الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

روزانه های شیرین 6

1392/9/25 8:57
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم 

و سلام به عزیزان  دلم.  وای خواهر راستی راستی عیال بار شدیم دیگه باید از این به بعد دوتا سلام بدم یکی به دخمل نازم یکی هم به فندق کوچولوخندهخندهانشاا...هفته آینده قراره برم پیش دکتری که قبلا واسه الینا میرفتم خیلی خوب بود و ازش راضییم  لبخند

 

 حالا میریم سراغ روزانه های شیرین و پر پیمون این دفعه بغل

 

 عروسکاتو انداختم توی ماشین بشوره خیلی با تعجب نگاه میکردی و خوشت اومده بود رفتی هر چی اسباب بازی داشتی آوردی گفتی اینارو هم بشورخنده

 

بریم ادامه مطلب

لطفاً 

دخملمون دیگه قدش داره رشید میشه و میتونه در باز کنه و بره بیرون وای وای مشغول تلفنمشغول تلفن

دیگه جدیداً دارم قفل میکنم که دیگه نتونی باز کنی ...

وقتی میره بیرون کفشهارو برمیداره و واسه خودش رو پله ها میچینه میگم چیکار میکنی میگه دارم کمک میکنم مرتب میکنم

بعدشم یه جفت رو انتخاب میکنه و میاد تو خونه میخواد که باهاش حتما راه بره از من انکار و از خانوم اصرار که دیگه مجبورم کفشو بشورم بعد راحت به کارت برسی متفکرآخ

 تازه کفشهای مورد علاقه ات کفشهای منه که رنگیه و خیلی خوشت اومد از همون لحظه ای که ازبابلسر گرفتم دوست داری پات کنی کوچیکشو نداشت وگرنه حتما واست میگرفتم عسلم  بغل

 عسل خانوم از یه حموم جانانه اومده نهارشم خوب خورده روی پای مامانی داره مثلاً میخوابه 

 بعدازظهر هم تصمیم به غذا درست کردن 

اومدی میگی مامانی قشاد بده (قاشق )خنده بهت دادم و دنبالت اومدم ببینم واسه چی میخوای دیدم به به چیکار میکنی ؟؟ دارم غذا درست میکنم زبان خوبه به موقع رسیدم وگرنه دخل کتاب دیگه ت رو هم آورده بودی ابرو

غذای جدید الینایی دستورشو ازش میگیرم واستون خنده

 دستاشو شستم فکر کرده وضو گرفته میبینم این حوله رو انداخته و مهر هم رفته برداشته میگه مامان دارم الله اکبر میکنم قلب

اون صاف کردن سجاده با پاتو دوست دارم خوشمزه

کلی باهات صحبت کردم که عزیزم با حوله صورتمونو خشک میکنیم میندازی روی زمین کثیف میشه میگی نه کثیف نمیشه میخوام نماز بخونم 

 آخخخخخخ جون پارررررک 

دوستم با دخمل گلش بشری اومدن خونمون یه چندساعتی تو خونه با هم بازی کردید بعد آماده شدیم بریم پارک  

 مثل پت و مت دنبال هم میدویدید و کلی خوشحال بودیدهورا

 قوربونه دخملم بشم که عاشق بیرون و پارکه حتی توی هوای سردبغل

 پارک و شوق بازی در یک بعدازظهر سرد پاییزی 

 این دفعه دیگه از این سرسره خوشت اومده بود و سریع راه سختشو طی میکردی و سر میخوردی و کلی لذت میبردی مژه

دوتا وروجک که میخواستن از هم کم نیارن  

 از اون پله زرد میرفتی بالا و خودتو میرسوندی تا سرسره و بعدشم یه سر مارپیج و کلی ذوقققققنیشخند

 الینا خانوم یه کار بد کرده مشغول تلفن

عاشق دلستری خدانکنه که ببینی باید حتما نوش جان کنی منم تو استکان واست با یکم آب میریزم تا بی مزه شه و کمتر خوشت بیاد نیشخند گولت میزنم دیگه آخه واست خوب نیست عزیزم 

خلاصه یه مقدارشو خوردی و بقیه شو به موهای نازنینت زدی و اومدی پیشم میگی دستر زدم موهامو کلی خوشحالمژه منم که کلافه

