الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 24 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

این روزهای مــــا

1392/8/4 19:41
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم 

بابت تبریکهای اطرافیان و اقوام و دوستان عزیزم واقعا ممنونم 

یه تعداد با تماس تلفنی و یه تعداد هم با لطفهای بی دریغشون در این فضای مجازی واقعا شرمنده کردن امیدوارم من هم روزی این محبتها رو جبران کنممممقلب 

الینا خانوم هم تشکر میکنه بخاطر تبریکهایی رو که بهش گفتیدلبخند

وایییی از این روزهای اخیررررررررررر 

الینا جونم یه خورده داره اذیت میکنه این روزها خیلی کلافه و دوست داره بره بیرون مثل قبل بازی و پارک البته بهش حق میدیم ولی هوا سرد شده و این چیزهارو که بچه هادرک نمی کنن هوای مشهدهم که قوربونش بشم پاییزش یه طورایی دوبرابره همونطوریش هوای خشکی داره دیگه پاییز که میشه چه شود ...

خلاصه هوای اینجابدجور سرد و خشکه و بیرون رفتن بیشتر باعث کلافگی میشه تا خوش گذشتن من خودم با این حالم یه کوچولو سرما خوردم دارو هم نمی تونم مصرف کنم با این هوا داره طولانی هم میشه خلاصه که هنوز باباجون نیومده بود الینا رو آماه کردم و رفتیم آرایشگاه نزدیک خونه که موهامو یه خورده کوتاه کنم که موقع برگشت هر کار کردم داخل خونه نیومدی که نیومدی و اصرار که بریم بیرون لباسهاتم که مناسب بیرون رفتن پارک نبود با یک مکافاتی راضییت کردم بریم کلاه لباس گرم برداریم میریم

وای که حال منم داشت بد میشد ولی چاره ای نداشتم و رفتیم مرکز خرید نزدیک خونه آقا خرسه سوار شدی و کلی خوشحال

داشت حالم تو مرکز خرید بد میشد گفتم بریم بیرون

شما هم بدو بدو رفتی و گفتی بریم پارک

 

جدید علاقه پیدا کردی به اینکه بری توی چمنا و بشینی و بخوابی

عزیز دلم اونشب با اینکه من حالم اینطوری سبزخمیازه بود خیلی خوشحال شد و همین واسم کافیه قلب


دختر گلم از موقعی که خواهر شده کلییییییییییییییی خوب شده ( مثلا ) فقط یه خورده بهانه گیر شده یه خورده حوصلش سر میره میخواد لجبازی کنه خلاصه اینا همش یه خورده استا وگرنه دختر گلم کلا ماههههساکت مامان بابا هم که از دستش یه خورده اینطوری شدن خمیازه بعد که فکر کردیم دیدیم حق داره عسلمون آخه تفریحاتش کم شده و دیگه باید یه کاری کرد و رفتیم واسش یه سرسره گرفتیم و عشق سرسره بتونه سرگرمی خوبی داشته باشه تازه داره عمو پورنگ هم نگاه میکنه بغل

به قول باباجون مهربونت اینطوری هم دخمل گلمون از بی حوصلگی در میاد هم مامان میتونه یه خورده با آرامش استراحت کنه .دست گلت درد نکنه باباجون مهربون الینا و فندق کوچولوقلب

 

 

تمرین واسه شروع پروژه جدا خوابیدن عسلیییییییییییییییییییییی

 

عزیز دلم عروسکاشو خودش انتخاب کرد که کنارش بخوابن اون پت بیچاره ازبس از دماغش گرفته اینجوری شده 

 

 

 

زیباترین لبخند دنیا رو از تو دیدم     چون بی آلایش ترین فرد دنیامیییییی

 

 

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

اعظم
5 آبان 92 12:17
سلام فاطمه جون
امیدوارم دوران بارداری خوبی داشته باشی و الینا جون هم که دیگه حسابی خانوم شده .
دوستون دارم.


