الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

شروع پروژه بای بای پوشک

1392/7/1 7:55
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم به دختر قشنگ و مستقلم 

عزیز دلم دیگه داره روز به روز خانووووم تر میشه و مستقل شدنش مصداق این موضوع رو میده 

حدود یکماه و نیمی هست دارم رو ذهنت کار میکنم بلافاصله اقدام نکردم حدودا قبل از تولدت واست لگن دستشویی رو گرفتم و خواستم ازت که از این به بعد  هر وقت دوست داشتی میتونی بیای اینجا و ... یه طورایی احساس کردم علاقه ای نشون ندادی و منم اصراری نکردم .

یکماه پیش یه چند ساعتی در روز پوشکت نمی کردم و ازت میخواستم که وقتش که شد اعلام کنی ولی بازم موفق نشدیم و با لطف شما چند گوشه از خونه مورد عنایت قرار گرفت ...

چون قبلا در مورد این موضوع یک سری اطلاعاتی رو بدست آوردم که نباید با اصرار یا ترس و ... از کودکان خواسته باشید که اعلام کنن و هر کودک با کودکی دیگر فرق دارد و اصرار در این بابت عواقب بدی برای کودک در پی خواهد داشت  . به همین خاطر دوباره دست نگه داشتمو سه هفته ای اقدام نکردم .

92/06/25 دوباره اقدام کردم که خوشبختانه از همون روز عسلکم آمادگی لازم رو بدست آورده و از اون روز هیج جایی رو که .... نکرده هیچ حتی چند لحظه ای رو هم که من دستم بند بوده  رو هم نگه میداره و تند تند اعلام میکنه  و منم خوشحال و قوربون صدقه کنان میبرمشو کارشو انجام میده

هر ده رقیقه یا یه ربع بهت یادآوری میکنم اما شما هر دفعه که میگم میگی نه بخوامم ببرمت نمیای و میگی نه ندارم ولی دو دقیقه بعدش خودت اعلام میکنی ومیخوای که بریم عزیز دلم بدجور مشتاقه روی پایه خودش بیاسته  

 

 فقط شبها رو پوشکت میکنم تا روزا رو با موفقیت پشت سر بذاری تا هفته آینده شب رو شروع کنم چیزی که هست و منو نگران کرده شیشه خوردنته که بدجور وابستش شدی و اگه شیر عسلتو قبل از خواب نخوری خوابت نمی بره با این حساب یه خورده واسه شبا مشکل دارم تا ببینم چی میشه


                    

 

دخترکم تازه ازخواب نازش بیدار شده 

 قوربونه اون چهره خواب آلودت برم که میدونه اول از هر کاری باید بیاد اینجا

  

 اون مایع دستشویی هم گذاشتم واسه شما  که یاد بگیری دستاتو بعد از دست شویی رفتن حتما بشوری.  کم کم داخلش میریزم که بازیت نگیره و بخوای همشو خالی کنی چون بدجور علاقه داری همه رو بریزی و دستاتو کف آلودکنی ...

 

اون ظرف رو هم که باید داخل لگن باشه رو نمی دونم چرا دوست نداری و اولین کاری که میکنی اونو بر میداری بعد میشینی منم اصراری نمی کنم تا راحت باشی 

 

 

انشاا... به زودی دختر گلم دیگه از این بابت هم مستقل میشه

قوربونت برم عزیزم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 19:24
وای الهی شکر امیدوارم که این پروژه با موفقیت هر چه تمام تر پایان بگیره کاش زودتر نوبت نورا هم بشه خیلی دوست دارم پوشکش نکنم امان از این شیشه شیرا چکار کنیم منم خیلی نگرانم که چطور ازش جدا کنه به وقتشراستی مامانی ما 7 مهر ماه با قطار حرکت داریم به سمت مشهد


آره خدارو شکردخترم با هر پروژسخت به خوبی کنار میاد
انشاا... هم شما بزودی بتونی این پروژه رو به اتمام برسونی .آره واقعا هم خوبه که حداقل چیزی که علاقه دارن رو میخورن هم بد به خاطر وابستگی شدید
جدی چه خوب کاش بشه همو از نزدیک ببینیم ...ببوس نوراجونو
سارا مامانی شیدا
1 مهر 92 11:02
ای جونم خانم گل دیگه داره حسابی خانم میشه دوست خوبم موفق باشی