 میگم واسه چی این کارو کردی میگه خوشگل شدم آخه واست بعضی اوقات ژل میزنم شما هم که دیگه چشمک

 این توپو وقتی با زور از پارک برمیگشتیم واست گرفتم بلکه راضی شی بریم خونه تازه انتخاب خودتم هست از بین توپا از این خوشت اومد.ولی بازم تا خونه گفتی بغل و گریه میکردی منم که دیگه کمر شکن شدم نگران

 

 این عکسهای بامزه رو هم باباجون ازت گرفته که وقتی عکسارو دیدم کلی خودم خوشم اومد خودمونیما باباجونم عکاس ماهریه هاعینک

 

 قوربونه این ژستهای نازو با نمکت بشم واسه من که از این ژستها نمی گیری کلکبغل

 عسل مامان باباش بغل

وقتی که میریم  مرکز خرید نزدیک خونه من میرم مغازه گردی تا یه چیزی پسند کنم دخملی هم با باباجونش اینجا خوشند

 قوربونش برم منننننننننننبغل

 عزیزمونی عزیزم قلببغل

 

 

ممنون که واسه دیدن عکسام وقت گذاشتیدقلب

 

ll                          

 

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان نرگس
30 آبان 92 8:44
عزیزم چه نازه ماشالا فندق کوچولو به سلامتی مامانی خو راست میگه الینا جون. نماز بخونه که حوله کثیف نمیشه خیلی عکسات ناز شده عزیزم
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داری عزیزم آره دیگه یه فندق کوچولو هم داریم اگه خدا بخواد آره واقعا ممنون
مهسا مامان نورا
30 آبان 92 10:24
ای جان چه بلا ییشدی خاله این روزا کارهایی میکنی که دلمون رو اب میکنی شیرینی فدای اون تیپت عاشق اون ژست نشسته اتم خیلی با نمکه
مامان الینا جونی
پاسخ
آره میبینی موندم بخورمش یامشم لطف دارین .خدانکنه عزیزم آره منم دوسش دارم شما رو هم خیلی دوست داریم
مامان لي لي
30 آبان 92 16:50
ممنون از لطفت عزيزم شمام به دوستاي ما پيوستين
مامان الینا جونی
پاسخ
خواهش میکنم عزیز.خوشحال میشم
مامان لي لي
30 آبان 92 17:17
اي جان چه دختر نازي داري ببوسش😘😘😘
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف داری عزیز چشم حتما
مامان لي لي
30 آبان 92 17:53
اى دوست! تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى! تا تو هستى زندگى باید کرد...
مامان الینا جونی
پاسخ
وای که چقدر عاشق شعرای سهرابم زندگی سیب سرخی ست گازش باید زد با پوست خیلی زیبا بود ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
30 آبان 92 19:00
خصوصی داری
مهسا مامان نورا
1 آذر 92 2:03
دوستی کمک هر کار میکنم ثبت نام نمیشم
مامان الینا جونی
پاسخ
میشه عزیزم نگران نباش
مهسا مامان نورا
1 آذر 92 2:11
شماره تلفن رو وارد میکنم اما دیگه نمیشه ادامه داد
مامان الینا جونی
پاسخ
فکر میکنم منم همینجا به مشکل میخورم .یه کاریش میکنیم درست میشه
مهسا مامان نورا
1 آذر 92 10:56
خصوصی داری حتما خبرم کن دوستی وقتی درست کردی.
مامان الینا جونی
پاسخ
باشه حتما
مهسا مامان نورا
1 آذر 92 12:33
سرعت خیلی پایینه ببخشید
مامان الینا جونی
پاسخ
جمعه است به خاطر همین منم همین مشکل رو دارم
مهسا مامان نورا
1 آذر 92 12:40
خصوصی داری
اعظم
1 آذر 92 12:50
سلام عزیزم خوبی ؟ فندق هم که خوبه ؟ نگفتی طعم غذا با کاغذ چطور شده بود یعنی من کشته ایده خللاقعنه الینا جونیم واقعا صاف کردن سجاده با پاش خیلی عکس با نمکی شده بود . خیلی جالبه که اغلب دخترها بابایی میشن .مثل خودم که حتی از دست مامانم که ناراحت میشدم بابامو صدا میکردم حالا که فکر میکنم میگم چقدر حرس میدادم مامانمو همیشه شاد باشید عزیزم
