش باعث شد حس مادرانه یا بهتر بگم حس عاشقانه یک مادر در من زنده بشه 

نمی گم قبل از تو فرشته عزیز عشق کسی در دلم نبوده و یا کسی رو به شدت دوست نداشتم نه من قبل از تو فرشته نازنین عاشق خانواده ام و بعدشم عاشق همسرم بودم 

اما این عشقی که میگم عشق به بچه ها بوده که اصلا نداشتمش یعنی اصلللللللللللللللللللللاً نا قهر

وای خدایا نمی دونم چرا اینطوری بودم اصلا از بچه ها خوشم نمی یومد هیییییییییییییچ حسسسسی نسبت بهشون نداشتم اصلا نمی فهمیدمشون وقتی الان فکر میکنم باورم نمیشه که من یه همچین حسی داشتم

چرا از این فرشته های ناز معصوم اینقدر فراری بودمو درکشون نمی کردم ..... نمی دونم ؟؟سوال

وقتی قبل از تو با باباجون در این مورد صحبت میکردم و میگفتم که اصلا از بچه ها خوشم نمیاد اولش یه حسی بدی بهش دست میداد ولی بعداً گفت شاید چون تو اطرافیان نزدیک بچه ای نداشتین حسی نداری من که شخصا بجه هارو خیلی دوست دارم و همینجوریش بچه های برادرا و خواهرام روخیلیییی دوست دارم چه برسه بچه خودمونوقلبقلبقلب

ولی من... دریغ از یک حسسسسسس قهر 

 

وای کافی بود یه بچه زیر یکسال تو یه جمع عمومی گریییییییه میکرد

اوه اوه  تو دلمممممممم چنان غررررررررر میزدم که نگوووووو

الان که یادم میاد خندم میگیرهخنده

واییییییییی چشه این ...  واسه چی ساکت نمیشه ... یکی نیست به این مامانش بگه تو که بچت گریه میکنه واسه چی میاریش اینجاها... بشین تو خونت دیگه .... وایییییییییی سرم درد گرفت ... اگه تا چند دقیقه دیگه ساکت نشه من میرم بیرون ....................

حسم بعد از فرشته نازنینم

وای عزیزم چی شدهقلب ..... جاااااانمممممممم عزیزمقلب... خدایا زودی مشکلش حل شه ....  قلب

یام که نق زدن بچه های سنین خودت

واییییییییییی چشه این... واسه چی انقدر وووول میخوره بشین سرجات دیگه 

چقدر لووووسه این بچه نیگاش کن منتظر

آخ اگه دست من بودی تو میدونستم چطور ادبت کنم متفکر

نچ نچ چه مامانی  از پس یه بچه برنمیاد...

نیگاش کن چی داره فیلمش میکنه یه ذره بچه

یام که دیگه از شدت حرص رومو میکردم اونور تا حرکاتشو نبینم ابرو 

اما حالا

الهی عزیزم حوصله اش سر رفته 

ببینم تو کیفم چیزی هست بدم بهش سرگرم شه 

بنده خدا مامانش...  حتما الان داره حرص میخوره که الهی بچم خسته شده دیگه حق داره 

تو دلم میگم خداکنه یکم دیگه تحمل کنه زودی حل شه مشکلش 

 

 حالا دیدی عزیزم وجود تو چقدر با ارزشه که روحیه و حس مامانی رو نسبت به خودتون زمین تا آسمون تغییر دادی واقعا این حسهایی که اینجا ثبت شده هیچی جز واقعیت نبوده و نیست بعضی از اطرافیانم میگفتن واییییی تو اصلا نباید ازدواج کنی یام که اگه ازدواج کردی نباید اصلا بچه دار شی بیچاره اون بچهچشمکزبان

 

اما حالا با گذشت دوسال و 4 ماه و 15 روز  به اضافه 9 ماه انتظار شیرین  

اقرار میکنم که من دیگه اون شخص اول نیستم

 

من یک مامانم 

یک مامان عاشقققق  قلبقلب

 

 

 

                      تقدیم به تمام مادران عاشقققققققققق 

 

  

      

