الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

اتمام پروژه بای بای پوشک

1392/7/13 19:05
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامممم به دختر ناز و مستقلم 

  

دختر نازنینم در این پروژه هم خداروشکر پیروز  شده و خیلی راحت تونست با این موضوع کنار بیاد  niniweblog.com  niniweblog.com

 

  باورم نمیشه که الینای نازنینم اونقدر خانوم شده که برای یه همچین عملی دیگه خودش تصمیم میگیره  niniweblog.com

 

   شبهام که یانیمه شب بیدار میشه و میخواد که بریم دستشویی یام که صبح میریم 


 

        

 


اراده اش مصمم تر از قبل شده خواسته هاشو خیلی قشنگ و مصمم اعلام میکنه و اصرار در عملی شدنش و اگر براش توضیح داده بشه که این خواسته درست نیست خیلی قشنگ گوش میکنه و قبول niniweblog.com

 

 

عزیز دلم دیگه باید قبول کنم روز به روز داری خانوم تر میشی هر چند برام سخته و یه احساسی همش در گوشم میگه این همون نی نی نازیه که خیلی کوچولو بوده و خیلی زمان میبره که بزرگ بشه ولی اینگاری زمان مجال اینو نمی ده تا با آرامشی بیشتر بپذیرم روزها و روزها در پی هم میان و میرن و روزی میرسه که شاید از اینکه اینقدر قد کشیده ای و بزرگ شدی متعجب بشم نمی دونم بهر حال از خداوند بزرگ میخوام این روزهای شیرین رو با سلامتی و شیرینی هر چه بیشتر به پیش ببری

و نهایت استفاده از این روزهای کودکی که  ناب و طلایی اند رو ببری niniweblog.com

 

 .: عسل مامان و بابا الینا جان تا این لحظه ، 2 سال و 1 ماه و 20 روز و 23 ساعت و 35 دقیقه و 27 ثانیه سن دارد :.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 14:30
اخیشششششش خدارو شکررررررررررررر
کاشکی من جای شما بودمممممم
حالا منم داستانی دارممممممممممم


الهی عزیزم انشاا... شما هم بخوبی این پروژه رو پشت سر میگذارید.
ببوس آران جونو
اعظم
14 مهر 92 14:38
به به الینای مستقل من .دیگه حسابی خانوم شدی عزیزم .

ممنون خاله جون
الهام مامان رامیلا
14 مهر 92 14:57
سلام به به کار خوبی کردی افرین به الینا خانم که دیگه پوشک نمیشه خیلی خوب شد بچه با پوشک خیلی اذیت میشه ببوسش این دخملی رو


سلام عزیزم
آره دیگه دیدم آمادگیشو پیدا کرده منم دست بکار شدم .
آره واقعا الان خودش هم خیلی احساس خوبی داره
ببوس رامیلا جونو
مامان نرگس
14 مهر 92 22:26
سلام خانمی تبریک میگم که توی این پروژه به نظر من سخت موفق شدین.
منم گذاشتم نرگسم 2 سالش تمام بشه و دیگه به صورت جدی این پروژه رو شروع کنم.
البته الان کم کم روش کار میکنم


سلام عزیزم ممنون.
میدونی موقعی سخته واسه هر دو که آمادگی لازم رو عزیزمون نداشته باشه وگرنه وقتی آمادگیشو پیدا کنه واسه هر دو آسون میشه
انشاا... هم شما با موفقیت این پروژه رو به پایان برسونید
آره خیلی مهمه که ذهنیتشو از قبل آماده کنی
موفق باشید
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 13:16
ای جان افرین خدا رو شکر مامانی دیگه راحت شدیا


ممنون عزیزم آره واقعا
انشاا... شماهم یه روزی راحت میشید از این مسئله
ببوس نورا جونو
خاله نفیسه
15 مهر 92 20:35
سلام خااااااااااااااله جونی ]به قول تو خاله نپیسه ...بالاخره وبلاگت باز شد ...


سلام خاله جونه خودمممم.پس دیگه همیشه بیا اینجا و واسم یادگاری بذار خاله جونیییییییییی میبوسمت.
شقایق مامان آرشا
16 مهر 92 15:57
ای جونم با بایییییییی



نفیسه
16 مهر 92 23:28
عزیزم بالاخره موفق شدم بیامو با اجازتون لینکتون میکنم تا هر روز بهتون سر بزنم البته به شما هم بابت اتمام این پروژه تبریک میگم


خیلی خوبه خوش اومدید به وبمون با این حساب متوجه شدم وبمون با قالبی که سفارش دادم خیلی سنگین بوده وخیلی ها نمی تونستن بیان با عوض کردن قالب این مشکل حل شد.
ممنون عزیزم .