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام گلم ممنون انشاا... که خوبه واسه بهتر دونستنش همم باید برم پیش دکترم همین روزا خیلی خوشمزه بوده آره میبینی منم دوسش دارم آره بابا دختر نازشون خیلی واسه باباها خریدار داره ممنون عزیز شما هم همینطور
مامان آنیسا
1 آذر 92 19:25
عزیزم عکس آخری رو خیلی دوست دارم
مامان الینا جونی
پاسخ
لطف دارید
اكرم مامان رها
2 آذر 92 12:55
سلام خانم چه دختر نازي ماشا.. و چه قدر خوب كه فندق هم داري خدا حفظش كنه . دختر ناز شما هم سن و سال دختر كوچولوي من است خوشحال ميشم با هم دوست باشيم . با اجازه لينك شديد.
مامان الینا جونی
پاسخ
سلام ممنون لطف داری گلم چه خوب ما هم خوشحال میشیم ما هم پس لینکتون میکنیم .شما هم یکی از دوستای خوبمون شدید
نفیسه
2 آذر 92 14:37
واقعا عکسای قشنگی بود لذت بردم
مامان الینا جونی
پاسخ
خوشحالم از این بابت .ممنون که اومدی پیشمون
بابا
2 آذر 92 16:49
خاله نفیسه و خاله فرزانه
2 آذر 92 22:59
وای چه عکسای شیکی! براوووووو الینا خوشحالم از اینکه میبینم روز به روز دیگه داری بزرگ میشی! چه لباس قشنگی باز مامانت بروز نمیده !
مهسا مامان نورا
3 آذر 92 1:16
بابت همه چی ممنون دوست خوبمون اعظم واسم انجامش داد و الان میتونم راحت وارد شم و کار کنم دستت دردنکنه بابت همه چیز مخصوص اونی رو که واسم ایمیل کردی کارم و راه انداخت.حالت که خوبه بهتری ؟نگرانت بودم همینطور
مامان لي لي
3 آذر 92 6:55
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان ستیا نفس
4 آذر 92 16:16
خاله قوربون ماچ کردنتخیلی بانمکی الیناجونمژل هم که می زنیهمه عکسهات قشنگ بود خانمیبه فندق کوچولو هم سلام برسون
مامان نیایش و نازنین
5 آذر 92 14:03
سلام چه خوشگل و بانمک ژست گرفتی عزیزم . ماشالا به این دختر ناز
مامان روژینا
5 آذر 92 14:19
به به سلام به الینا جونی و فندق جونی و البته مامان گلشون وااااای خدا این دخمله چه نازه چه ژستایی قربونت بشم شیرین زبون خالههههه ایشاا... هیشه بری گردش و تفریح مامانی م همش بره مرکز خرید
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 19:16
چه خبر دوستی خوبی الهی شکر
مادر منتظر
7 آذر 92 16:06
سلام مامانی گل و مهربون الینا جون ماشاالله به این دخملی با هوش و شیطون. عزیزم چقدر پارک دوست داری شما خاله جون. فدات بشم. دوست گلم چرا کم پیدایی؟ به ما سر نمیزنی عزیزم؟ دخملیمون یه فن آوری جدید انجام داده اونم فرم دادن به مو با دلستره . خیلی خوشگلیا شما خانوم کوچولو
مهسا مامان نورا
8 آذر 92 23:43
سلام دوستی چه خبر؟
مامان لي لي
9 آذر 92 4:45
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان نوژاجونی
9 آذر 92 13:26
چه غذای خوشمزه ای درست کرده الینا جون دستش درد نکنهماچ آبدارش هم رسید مرسی
بایوتک
20 آذر 92 11:34
اگه ميخواي خيلي فوري ايميل ارسال کني و حال نداري صبر کني تا ايميلت باز بشه راه حلش اينه: نرم افزار ارسال ايميل فوري: دانلود از: http://biotechsoft.blogfa.com/post/37