ممنونم عزیزم
اعظم
1 مهر 92 11:29
موفق باشید عزیزم .واقعا مامان صبوری هستی گلم


ممنون از لطفت اعظم جون
مادر منتظر
1 مهر 92 12:01
سلاممممممم الینا جونم و مامانی خوبش

آفرین دختر خوب و مستقل خودمون
روسفیدمون کردی

خوشحالم که پروزه داره با موفقیت جلو میره . انشاالله مشکل شبا هم به زودی حل میشه با این دختر زرنگ

عکسای تی دستشویی خیلی با مزه بودن . با اون چشمای خواب آلو

کلکسیون عکسهات هم خیلی خوشگل بودن الینا جون.
از نوزادی تا 2 سالگی . خیلی خوشگل شدن عکسات .
چه مامانی با سلیقه ای که یادگاریهای به این قشنگی میزاره برات

میرین حرم برای ما هم خیلی دعا کنین. برای فاطمه جونی من هم دعا کنین که سالم و سلامت و بی هیچ مشکلی به دنیا بیاد. التماس دعااااااااااا


سلامممم عزیزم
ممنون خاله جون
انشاا....
ممنون از لطفت گلم
چشم حتما شما هم واسه ما دعا کن.
بهار
2 مهر 92 17:01
سلام اگه دوس داشتین برای الینا جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه
مامان روژینا
2 مهر 92 21:46
به به ببین چه خبره می بینم پروژه بای بای پوشک آغاز شده والا اینطور که این دخمل خوشگله نشسته و تکون نمی خوره فکر نمی کنم راه سختی در پیش داشته باشی امیدوارم تو پست بعد این پروژه هم با موفقیت به پایان رسیده باشه
الهی فدای اون چشمای خوابالو لپتو بیار جلو


آره عزیزم استارتشو بالاخره زدیم.
عزیزم با مامانش خوب داره همکاری میکنه البته با تشویقهای پی در پی
انشاا...
خدانکنه خاله جون میبوسمتون
مهسا مامان نورا
3 مهر 92 15:38
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


مادر منتظر
4 مهر 92 10:40
سلام مامانی الینا جون
الینا جون چطوره؟
ممنون به وبلاگمون اومدی عزیزم .
واقعا همینطوره که میگی عزیزم. خیر و برکت بچه ها خیره کننده است . راست میگن که خدا واقعا بچه ها رو دوست داره .
راست میگی آدم با دیدن این چیزا دوست داره زود به زود مامانی شه.

سلام عزیزم خوبیم خداروشکر
خواهش میکنم از شما هم ممنون که زود به زود میاید پیشمون..
آره واقعا
همین دیگه به خاطر این فرشته های نازومعصومم که شده مورد لطف پروردگارقرار میگیریم
مامان ثمین
6 مهر 92 1:25
سلام عزیزم خوبین وب قشنگی دارید وبهتر از اون وجود نازنین کوچولوتون هست الهی خدا حفظش کنه خیلی نازه
راستی اگه دوست داشتین پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم


سلام ممنون از لطفتون
همینطور برای شما
چشم حتما
مرجان مامان آران
7 مهر 92 16:54
اخییییی چه خوببب ایشالا الینا جونم زودی کنار میاد و خودتم راحت میشیی


آره عزیزم داره خوب همکاری میکنه وبزودی مستقل میشه
مممنون مرجان جون که اومدی ببوس آران گلمو.
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 10:46
دوست جونم خبری ازتون نیست پروژه خوب پیش میره دوستم؟
شاد باشید


هستیم عزیزم فقط این روزا مهمونی رفتنمون خیلی زیاد شده..
آره عالیه ولی هنوز شبها نه
همچنین شما عزیزم .
خاله جون نفیسه
15 مهر 92 20:42
خیلییییییییییییی عالییییییییی


ممنون خاله جونمممم