الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

22 ماه با تو عزیز

1392/3/26 16:54
458 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام فرشته زمینی من

دخترک ناز و ظریفم عشقم تمام هستی یم

 عزیزکم وقتی اون چشمهای سیاه و چهره دلنشینت رو  نظاره میکنم خودمو  پیدا میکنم تو تکه ای از وجودمی و خدا میدونه چقدر از وجودت خوشحالم و احساس آرامش میکنم

این روزهای با تو بودن لذت و صفایی صد چندان داره

 

                    niniweblog.com

دخترکم دیگه داره کم کم کلمات رو به جملات کوتاه ختم میکنه 

خواسته هاشو هر چقدر کوچک اعلام میکنه و ما هم سر تعظیم

عزیز دلمون اونقدر دوست داشتنی میشه وقتی صبح از خواب بیدار میشه 

اکثرا وقتی خوابی میام سراغ نت و هنگامی که بیدار میشی میای پیشم و خیلی آروم میگی سلام

اونموقع است که دیگه بعد از جواب سلام ناززززت بوسه بارون میشیو دیگه مامان نت رو قطع میکنه و

میریم سراغ خوردنیهای خوشمزه

عزیزدلم خدارو شکر داری خوب لبنیات استفاده میکنی و من هم که  خوشحال سعی میکنم بیشتر تشویقت کنم تو هم بهتر میخوری

اکثر صبح ها و گاهی هم شبها یک تا یک ونیم لیوان شیرعسل رو با شیشه میخوری 

روزی دوتا بستنی یا کیم هم نوش جان میکنی (میان وعده صبح و بعدازظهر)

تنقلات هم جز میان وعده هاست  که از همه بیشتر به کشمش علاقه داری و بهش میگی تبشه 

اکثر میوه ها رو هم دوست داری وخوشبختانه خیلی علاقه نشون میدی 

 گیلاس رو مثل خودم خیلی دوست داری و مدام میگی گیلاسسس

به هندونه هم خیلی  علاقه داری و هر وقت میخوای میگی هندو

 آبمیوه هم خیلی دوست داری سعی میکنم کمتر بهت بدم ولی وقتی بیرونیم و میبینی دیگه مدام میگی آبمیه  

وقتی صدات میزنم با اون صدای شیرین و ظریفت خیلی ناززز میگی بله

خدارو شکر  از هوش هیجانی (EQ) خوبی هم برخورداری و هیجاناتت رو به خوبی نشون میدی

وقتی مامان رو عصبانی میکنی و کار بدی انجام میدی با اصرار سعی میکنی که ببخشمت

یا لبای نازت رومثل غنچه میکنی میای پیشم همش میگی بووووسسس بووووسسس 

یام که شیرن کاری در میاری و غش میری از خنده و میخوای که منم بخندم 

و اینجاست که میمونم ادامه بدم به عصبانیتم یا از این شیرین کاریات بخندم که مطمنا میخندم چون هم خیلی شیرین میشی هم کاریش نمیشه کرد بالاخره اقتضای سنته 

جدیدا سعی داری حرص منو بابا جون رو دریاری 

وقتی گرم تماشای فیلمی هستیم کنترل رو برمیداریو صدا رو قطع میکنی یام که میری فلش رو در میاری با خنده حرص درار دستت رو میبری بالا ومیگی بلششش 

و منتظر عکس العمل ما میشی ولی ما دستتو خوندیمو سعی میکنیم در عین حرص خوردن چیزی نشون ندیمو بی تفاوت میگذریم

خلاصه ملکه خونمون هستی گلمQueen و ما هم صبورانه منتظر میشیم تا 7 سال پادشاهی به خوبی طی بشه  که خوشبختانه 2 سالش داره به خوبی میگذره به امید روزهای خوب  

 

                     

 

 .:میوه عشق مامان و بابا الیناجان تا این لحظه ، 1 سال و 10 ماه و 0 روز و 14 ساعت و 46 دقیقه و 56 ثانیه سن دارد :.

