الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

عکسهایی شیرین تر از عسل

1392/6/8 11:08
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و عزیزم 

امروز به یه عالمه عکس اومدم که خیلی واسم شیرینن امیدوارم تو هم روزی که اینارو نگاه میکنی لذت ببری عزیز دلم 

دختر قشنگم از موقعی که رنگ انگشتی بازی میکنی از من یا باباجون هم میخوای که باهات بیایم  داخل حمام و بازی کنیم به همین خاطر تخته وایت برد رو واست آوردم که دیگه تو خونه هم بتونی نقاشی کنی عزیزکم 

عزیز دلم بعد از یه خورده نقاشی هوس لاک زدن میکنه

اونم از نوع آبی  

 موقع نهار شده بود به عسلم گفتم خوب حالا وسیله هاتو جمع کن تا نهار بخوریم باشه خیلی ناز گفتی باشه 

من کم کم باید این کلمات رو بهت بگم تا آشنا شی که باید بعد از اتمام بازی وسیله هات رو عادت کنی خودت مرتب کنی ولی توقع نداشتم که به این زودی عملی شه ولی مامان رو بازم با این کار قشنگت متحیر کردی 

خیلی قشنگ درب هر رنگ رو که مربوط به خودش بوده بستی و مرتب جمع کردی و گذاشتی بالای صندلی و وقتی که این صحنه رو دیدم واقعا فهمیدم که دخترم خیلی خوب میفهمه و از این بابت خدارو شکر کردم و کلی بوسیدمت

 خانوم خونوما از بالا هم بالاتر دوست داره بشینه 

 همین که یه نمکدون به چنگت بیاد سریع ترتیبشو میدی 

 هیسسسسس ..دخترک عزیزم در حال مطالعه است

حالا عزیزم چرا وارونه گرفتی؟؟ ولی بازم قابل تحسینه آفرین عسلم 

 نازگلم میخواد بره خونه دایی جونش 

 قوربونت برم که با این جدیت ایستادی تا ازت عکس بگیرم 

 

و حالا 

خانوم خوشگل من در نقش بلفی در کارتون بلفی و لی لی پوت

 

 خونه مامان جون بودیم که خاله جون فرزانه و افسانه کلاه گیساشونو آوردن و داشتیم امتحان میکردیم که شما اومدی و خواستی که بذاریم سرت وای خدای من چقدر خندیدیم و ازت همه عکس میگرفتنو شما هم خیلی راحت ایستاده بودی قوربونه این چهره نازت برم 

 اینجا که دیگه همه غش رفته بودیم از خنده 

 جلوی آینه دراور گذاشتمت تا خودتو ببینی 

اینگاری خیلی از خودت لذت میبردی 

 عزیززززززززززززززززززززززززییییییییییییییییییییی

 

 اینم یکی دیگه ست که خیلی بهت میومدو بهمون ثابت شد که چقدر موهات بلند شه نازززززو خوردنی تر میشییییییییی

 

قوربونت برممممممممممم

 

 

 عاشقونه دوست داریم فرشته معصوم زندگیمون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابا
8 شهریور 92 13:47



مامان آرتین (الهه)
8 شهریور 92 14:34
واااااااااای خدای من چقدر ناز و دوست داشتنی شدی الینای خاله
مانکن کوچولوی خاله دوست دارم
آفرین که اینقدر منظم و مرتب هستی

ممنون خاله جونم.منم دوستون دارم
بازم ممنون .میبوسمتون .
مرجان مامان آران
9 شهریور 92 0:25
اخیییییی عزیزمم چقدر گوگولی شدی با این موهاتتتتت
نقاشی خوشگلشوووووووووووووووووو
فدای توو نازنازیییییییییییی


ممنون خاله جون.میبوسمتون
يه مامان
9 شهریور 92 15:01
عروسكم خوشكلم

با ديدن عكسات كيف كردم


لطف دارین خاله جون.بوس
مامان مهبد كوچولو
10 شهریور 92 8:11
سلاااااااااااااااااااام عزيز دلم . چه ناااااااااااااز و خوزدني شده ، ماماني ديگه بزار موهاي الينا جون بلند بشه ببين چه لذتي داره ميبره تو آينه .... خيلي جيگر و ملوسي خاله جون . دوست دارم


سلام گلم..آره عزیزم
آره دیگه منم به نیتی که موهاش پرو قشنگ شه زدم که واقعا هم همینطور شده و از این به بعد رفته رفته دخمل نازززم قراره موهای نازش بلندو بلندتر شه ..
ماهم شما رودوست داریم .
اعظم
10 شهریور 92 12:46
خیلی عکس ها زیبا بودن عزیزم ما کلی لذت بردیم


جدی خوشحالم عزیزم
مامان نوژا جونی
13 شهریور 92 10:34
ای جان چقدر این پستیژ بهش میاد ملوسکم.خیلی نانازشده.عکساشم عالی بودند مامان


آره خیلی بهش میومد عسلکمممنونم عزیزم .
مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 12:01
ای ناز دختری چقده پوستژ بهت میاد خاله فدا شه مثل ماهی


آره خاله جون خیلی ناز میشم باهاش.
خدانکنه خاله جونم .بووووس
خاله الینا - نفیسه
15 شهریور 92 12:42
من از تو گلی بهتر ندیدم

ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم

گلی خوشبوتر از دختر ندیدم ، . .

روز دختر مبارک


ممنون خاله جونه خودممم
روز شما هم مبارک ..میبوسمتون
مریم (مامان آندیا)
21 شهریور 92 12:22
خوشگل شدی چقدررررررررر.....ماشاءالله..


ممنون خاله جون