الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

عکسهای تولد 2 سالگی شیرینم

1392/5/27 10:51
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم به شیرین عسلم

که دوساله شده و از همون دقایق اولیه روز تولدت دارم چیزهایی ازت میشنوم که چشام اینجوری میشه   تعجب    همین که پا گذاشتی به سه سالگی و دوسالت تموم شد داری خیلی تغییرمیکنی حتی حرف زدنات مثلا یه نمونه اش 

تا حالا پیش نیومده بود درباره چیزی نظر بدی وقتی ازت میپرسیدم تایید میکردی اما درست روز تولدت داشتم ریسه  happy birt رونصب میکردم و کارش که تموم شد نگاهی کردی وگفتی چه خوشگله.. قشنگه منم که چشام اینجوری شده بودهیپنوتیزم یام خیلی چیزایه دیگه که داری به صورت جمله بیان میکنی و خواسته ات رو عملی خلاصه عزیزکم بهمون ثابت کردی که واقعا بزرگ شدی 

 حالا میریم سراغ عکسای شیرینم  

جشن دخملمونو بازم مختصر گرفتیم مهمونامون همش 7 نفر بیشترنبودن انشاا... وقتی خانوم تر شدی یه جشن مفصل میگیریم واست .از همون دقایق اولیه جشن با عرض شرمندگی از دخمل نازمون 4 تا بادکنک در حین بادکردن ترکید و عسلم خیلی ترسده بود.

ما هم از صدای نهیبش هم ترسیدیم و هم خندیدیم خنده

تولدت مبارککککککک عسلکمبغل

 قلب  بغل 

 

 دخمل نازززززززززز میخواد شمعشو فوت کنه 

اما فوتش خیلی ناززز کمجون بود که منو باباجون کمکت کردیم  

 

 اینم از کیک دخملیمون خیلی دوست داشتم کیکت جوجه ای چیزی باشه که تعداد رو که میگفتم 9 نفریم اینا رو پیشنهاد میکردن منم که عاشق کیک های شکلاتی و پودر شکلاتی هستم دیگه همینو گرفتم اون گلش فقط به نیت گل دخملمه ماچ


 

 به دخمل عزیز میگفتیم لبخند بزن چشاشو ریز میکرد دیگه باباجون دست بکار شدو چهره تو یه حرکتی داد

اونم چه حرکتی !!!

این یکی از هدیه های نازمه 

  

 

اینجا گل دخمل میخواد کیکشو برش بزنه 

مامان : عزیزم بسه خوبه مرسی قلب

 تو فکر الینا  : نمی خوام دوست دارم همشو برش بزنم خنثی

مامان: کیکت خراب شد کافیه ابرو

تو فکر الینا : اصن دوست دارم خراب شه کیک خودمه  از خود راضی

 چاقو رو بجای پیچ گشتی اشتباه گرفته بودی و همینطور داخل کیک میچرخوندی  

مامان و بقیه مهمونا:  کلافهتعجب 

تو فکر الینا : آخیششش دلم خنک شد چقدر حال داد نیشخند

 اٍ چیه چرا اینجوری نگاه میکنید مگه خنده دارممممممممعینک 

 یکم مثل خانوما بشینم چشمک

آخه مامانم همش بهم میگه دیگه خانوم شدم 

 اینم هدیه هام دست همگیشون درد نکنه ماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان نورا
27 مرداد 92 16:35
وای چه کیک خوشملی ،چه کادوهای خوشمل خوشملی دستشون درد نکنه خودمونیما حسابی داری با این لباسها دلبری میکنی خاله فدای این ژست نازت عروسکم


ممنون خاله جون
آره دوست داشتم اونشب همشونو بپوشم خاله جون.
خدانکنه خاله جون ببوسبد نورای نازرو.
اعظم
28 مرداد 92 19:49
تولد تولد تولدت مبارک الینای خوشگل
فاطی جون با این همه مو چرا براش مو مصنوعی میذاری خودش که خیلی نازتره
حیف موهای نازه خودش نیست .اما در هر حال شیرین و دوست داشتنی هست


ممنون خاله جون.
عزیزم کجاست این موهای پریشونش که من نمی بینم الان یه خورده شبیه پسمل هاست موهاش واسه همین یه خورگوشی ناز گذاشتم واسش اتفاقا هم خودش خوشش میاد هم من .
لطف داری عزیزم..
آیدا(مامان الینا)
29 مرداد 92 2:06
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک .....انشاالله همیشه سلامت باشی و خوش ...... 120 ساله شی





ممنون خاله جون.
ببوسید الینای ناززرو.
مامان حسام
29 مرداد 92 21:54
تولدت مبارک الینای عزیز چقدر ماشالله لباسها بهت میاد انشالله یه روز لباس عروسی رو تنت ببینیم


ممنون زنموجون.
انشاا... ماهم حسام جونو تو لباس دامادی ببینیم
مامان ستیانفس
30 مرداد 92 10:00
تــــــــــــــــــولدت مبارک
ماشالله به الیناجون ناز و خوشگل خودم
عکسهات خیلی قشنگ شدن نفسی
چه کادوهای قشنگی داریمبارکت باشه عزیزم


ممنون خاله جون میبوسمتون.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 مرداد 92 2:50
تولدت مبارک عزیزم همیشه یادوسلامت وخندون باشی
کادوهاتم مبارک


ممنون خاله جون .
ببوسید آرمیتا جونو.
صبا خاله ی آیسا
1 شهریور 92 0:55
تولدت مباااااااااارک عزیزه دلم
هووووووورا دوساله شدی


ممنون خاله جون.بوس
مامان آبتین
1 شهریور 92 1:58
تولدت مبارک !
ببخش دیر اومدم عزیز


ممنون خاله جون.
اکشالی نداره .بوس
مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 12:28
عزیزم به جشن تولد دختری دعوت شدید به وبلاگم سر بزنید26590


چشم حتما.مبارکش باشه عزیزم .
مامان آرتین (الهه)
3 شهریور 92 13:10
سلام خانم خانما. تولدت مبارککککک. ایشالا عکسهای عروسیت
شرمنده که با تاخیر اومدم آخه آرتین سه هفته س که مریضه


سلام ممنون خاله جون.
ایشالا
خواهش میکنم عزیزم انشاا... به زودی سالم و سرحال میبینیمش.ببوس عزیزم رو .
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
8 شهریور 92 1:13
عزیز دلم تولدت مبارک.120 سالخ بشی گلم.
ببخشید دیر اومدم پیشتون چون منم درگیر برگزاری تولد واسه روشا جون بودمو فقط میومدم پست میذاشتم و بدو بدو مشغول کارها میشدم دیگه فرصت نمی کردم به دوستان سر بزنم.قصور منو ببخشید.

خیلی فیگورات بامزه است عزیزم.عکسات خیلی خوشگل شده.
خوش باشی همیشه.

ممنون خاله جون
خواهش میکنم عزیزم انشاا... تولدباشکوهی باشه و مبارکش
ممنون خاله جون میبوسمتون..