  

                         22 ماهگیت مبارک عزیزم

بدون که خیلی دوست داریم niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان کوثری
26 خرداد 92 7:47
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان مهبد كوچولو
26 خرداد 92 8:12
سلام عزيزم خصوصي داري
مامان مهبد كوچولو
26 خرداد 92 8:13
الينا جوني بي خود نيست كه مامان بهت ميگه جيگر . بس كه جيگري . مي بوسمت نازنازي


ممنون خاله جونم.
شما هم ببوسید مهبد عسل رو.
اعظم
27 خرداد 92 20:19
مبارک باشه خاله جونی .هزار ساله بشی


ممنون خاله جوون.
مهسا مامان نورا
27 خرداد 92 21:46
22 ماهگیت مبارک خاله جونی سالم و سرخوش باشی همیشه


ممنونم خاله جون.
مریم (مامان آندیا)
28 خرداد 92 14:45
لینکت کردم عزیززززم


خوشحالم از آشناییتون.
منم لینکتون میکنم.
بابا
28 خرداد 92 21:33
خیلی جالب بود ان شالا دوسالگیش بترکونیم


به به بابای مهربون از اینورا... صفا آوردید.
انشاا...
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 خرداد 92 2:08
22 ماهگیت مبارک عزیز دلم.
فاطمه جون شما چند وعده به الینا جون شیشه میدی؟من فقط شبا بهش میدم ولی الان که دیدم نوشتی شیر عسلو میریزی تو شیشه گفتم اگه خوبه منم بریزم تو شیشه بدم بخوره.


ممنون خاله جون.
اکثراصبحا که از خواب بیدار میشه در طول روز هم بوده که خودش خواسته و بهش دادم شبها هم پیشنهادشو میدم اگه میلشو داشته باشه میخوره .من تو شیشه اش یک قاشق عسل میریزم شیر هم اضافه میکنم میگذارم تا یه خورده بمونه تا حل شه بعد بهش میدم خیلی دوست داره آخه به چیزای شیرین خیلی علاقه داره منم از این فرصت استفاده کردم.
مامان نوژاجونی
30 خرداد 92 1:37
عزیزم 22 ماهگیت مبارم باشه قربون حرف زدنت بشم


ممنون خاله جون.خدانکنه.ببوسید نوژاجونو
ساراکوچولو
30 خرداد 92 15:23
سلام...ماشالله به دخترم...چه بزرگ وناز شده...شرمنده که خیلی وقت سرنزدیم فقط به خاطر کمبودوقت...سری به سارا جون بزنید الان ده ماهش شده...منتظریم..بای


سلام.ممنون عزیزم.بازم همین که اومدید پیشمون لطفتونو رسونده.
جدی خدا حفظش کنه.چشم حتما.
خاله فرزانه
1 تیر 92 10:38
واقعا وجودت خیلی توی زندگی مون تاثیر مثبت گذاشته
من یک همبازی کم داشتم که تو با اومدنت وقتم رو پر کردی . عاشقتم آله


منم همبازی خیلی خوبی مثل شما دارم.خیلی دوست داری خاله جووووووووونه خودمممممم.
صبا خاله ی ایسا
1 تیر 92 23:53
مبارک باشه عزیزم هزارساله بشی و خوش و سلامت


ممنون صباجون.
ریحانه مامان رز گل
2 تیر 92 22:30
دخمل گلم 22ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی ما با یه سری عکس جدید منتظرتون هستیم


ممنون خاله جون.
چشم حتما.
مامان آرتین (الهه)
5 تیر 92 14:39
عزیزم 22 ماهگیت مبارکککک
خیییییییلی شیرین زبون شدی خانم خانما



ممنون خاله جونم.
آره خاله جون باید خودمو عزیز کنم دیگه