الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

کوچولوی نازنینم خدانگهدار

1392/9/9 3:44
394 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازنینم

 فندق کوچولویی رو که سه ماهه باردار بودم  

یکشنبه هفته پیش 92/9/3

رفت پیش خدا  

 فعلا یه مدتی حال اومدن به اینجا رو ندارم .بای 

 

 

پ ن : سلام به دوستای ناز و مهربونم

انشاا... که حال همتون و کوچولوهای نازتون خوبه

راستش یه تعداد از پیامهای دوستان رو که دیدم واقعا از ناراحت شدنشون ناراحت شدم من هدفم از گذاشتن این پست جهت اطلاع بوده و اینکه فعلا اون شور و اشتیاق واسه اینجا اومدن رو ندارم

 نه اینکه خواسته باشم خدایی نکرده ناراحتتون کنم 

مطمئناً صلاحمون در این بوده (جمله ای که این روزا فقط آرومم میکنه )

واسم دعا کنید تا با اشتیاق و پر انرژی تر از قبل برگردم 

ممنون از همتون دوستون داریم  قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نوژاجونی
9 آذر 92 13:22
عزیزم باور کن مو به تنم راست شد با این نوشته ات .مصلحت خدا براین بوده ناراحت نباش
مامان الینا جونی
پاسخ
حتما همینطوره ممنونم عزیزم
اعظم
9 آذر 92 14:49
فاطمه جونم .الهی فدات شم که دلت گرفته و خدا فرشتتو برده دوباره پیش خودش. عزیزم امیدوارم زودتر حالت خوب بشه و از این حال و هوا دربیا
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون اعظم جون از همدردیت انشاا...
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
9 آذر 92 20:32
عزیزم خیلی ناراحت شدم نمیدونم چی بگم!
مامان الینا جونی
پاسخ
شرمنده
مامان آرتین (الهه)
9 آذر 92 21:49
واقعا متاسفم
اكرم مامان رها
10 آذر 92 10:15
عزيز دلم خيلي ناراحت شدم اميدوارم كه اين روزها زود تموم بشه و زود زود حالت خوبه بشه . يادت نره كه در هر كار خدا حكمتي هست . مواظب خودت و دختر گلت باش دوست عزيزم
مامان الینا جونی
پاسخ
امیدوارم عزیزم مطمئناً همینطوره
مامان بهار
11 آذر 92 0:35
عزیزم خیلی ناراحت شدم فقط اومدم بگم مراقب خودت و الینا جون و همسرت باش . و همیشه و همواره دلت رو به خدا بسپار تا با اون آروم بشی . دوستت دارم و برات دعا می کنم همیشه سرحال و با انرژی باشی
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم اینروزاکارم همینه فقط ممنون از لطفت
مامان لي لي
12 آذر 92 8:08
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان لي لي
12 آذر 92 8:10
واي گلم خيلي ناراحت شدم.... من پست أعظم عزيز رو كه خوندم واقعاً متأثر شدم.... خداروشكر كه اليناي زيبا هست.... به خاطر إلينا جون همسر گلت و خانواده ي مهربونت و ماها كه واقعاً كنارمون بودنت نعمتيِ بزرك برامون زودي بيا...... مقاوم باش اول از همه به خاطر گل دختر.....
مامان الینا جونی
پاسخ
الهی عزیزم ممنون گلم انشاا... که زودی روبه راه میشم آره واقعا اگه الینا جونم نبود که هیچی
مامان لي لي
12 آذر 92 8:11
صلاح خدا بوده..... خيري بوده،..،...... مصلحت بوده و....... همه درسته........ اما واقعاً غم دردناكيِ اميدوارم از پسش بربياي و خدا بهت صبر بده
مامان الینا جونی
پاسخ
آره واقعا ولی سعی میکنم کنار بیام باهاش
مامان نیایش و نازنین
12 آذر 92 11:23
سلام خیلی ناراحت شدم . اما همون طوری که خودت گفتی حتما حکمتی بوده . ناشکری نکن و همه سختی ها رو با نگاه کردن به الینا کوچولو تحمل کن . مطمئن باش خدا یکی دیگه از فرشته هاشو قسمتت می کنه .
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم آره واقعا عزیزدلم اگه کنارم نبود کارم خیییییییییییلی سخت میشد انشاا...
اعظم
12 آذر 92 17:43
نفیسه
14 آذر 92 2:12
استراحت کن و به فکر اینده ای بهتر باش . ایشاا.. هر چه زودتر خوب شی و برامون پست های قشنگ بزاری
مامان الینا جونی
پاسخ
حتما ممنون گلم انشاا... به زودی میام
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 21:53
واییییییییی عزیزم خیلی ناراحت شدم واقعااااااااااااااااااااااااااااااا نمیدونم چی بگم ایشالا هر چی قسمت و صلاحه پیش بیاد عزیزم
مامان الینا جونی
پاسخ
آره مرجان جون منم به همین معتقدم
مامان مهبد كوچولو
16 آذر 92 8:44
وااااااااااااااااااااااااي عزيزم چرا آخه ؟؟ الهي بميرم . توكلت به خدا باشه حتما ً خير و صلاحي توش بوده .
مامان الینا جونی
پاسخ
چی بگم خدانکنه عزیز آره همینطوره که میگی
سارا مامانی شیدا
20 آذر 92 21:30
وای دوست خوبم خیلی ناراحت شدم وکاملا درکت میکنم چون همین اتفاق یکبار قبل از شیدا برای منم افتاد و واقعا شرایط سختی داشتم خدا رو شکر کن که فرشته کوچولویی رو کنارت داری که خیلی زود کمکت میکنه فراموش کنی ولی من ایمان دارم که صلاحت در نبودنش بوده چون خودم یکسال بعد از اون ماجرا اتفاقاتی برام افتاد که خدا رو شکر میکردم که کوچولوم نمونده به هر حال امیدوارم زود زود خوب و سر حال بشی و این روزای سخت رو پشت سر بزاری و از شادیهاتون بنویسی و ما هم از شادی شما خوشحال بشیم
مامان الینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم آره واقعا مطمئنا صلاح بوده ممنون گلم لطف داری
مامان روژینا
25 آذر 92 17:58
واااااای عزیزم اعصابم خورد شد به قول خودت مطمئنا یه مصلحتی بوده
مامان الینا جونی
پاسخ
شرمنده .. آره مطمئناً