سلام اعظم جونم
ممنون عزیزم انشاا...
آره دیگه خانوم خانوم شده
ما هم همینطور عزیز م
مهسا مامان نورا
5 آبان 92 13:15
الهی همیشه خوش باشید وسرخوشی الینا پایدار مواظب خودت و فندق کو چولو باش مامانی سرما خوردی


ممنون عزیزم از دعای قشنگت
آره حتما اون یکی دیگه شد کاریش نمیشه کرد با این هوا
ممنون از محبتت عزیزم .
خاله جووون نفیسه
5 آبان 92 22:06
شلام خاله جووون نپیسه ... سرسره مبارکهههه و خیلی هم خوبه تنهایی مییی خوابیییییب وب خاله نفیسه هم سربزنینننننننننن


سلامممم خاله جون نبیسه
ممنون خاله جونم
آره کم کم میخوام تنها بخوابم
باشه میایم حتما
دوست دارممممم
مامان نوژاجونی
6 آبان 92 10:13
این وروجکا وقتی بهونهشون گل میکنه دیگه هیج جوره حرف مامانشونوگوش نمیدنچون الان دوران ویارتونه اینقدر اذیت میشی امیدوارم زودتر این مراحل طی بشن .چقدر این بچه ها پروژه دارن آخه؟پوشک شیر جدا خوابیدن.عزیزم چقدر قشنگ رو چمنا دراز کشیده.ببوسش


آره یه جند روزیه خیلی بدخو شده دلیلشم میدونم کمتر میریم بیرون به همین خاطر
آره کم حوصله میشه آدم یه خورده
ممنون عزیزم
آره دیگه انشاا... که این پروژاش هم به خوبی طی شه .
آره عاشق چمناست عسلم .
حتما شما هم ببوس نوژا جونو
مامان حسام
6 آبان 92 16:25
سلام و تبریک به خاطر فندق کوچولو.انشالله به سلامتی باشه .از دست الینا کلی من و حسام رو به خاطر قیافه پت به خنده انداخت.[هورا


سلاممم ممنون جاری جونم.
انشاا...
آره میبنی چیکارش کرده کلا بیچاره هارو ازدماغشون میگیره و اینور و اونور میبره... خوش دسته
مامان آرتین (الهه)
6 آبان 92 23:37
مامانی خصوصی


ممنون.
مامان نیایش ونازنین
7 آبان 92 9:02
سلام فاطمه جون دوباره مادر شدنت مبارک . از دست این بچه ها که فقط عاشق پارک هستن . ما هم همین بساط رو داریم هر شب.الینا خوشگل رو ببوس از طرف من .




سلام ممنون عزیزم.

واقعا خیلی دوست دارن

جدی الهی

حتما شما هم ببوس گل دخملاتو.

گیلدا
7 آبان 92 10:25
سلام عزیزم.تبریکککککککککک.خیلی خوشحال شدم .منم یه مدتی هست تو فکرش هستم تا ببینیم تصمیمون چی میشه و خدا چی می خواد.امیدوارم دوران بارداری خوب و بی دردسری داشته باشی و فرزند گلت به سلامتی و خوشی بدنیا بیاد.برای خانواده اتون بهترینها رو آرزومندم.


سلام گلم ممنون لطف داری
جدی خیلی خوبه پس زودی دست بکار شو گیلدا جونم از تنهایی در میاد.
ممنون از محببت عزیزم انشاا...
ما هم همینطور گلم .ببوس گیلداجونو
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 21:55
ای جانم قربون الینای خوشگل شیرینم برم عسلیییییییی

وای عزیزمم تبریک میگممممممممممممممممممممممممم من تازه فهمیدم ایشالا به سلامتی قدمش خیر باشههههههههه دوستمممممم
زودی برو ببنیم جنسیتش چیه


خدانکنه مرجان جون
ممنون از لطفت عزیزم
آره حتما بی خبر نمی ذارم
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 1:16
آخی چه فکر خوبی اینجوری دیگه الینا جونمونم بهونه نمیگیره.
فاطمه جون ایشالا به سلامتی بگذره این دوران.شما تازه اول راحتیاته دوتا بشن خیلی سخت تره.موفق باشی دوستم


آره بهتر میشه انشاا...
ممنون عزیزم چی بگم من خیلی خوشبینانه فکرمیکنم که انشاا... باهم همبازیهای خوبی میشنو یه طورایی بهتر میشه
ممنون عزیزم
مامان نرگس
13 آبان 92 23:06
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازي خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگوييد
دوباره شور عاشوار به پا شد
فرارسیدن ماه محرم ماه عزا و ماتم تسلیت باد