الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

28 ماهگیت مبارک عسلم

1392/9/25 12:35
434 بازدید
اشتراک گذاری

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من 

غصه هایت برای من 

همه بغضها و اشكهایت برای من 

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را 

صدای همیشه خوب بودنت را

            

            

  

                  

             

                                     

          ماهگیت مبارک عزیزم

 

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نوژاجونی
25 آذر 92 8:15
28ماهگیت مبارک نفس کوچولو
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جوون
مامان مهبد كوچولو
25 آذر 92 10:07
عزيزززززززززززززززززززم 28 ماهگيت مبارك خوشگل خاله . خيلي نازي به خدااااااااااااا
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جووون
مامان نیایش و نازنین
25 آذر 92 12:52
سلام 28 ماهگیت مبارک گل دختر خوشگل
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون خاله جون
اعظم
25 آذر 92 16:16
مبارک باشه عزیزم همیشه سلامت باشی
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون گلم
مامان روژینا
25 آذر 92 17:52
واااااااای چه شعر قشنگی بود دوستم الینا جونم 28 ماهگیت مباااااارک لپتو بیار جلو
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داری ممنون خاله جونی شما هم بیا جلو
نفیسه
25 آذر 92 22:45
مامان لي لي
26 آذر 92 3:24
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
مامان الینا جونی
پاسخ
چه زیبا
مامان لي لي
26 آذر 92 3:24
28ماهگيت مبارك عزيز دلم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان لي لي
27 آذر 92 3:23
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ کسي ميخواند که خدا هست دگر غصه چرا ؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نکند و غم غصه هرگز صدايت نکند .
مامان الینا جونی
پاسخ
خیلی زیبا بود ممنون گلم
اعظم
27 آذر 92 15:28
روی گل شما به سرخی انار شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلداتون پیشاپیش مبارک
مامان الینا جونی
پاسخ
]چه زیبا ممنون اعظم جون یلدای شما هم پیشاپیش مبارررررررک
مامان ستیا نفس
28 آذر 92 11:20
28 ماهگیت مبارک عزیززززززززززززززم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جون
الهه مامان روشا جون
9 بهمن 92 0:22
ای جان فدای اون خنده های شیرینت.
مامان الینا جونی
پاسخ
خدانکنه خاله جون دوست دارم