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مرجان مامان آران و باران
5 دی 92 15:34
سلام عزیز دلمممممممممممممم قربون دل مهربونت برم مامان عاشقققققققققققققققققق فدات بشم که انقدر حس خوب دارییی اوونا قدیم بود الانم بچسبببببببب مرسی که همیشه به یادمی دوست عزیزممممممممممم خیلی دوستت دارم ایشالا همیشه دلت شاد باشه لباتونم خندوننننننننن عکس پست ثابت خیلیییییییی خوشگله کلی بوسش کن دختر ناز خوشگلتو فدات شمممممممممممممممممم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام مرجان جونمممممم خدانکنه عزیزییییییزززم واقعا... یه حس قدیمی بود که خوشبختانه تموم شد خواهش میکنم خانومی آخه خیلی دوست داشتنی هستی ممنون گلم از این دعای قشنگت آره ممنون عزیزم چشم حتما شماهم ببوس گلای نازتوووو
مهسا مامان نورا
6 دی 92 15:04
سلام دوستی خوبی چه خبر در چه حالی این حست مثل خودم بوده قبل از بچه دار شدن الانم انهو خودتم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام مهسا جون ممنون جدی شما هم از بچه ها فراری بودی ولی فک نکنم به شدت من بوده باشه خوبه عالیه
اعظم
6 دی 92 15:18
یعنی منم اینقدر تغییر میکنم خیلی زیبا نوشتی عزیزم احساستو
مامان الینا جونی
پاسخ
مطمئنا وقتی انشاا... مامان شی حس مادرانه ات بیشترم میشه چون از همین الانم مامان مهربونی هستی شما گلم ممنون عزیزم احساساته دیگه
مامان آرتین (الهه)
6 دی 92 21:56
مامان الینا جونی
پاسخ
چه عجب از اینورا
مامان گیسو جون
7 دی 92 0:16
سلام عزیز دلم خوبین ای جانمممممممم الهی عزیزم با احساسم الهی همیشه تن الینای عزیزم سلامت باشه و با خنده ها و شادی هاش دل مامانش رو بیشتر ببره و عاشق ترش کنه خدا برات حفظش کنه و این لحظه های قشنگ رو نصیب همه منتظرا کنه خصوصی
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون ممنون از دعای قشنگت خانومی بازم ممنون
بابا
7 دی 92 8:24
خوشحالم که به این حس شیرین رسیدی
مامان الینا جونی
پاسخ
منم خیلی خوشحالم که به حست رسیدم
بابا
7 دی 92 8:30
مطلب جدید انداختم خواستی ویرایش کن.
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی.. چه خوب
مامان مهبد كوچولو
7 دی 92 8:30
از دست تو با اين حسات . كلي بهت خنديدم ولي من خيلي بچه ها رو دوست داشتم اينقدر باهاشون بازي ميكردم كه نگو خيلي پستت با مزه بود ماماني ِ متحول !!1
مامان الینا جونی
پاسخ
واقعاًًً خودمم که الان یادم میاد خندم میگیره ولی بود دیگه جداً چه خوب... میدیدم بعضی ها چقدر بچه ها رو دوست دارن با خودم میگفتم اینا همش چاپلوسیه و دارن فیلم در میارن جلوی مامانه نگو همه که مثل هم نمیشن من اینجوری بودم اونا هو اونطوری مثل شما جدی ممنون مهدیه جونم
مامان نوژاجونی
7 دی 92 8:43
عزیزم خداروشکر که کلا حست به بچه عوض شد.چقدر یه زن بعداز مادرشدن تغییرمیکنه واقعا همین طوره که نوشتی .منم تقریبا یه جورایی بچه دوست نداشتم اما با اومدن دختری حال وهوام عوض شد.ببوس الیناجونمونو
مامان الینا جونی
پاسخ
آره خدارو شکر وگرنه که وقتی خدا مقدر میکنه که مادر شی مطمئنا حس زیبای مادرانه رو هم در وجودت پررنگ میکنه خوشحالم ار این بابت حتما شما هم ببوس نوژاجونو
اكرم مامان رها
7 دی 92 8:55
واي خدا جون چه بامزه هست اين همه تفاوت ، خدا همه بچه ها رو حفظ كنه
مامان الینا جونی
پاسخ
آره عزیزم میبینی چقدر متفاوتتتت شدمممم الهی آمییییییین
نفیسه
7 دی 92 13:02
منم همین طوریم اصلا از بچه ها خوشم نمیاد مخصوصا وقتی دهنشون وا میشه یا زبون نمیفهمن همه هم به من میگن حالا بچه دار میشی میفهمی
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی چه جالب دهنشون وا میشه رو خوب اومدی زیر سه سال که واقعا زبون نمی فهمنو کارخودشونو میکنن ولی آره انشاا...نی نی دار که بشی تمام این چیزا واست شیرین و لذت بخشه
مامان لي لي
8 دی 92 21:49
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیییییییییییزز دلم چقدر قشنگ منم تورو هیچ وقت فراموش نمی کنم گلمممم امیدوارم شما هم روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشید ببوس آواجونووو
مامان لي لي
8 دی 92 21:49
اي جان عزيزم منم تا قبل از آوايي درست مثل تو بودم..... خيلي قشنگ و زيبا به تصوير كشيدي
مامان الینا جونی
پاسخ
جدی چه جالب چون فکر میکردم فقط من اینطوری بودم لطف داری عزیزم
مامان ستیانفس
10 دی 92 20:34
وووووییفدای این حسهای قشنگت مامانی دوستتون داریم هزارتا وهزارتا
مامان الینا جونی
پاسخ
قوربونت برم عزیزم حسه دیگه ما هم دوستون داریم هواررررتاااااا ببوس ستیا عسسسسسسسلمو
مامان توتو
12 دی 92 21:47
سلام خیلی قشنگ بود. به الینای من هم سر بزن
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون چشم حتما
الهه مامان روشا جون
9 بهمن 92 0:17
ایشالا خدا طعم شیرین این حسو به همه خانمها بچشونه.
مامان الینا جونی
پاسخ
انشاا..............