الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

آسودگیت مبارککککک

1392/4/24 4:43
302 بازدید
اشتراک گذاری

آسودگی‌ات مبارک

دلت را بتکان،
غصه‌هایت که ریخت تو هم همه را فراموش کن.
دلت را بتکان، اشتباهایت وقتی افتادند روی زمین، بگذار همانجا بمانند.
فقط از لابه‌لای اشتباهایت، یک تجربه را بیرون بکش قاب کن و بزن به دیوار دلت.
دلت را محکم‌تر بتکانی تمام کینه‌هایت هم می‌ریزد
و تمام آن غم‌های بزرگ و همه حسرت‌ها و آرزوهایت.
حالا آرام‌تر، آرام‌تر بتکان
تا خاطره‌هایت نیفتند
تلخ یا شیرین، چه تفاوت می‌کند؟
خاطره، خاطره است
باید باشد، باید بماند
کافی است؟
نه هنوز دلت خاک دارد
یک تکان دیگر بس است
تکاندی؟
دلت را ببین
چه قدر تمیز شد،
دلت تمیز شد؟
حالا این دل جای اوست! این دل مال اوست!
همه چیز ریخت از دلت، همه چیز افتاد و حالا ...
حالا تو ماندی و یک دل
یک دل و یک قاب تجربه
یک قاب تجربه و مشتی خاطره
مشتی خاطره و یک "او"
آسودگی‌ات مبارک

 در این ماه رحمت 

    

 

منبع: اینترنت-وبلاگلحظه ها خاطره اند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اعظم
24 تیر 92 12:54
بسیار زیبا
ما رو هم موقع افطار هاتون یادتون نره


ممنون عزیز.
چشم حتما شما هم همینطور
مامان رضا جونی
25 تیر 92 17:04
عجب عکسی برای نی نی شکمو گذاشتی خانمی


آره عزیزم منم خیلی دوسش دارم.البته مال یکسال پیشه.
منا دوست خاله فرزانه
26 تیر 92 10:03
سلام عزيزدلم خوبي؟واقعا از مامان خوبت ممنونم عزيزم واقعا مطالبتون جالبه دوست دارم ي عالمه


سلام خاله جون ممنون.
خواهش میکنم عزیزم نظرلطفته(البته این مطلب رو از وب فرزانه جون برداشتم.
ماهم دوستون داریم ممنون که همیشه بهمون سرمیزنید.
مامان معصومه
30 تیر 92 3:23
سلام گلم
الینای خوشگلووووووووووو ...
هندونه هارووووووو
مامانی اگه جایی برای رای دادن داری به معصومه منم رای میدی؟؟؟؟؟؟؟ کدش 528 به دوستات هم بگی ممنون میشم.

سلام عزیزم
شرمندت شدم عزیزم خیلی دیر گفتی به دوستای دیگمون رای دادم.انشاا... که پیروز باشه گل دخمل.
مامان آبتین
30 تیر 92 3:24
سلام
التماس دعای فراوان دارم از شما

پرنسست را میبوسم !


سلام عزیزم.
حتما ما هم محتاج دعای شماهستیم.
چشم
مامان مهبد كوچولو
7 مرداد 92 9:15
عزيزم خيلي مطلب زيبايي بود با خوندنش كلي آسوده شدم چه برسه به عمل كردن بهش !!!! فوق العاده بود دوستم .
دلم واستون خيلي تنگ شده بود . ببوس الينا رو


واقعا منم وقتی خوندمش کلی انرژی گرفتم دیگه چه برسه به عمل کردنش .خواهش میکنم عزیزم.
منم خیلی دلم تنگ شده انشاا... مشکل که حل شد حتما میام پیشتون. ببوس گل پسر رو.