الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

هرچه باشی دوست دارم

1392/9/19 11:32
398 بازدید
اشتراک گذاری

چه بگویم از دلم ، چه بگویم از این روزها ، هر چه بگویم ، این تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم
گذشت و دلم عاشق شد ، بیشتر گذشت و دلم دیوانه ات شد من این دیوانگی را دوست دارم

چونکه تو را دارم ، چون به عشق تو بی قرارم، به عشق تو اینجا مثل یک پرنده ی گرفتارم

من این شب زنده داری را دوست دارم

من این پریشانی را دوست دارم

بغض آسمان دلتنگی را دوست دارم

هر چه با دلم بازی کنی ، من این بازی را دوست دارم

مرا در به در کوچه پس کوچه های دلت کردی ، من این در به دری را دوست دارم

مرا نرجان از شکستنت ، بهانه هم بگیری برایم ، بهانه هایت را دوست دارم

من این اشکهایی که میریزد از چشمانم را دوست دارم ،

تو یک سو باشی و تمام غمهای دنیا هم همان سو، من تو را با تمام غمهایت دوست دارم....

هر چه بگویی دوست دارم ، هر چه باشی دوست دارم ، مرا دوست نداشته باشی ، من دوستت دارم

 

 من اینجا و آنجا همه جا را با تو دوست دارم....


                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان مهبد كوچولو
19 آذر 92 14:43
سلام به روي ماهتون . خيلي قشنگ بود خيليييييييييييييييييييييييييي كلي از خوندنش لذت بردم . كلي دوستت دارم با همه ي اون چيزهايي كه دوستشون داري ، انشالله كه هميشه خوب و خوش و خرم باشي و سايه مهرت بالاي سر الينا جونم و سايه ي خدا هم بالاي زندگيتون باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم ازاین بابت عزیز ما هم شما رو خیلی دوست داریم ممنون عزیزم از دعای قشنگت
مامان مهبد كوچولو
19 آذر 92 14:43
عزيزم لبخندت از لبخند ِ ژكوند هم زيباتر بود
مامان لي لي
19 آذر 92 14:46
واي چه عكس زيبايي مادر و دختر انداختين...... انشالله تا أبد عاشقانه به هم محبت كنين
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا...
مامان لي لي
19 آذر 92 14:51
'تو صورت آدمها؛ که یه زمانی صمیمیت و صداقت رو روایت میکرد، روزگاری آینه ای بود به نان چشم! آینه ای که همه اونچه که باید می فهمیدی توش پیدا بود، اما حالا نمیدونم اون آینه زنگار گرفته، یا واقعأ دیگه چیزی برای فهمیدن تو دلها نیست! نمیدونم دیگه چشمها چشم نیستن، یا دلها دل نیستن!
مامان الینا جونی
پاسخ
واقعا باهات موافقم ولی عزیزم بیا ما فقط زیبایهارو ببینیم
بابا
20 آذر 92 11:32
مامان نوژاجونی
20 آذر 92 13:14
بسیار عالی بود مرسی
اعظم
20 آذر 92 15:49
سلام عزیزم .واقعا متن زیبایی بود مطمئن باش الینا جون به داشتن مادر مهربونی مثل تو افتخار میکنه عزیزم . عکستون خیلی خوب شده گلم واقعا زیبا افتادی. همیشه شاد باشید
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام اعظم جون ممنون لطف داری عزیزم امیدوارم شما هم روزهاتون شیرین تراز قبل باشه گلم
سارا مامانی شیدا
20 آذر 92 21:21
خدا حفظتون کنه مادر و دختر مهربون
مامان الینا جونی
پاسخ
خداشما رو هم حفظ کنه برای هم عزیزم
مامان لي لي
21 آذر 92 3:49
خدايا!سرده اين پايين، ازاون بالا تماشاکن، اگه ميشه فقط گاهی بيا دست منو "ها"کن! خداياسرده اين پايين،ببين دستامو ميلرزه،ديگه حتی همه دنيا به اين دوری نمی ارزه!کسی اينجانمیبينه، که دنيازيرچشماته، يه عمريادمون رفته، زمين دارمکافاته! خدايا!وقته برگشتن، يه کم بامن مداراکن، شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جاکن؟!
مامان الینا جونی
پاسخ
عزیز دلم مطمئن باش خدا از خودمون به خودمون مهربون تره خدا خیلی دوست داره ما هم همینطور
مامان لي لي
21 آذر 92 3:50
خصوصي
مامان زهرا
21 آذر 92 10:28
چه متن قشنگی انشاالله تا همیشه سایه خوشبختی بالاسرتون باشه
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا...
نفیسه
23 آذر 92 23:34
خوشبحال الینا خانم با این مادر با احساس بهترین ها برای شما
مامان الینا جونی
پاسخ
بذار نی نی گلت بدنیا بیاد انشاا... شما هم احساساتت فوران میکنه ممنون گلم همچنین برای شما
مامان لي لي
24 آذر 92 6:22
خصوصي خانومي
مرجان مامان آران و باران
24 آذر 92 11:08
خصوصی
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم
اسماباژگون
24 آذر 92 12:45
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون
مامان لي لي
25 آذر 92 7:38
مرسي گلم خيلي قشنگ بود
مامان الینا جونی
پاسخ
قوربونت عزیزممممم
مامان لي لي
25 آذر 92 7:44
يه چيز و به جرات ميگم نصف حال خوبم انرژي مثبت از طرف توإ فاطمه جون... ممنون خيلي خوبي.... انشالله شاد و عاشقانه و با ارامش كنار إلينا جوني و همسر عزيزت روز مرِّگي ها رو با خوشبختي به إتمام برسوني
مامان الینا جونی
پاسخ
وایییییییییی لی لی جووون سعی میکنم پس بیشتر انرژی بفرستم بیاد تا هر روز بهتر از قبل شی عزیزممممم گذشته از این حرفا عزیزم این جرات خودته که به خودت میفهمونی که هیچ کس و هیچ چیزنمی تونه جلوی خوشبختی رو بگیره و فقط به تصور خودت بستگی داره و بس ما همه خوشبختیم ممنون از دعای قشنگت
مامان روژینا
25 آذر 92 17:55
واااااااااااااای چه مادر و دخمل خوشگلی ایشاا... همیشه همینطور خنده رو لباتون باشه دوستم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
مامان ستیا نفس
28 آذر 92 11:20
very nice
مامان الینا
28 آذر 92 16:50
خیلی متنت زیبا بود از اون زیباتر عکست. خوشحالم که روی ماهتون رو دیدم. همیشه شاد و سالم باشید. بوس بوس برای الینا جون و مامان خوش ذوقش
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون گلم لطف داری شما هم ببوس الینا جونو
الهه مامان روشا جون
9 بهمن 92 0:24
خیلی زیبا بود.خدا واسه هم نگهتون داره. عکس مادر و دختریتونم خیلی زیبا ست
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون گلم انشاا... که سایه همه مادروپدرهاباللای سر فرشته هاشون باشه . لطف داری عزیزم