الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

روزانه های شیرین 7

1392/10/3 10:46
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترک شیرین زبونمون

عسل خانوم این روزا دیگه اینقده شیرین زبون شده که حد نداره و همش باعث خنده و یا شایدم متعجب شدن من و بابایی میشه تعداشون خیلی زیاده و الان حضور ذهن ندارم واسه ثبتش ولی دوتا از شیرینی هاش بدجور دل من و بابایی رو برده 

یکی اینکه یه چند وقت پیش باباجونی جلوی تلویزیون دراز کشیده بود به من که یه خورده فاصله داشتم گفت همون کنترل رو میدی منم به سمت بابایی رو زمین کشیدم و گفتم پیش شما

دیدم که خیلی متعجب نگاهم کردی ولی متوجه نشدم که قراره چه اتفاقی بیوفته نگو خانوم این عمل رو ضبطش کرده چه جورم

از اون روز هر وقت بهت میگم الینا جونی فلان چیز رو میدی بهم میری سریع میاری و از چند قدمی من خم میشی و میکشی به زمین به سمتم و میگی  پــیــشده  منم که خنده خنده

دوم اینکه چیزایی رو که نباید برداری رو بشمار سه برمیداری و میری سریع یه جا مثلا قایم میشی وقتی میام پیشت و میگم بده به مامان دستاتو میبری پشتتو مثلا میزاری پشتت بعد بهم دستای خالی رو نشون میدی و

میگی نیست نیگاه کن پیشی برد نیشخند یام که رفت تموم شد نیست دیگه خوشمزه

 

به قول باباجون فیلمایی رو سرت در میاوردیم رو داری سرمون در میاری  

 خب حالا میریم سراغ یه تعداد عکس شیرین 

شیطونک ما دیگه کم خونه رو شلوغ میکرد با اسباب بازیهای و ... حالا رسیده به کاغذ پاره کردن و پخش خونه کردن اینروزا کارم شده کاغذ ریزه جمع کردن از دورو بر خونه

معلوم نیست تو فکر چه خرابکاری دیگه هست شیطونک  متفکر

 

 عشق خودکار و دفتری و مدام خط و خطوط میکشی و وقتی بهت میگم این چیه که کشیدی میگی بادمجونتعجب خنده 

 دیگه خدارو شکر الینا خانوم یه چند روزیه حسه دخترونه رو بدست آورده و داره دیگه کم کم با عروسکاش ارتباط برقرار میکنه چند روز پیش دیدم صدایی ازت نمیاد آروم اومدم تو اتاق دیدم یکی از عروسکاتو برداشتی آروم و بی صدا گرفتی تو بغلتو داری با محبت بهش نگاه میکنی و بغلش کردی اینقدر از این صحنه خوشم اومد وقتی همین طور داشتم با لذت نگاهت میکردم متوجه ام شدی و گفتی بــــرو  بامن حرف نزن

 اینجام خودت رفتی بالش و پتو رو برداشتی و عروسکاتو میخواستی بخوابونی 

 خب اینم از هدیه شب یلدای الینا جونی خودمون 

خودم بافتم  هورا مدلشو از یکی از وبلاگ های هنری برداشتم و سریع واسه هدیه شب یلدای عسلم آمادش کردم تا تو زمستونی که قراره از راه برسه عسلم استفاده کنه 

 بغل

 

 

 پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف 

آرام و بی صدا

بر قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران

آمین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نیایش و نازنین
3 دی 92 12:54
سلام آفرین به این مامان هنرمند منم خیلی وقته تصمیم گرفتم که برای نیایش کلاه و شال ببافم ولی فرصت نکردم .خیلی خوشگل شدن . مبارکت باشه عزیزم . اگه این خوشگل خانم دم دست من بود درسته قورتش می دادم .
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری جدی منم با وجود دخملی اصلا نمی تونستم ولی موقعی که خواب بود از خواب خودم میزدم و تند تند میبافتم سه روزه تمومش کردم من بجات قورتش میدم خوبه ببوس گلای نازتو
مامان ستیانفس
3 دی 92 13:46
عزیزم هدیه های شب یلدات مبارکدست مامانی مهربونت درد نکنه
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون خواهش میکنم عزیزم
بابا
3 دی 92 13:59
ایول به خودت و الینا و عکسا
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون همسری
مامان گیسو جون
3 دی 92 15:17
سلام عزیزم به به چه هنرمندی هستی مامانی آفرین چقدرعکسای الینا جونم قشنگ شده مبارکش باشه ههههههه خیلی خندیدم ازاین رفتارهای شیرینش خدا حفظش کنه هر چی جلوتر می ریم بیشتر رفتارشون دلمونو می بره وای بادمجون رو از کجا یاد گرفتی دعای آخرت خیلی زیبا بود الهی آمین ببوس الینا جونو
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیزم لطف داری آره منم دوستشون دارم جالب شدن آره بابا ما هم بساطی داره با این دخمل آره واقعا موافقم باهات عزیزم آره خودمم چشام دراومد وقتی اینو گفت ممنون عزیزم شما هم ببوس گیسو جونو
اکرم مامان رها
3 دی 92 16:53
سلام به الینا خانم شیطون و بازیگوش صدتا بوس از طرف من و رها راستی آفرین به این مامان هنرمند خسته نباشی خیلی خوشگل شده
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام خاله جونی منم میبوسمتون ممنون عزیزم لطف داری
مامان لي لي
3 دی 92 17:07
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان الینا جونی
پاسخ
خیلی زیبا
مامان لي لي
3 دی 92 17:23
چقدر كلاه و شال دخملي قشنگ شده مامان هنرمند
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان لي لي
3 دی 92 17:29
عكس ها عاليييييييي بخصوص اوني كه رفته زير پتو
نفیسه
3 دی 92 22:17
دختر داشتن این خوبی هارو هم داره
مامان الینا جونی
پاسخ
اصلا دختر داشتن خیلی خوبی داره من شخصا عاشق دخترم
مامان لي لي
4 دی 92 4:59
نه بابا خواهر اين چه حرفيه.... اين نشون دهنده ي محبتتِ....... راستش أصلاً وقت نكردم چون تا ظهر سركارم و بعد هم در گير اوايي و اين چند روز هم كه در گير مراسم سالگرد داييم..... سرعت گوشي پايينِ و با سيستم هم تا وقتي اوا بيداره نميتونم كار كنم وقتي ام كه ميخوابه صبحه و من بايد برم شركت خواهر
مامان الینا جونی
پاسخ
اوه اوه پس زیادی مشغولی ولی در کل باید یه زمانی رو هم واسه گوش دادن فایل بزاری دیگه
مامان لي لي
4 دی 92 5:00
در أولين فرصت دانلود ميكنم مرسي كه به فكرمي
مامان الینا جونی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم پس منتظر خبرت هستم
مامان مهبد كوچولو
4 دی 92 9:41
سلام عزيزم ، شب يلداتون مبارك . انشالله كه هميشه شاد و خندون باشيد . قربونش برم عسلك كه اينقدر شيرين شده و بلا . چه شال و كلاه خوشگلي داره عسلك خانوم . چه مامان هنرمندي . به به به كلي كيف كردم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیز خدانکنه ولی آره میبینی تورو خدا لطف داری عزیزم
مامان نوژاجونی
4 دی 92 15:36
عزیزمی هزارماشاله به این مامانیه هنرمند چقدر رنگاشو خوب انتخاب کردی.وچقدر به الیناجونم میاد مبارکش باشه یلداتونم مبارک
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم آره تو انتخاب رنک واسه خرید کلاف تا لحظه آخر دودل بودم که خوشبختانه دیگه تصمیم گرفتم آره بهش میاد خوبه ممنونم عزیزم
اعظم
4 دی 92 17:29
الینا جونم چقدر ناز شدی خاله .ماشا.. روز به روز شیرین تر میشی عزیزم اون هم با این همه شیرین زبونی . آفرین فاطمه جون چه هنرمندانه بافتی و البته رنگش هم خیلی به الینا میاد .مبارکش باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون خواهش میکنم اعظم جون اگه یه خورده یاد داشته باشی زیاد کاری نداره عزیزم آره خداروشکر بهش میاد میترسیدم زیاد بهش نیاد که اینطوری نشد
مامان معصومه
4 دی 92 21:05
سلام الینا جونی و سلام مامانش خوبین ما هستیم در خدمت واقعا شرمنده خیلی وقته پیام ندادم اما سر میزنم ... ما دوستون داریم که لینکتون کردیم. چه کلاهو شال خوشگلی ماشالا بهت خیلی میاد
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون وا یعنی میومدین پیشمونو یه رد پا نمی ذاشتید ما هم دوستون داریم عزیزم که اومدیم پیشتون ممنون خاله جون
مامان لي لي
4 دی 92 23:06
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان الینا جونی
پاسخ
وای چه قشنگ واقعا ما خوبیم و خوبی ها رو خیلی دوست داریم شما رو هم که بیشتر
الهام مامان رامیلا
11 دی 92 18:21
سلام خوبی عزیزم من الانم با موبایلم اومدم نمیدونم با کامپیوتر چرا باز نمیشد ای جانم لباساشو چه نازه ببوسش
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که در تلاشی واسه اومدن پیشمون ممنون عزیزم از لطفت ببوس رامیلا جونو
مامان آیهان
15 دی 92 13:59
جونم چه شال و کلاه نازی
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون از لطفتون
الهه مامان روشا جون
9 بهمن 92 0:21
فاطمه جون تو رو خدا اثرات هنریتو نذار اینجا دلم آب شد.یه دوست بی هنرم نصیبت شده ماشالا بچه ها تو این سن دقیقا مثل طوطی می مونن.هیچی نمیشه جلوشون گفت.
مامان الینا جونی
پاسخ
این چه حرفیه گلم شما خودتم یه پاهنرمندو باسلیقه ای واقعا که همینطوره