الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

یه خبررررررررر

1392/7/28 17:51
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم

 

      

 

 

واست دارم عزیزم

 

 

 

الینا عسسسسسسسسسسسسسسسللللل 

داررررررررره

خواهررررررررررررررررررررررررررر 

میشهههههههههههههه

 

  

 قلب  قلب

بلهههههههههههه دیگه  

یه مدتی بود تو فکر این مورد بودیم که هم از لحاظ سنی زیاد با هم تفاوت نداشته باشین چون بهترین فاصله حدود سه ساله هم این اینکه 

یه هم بازی خوب و همیشگی واسه این روزهای شیرین و  یک خواهر یا برادر خوب و مهربون واسه روزهای شیرین آینده  داشته باشی

به همین دلیل دیگه خدا لطفشو دوباره شامل حالمون کرد دیشب رفتیم سونو تا از حضور و سلامتیش مطمئن شیم که خانم دکتر گفت ضربان قلب داره و خدارو شکر همه چی خوبه و تا دوسه روز دیگه وارد هفته نهم (ماه سوم) میشم و انشاا... تا 7 ماه دیگه یه فرشته ناز دیگه به جمعمون اضافه میشه خدارو شکر از این بابت خیلی خوشحالم

باباجون هم که سونو رودید خوشحال شد و از اونجا رفتیم پارک و شامم بیرون خوردیم و شب خوبی رو داشتیم .

از حالمم بگم که دیگه داره رفته رفته خمیازه سبز اینجوری میشه و کمتر میتونم بیام اینجا ولی شیرینه واسم چون فرشته ناز دیگه ای رو قراره داشته باشیم .

هنوز از اقوام کسی خبر نداره و قراره حدود یه ماه دیگه خبر بدیم مامانم اینا فقط خبر دارن ولی دیگه اینجا رو دلم نیومدساکتخوشمزه

به امید روزهای خوش چهار نفری قلب

 

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نفیسه
28 مهر 92 21:45
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
چرا زودتر خبر ندادی ناقلا تازه راحت شده بودیا باز دوباره بایدپروزه برداری
شوخی کردم باهمه سختی ها همیشه شیرینه
بازم مبارکهههههههه


ممنوننننننننن
میخواستم مطمئن شم بعد بگممم
آره دیگه کاریش نمیشه کرد خوبیش اینه که مدتی نگذشته تنبلیم کنه دیگه یه دفه ای تموم میشه انشاا...
اعظم
29 مهر 92 11:35
وای فاطمه جون مبارکه .
حسابی شوکه شدم .اما خوشحالم که همونی شده که خودتون خواستید .انشاا... سالم و سلامت میاد زودی پیشتون


ممنون اعظم جونننن
جدی عزیزم خبر غیر منتظره ای بوووود؟؟
آره دیگه
ممنون عزیزم انشاا...
مهسا مامان نورا
29 مهر 92 17:45
عزیزم حدس زدم الهی شکر خدا روزهای خوشی رو واست رقم زده خوشحالم دوستم سالم باشین هرد شما و اینده خوش به حال الینا جونی مواظب خودت باش


جدی چه باهوشی دوستممممم
نظرلطفته عزیزم
ممنونننننن.
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 14:35
عید ولایت و امامت بر شما مبارک


ممنون همجنین برای شما
خاله نفیسه
2 آبان 92 20:29
مبارکهههههههههههههههبه الی جونم تبریک میگم


ممنون خواهر جونم
ممنون خاله جونه خودممم
مامان ستیا نفس
2 آبان 92 22:53
ای جووووووووووووووووووووونمعزیزم خیلی خبر خوشحال کننده ای بودان شالله به سلامتی و خوشیخوش به حال الیناجون


لطف داری عزیزم
ممنون دوستم
آره دیگه خوش به حالش میشه
ببوس ستیاجونو
مامان مهبد كوچولو
4 آبان 92 7:52
وااااااااااااااااااااااااااااااي عزيزززززززززززززززززززززززم مباررررركه . ايشالله كه صحيح و سالم به دنيا بياد . خيلي سورپرايز شدم . ديشب داشتم با خودم فكر ميكردم چند وقته از الينا جوني و مامانش خبر نگرفتم بعد هم پيش خودم گفتم اگه ما يه سر نريم وبلاگشون اونا كه هيچ وقت نميان !!! بعد هم پيش خودم گفتم الينا صبح اولين كسي خواهد بود كه وبلاگش رو باز ميكنم و همين كر رو هم كردم و با اين خبر خوب مواجه شدم خيلي چسبيد . دوستم خيلي مواظب خودت باش . مي بوسمتون . راستي تا ميتوني از لحاظ روحي الينا رو آماده كن تا وقتي ني ني ناز به دنيا اومد احساس خوشحالي بكنه . براتون بهترين ها رو آرزو دارم عزيزم


ممنون مهدیه جون
الهی عزیزم لطفتو رسوندی آره تو این مدت فقط به وبهایی که میومدن پیشمون فرصت میکردم میرفتم چون زیاد پای نت نمی شینم چون هم الینا نمی ذاره هم حال خودم ببخش بهرحال
لطف داری عزیزم بازم ممنون
الینا که خیلی دوست داره بچه هارو ازش هم که میپرسیم علاقه نشون میده انشاا... که همبازیهای خوبی بشن واسه هم
بازم ممنون عزیزم ببوس مهبد جونو.

بهار
4 آبان 92 17:01
قالب وبلاگ سفارشی برای کوچولوی عزیزتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان نوژاجونی
6 آبان 92 9:44
وای چه خبر خوبی بود.مبارکه انشاله به سلامتی.باور کن خیلی غیرمنتظره بود.سخته ولی خداهمیشه کمک میکنه.یکم با الیناجون دراین مورد صحبت کن و آمادش کن


ممنون عزیزم
جدی برای شخص خودم که خیلی شیرین بود
آره واقعابه این مورد خیلی اعتقاد دارم.
آره حتما مطمئنا هم دوست داره چون با خلق خوش آشنام
ممنون از محبتت.
مامان آرتین (الهه)
6 آبان 92 23:34
به به مبارکا باشه خانم خانما

ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 1:11
ای جاننننننننننننننننننن چه سورپرایزی به سلامتی مبارک باشه ایشالا این چند ماه باقی مونده به خیر و خوشی بگذره و نی نی به سلامتی بیاد خونتون و جمع 4 نفره عشقولانه ای درکنار هم داشته باشید.

ممنون عزیزم لطف داری

صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 19:22
عزیزم خیلی مبارکه خیلی خوشحال شدم

لطف داری عزیزم
خاله فرزانه
2 آذر 92 23:03
وایییییییییییییییییییییییییی! داره کم کم دورمون شلوغ میشه و این خواهر زاده ها یکی پس از دیگری وارد خونمون میشن!!! خوشحالم ... تبریک میگم...