الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

شیطنتهای دخمری

1392/3/8 8:18
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان

 سلام به عزیز دلمون دخمر شیرین و عسلمون که بعضی اوقات از دخمر بودنت شک میکنیم به خاطر شیطنتهات که مثل پسرا میمونی ... میگی نه عکسها رو ببین بعد به من حق میدی عزیز شیطونم 

به نظرت عاقبت این خانوم جویای خودکار و دفتر که همرا ه با همونا خوابش میبره چی میشه متفکر

 

 ریشه های قالی رو بخاطر اینکه مرتب باشه چسب زدم ولی حیف جدیدا الینا خانوم اینجا رو واسه خط و خطوط انتخاب کردن... پاک کردن منم دیگه فایده ای نداره خمیازه

دیگه فکر میکنم دخمری تصمیم داره با مامانش راه بیاد و رفته دستمال برداشته و داره تمیز میکنه فرشته

 نه بابا مثل این که تمیز بودنش وسوسه کرده و نتونسته با این موضوع کنار بیاد 

باشه اشکالی نداره خیال باطل مجبورم چسبهارو بکنم 

وایییییییی رنده ... دخمری هم اینکه یه خیاری ، سیبی و گوجه ای به دستش بدم یه هو میبینم رفته سراغ رنده و خرت و خرت داره رنده میکنه حالا عزیز من اون چیزهارو دیده بودیم و نون رو ندیده بودیم تعجب

 چه با اعتماد به نفس هم داره ادامه میده نه اینگار که من جلوش نشستم و دارم حرص میخورم کلافه

سه چرخه تو گذاشته بودیم تو تراس که میرفتی و با اصرار میخواستی بکشی و بیاری داخل خونه ما هم ناچار چرخاشو شستیم و دوباره آوردیم داخل ... واسه مامانی خوب کار درست کردی دیگه چشمک 

راستی دخمرما میخواد تو یه مسابقه مثلا موتور سواری شرکت کنه 

اول داره تعمیرات لازم رو ؛ رو موتورش انجام میده هیپنوتیزم

 و حالا روز مسابقه 

اول کلاه ایمنی لبخند

 و حالا با آرامش کامل منتظر شروع مژه

 دخمری کم کم داره اوج میگیرهچشم

 و حالا هنر نمایی شرو ع میشه خوشمزه

تو این موندم این چیزارو از کجا دیدی و یاد گرفتی شاید هم ندیدی و خلاقیتته خوشمزه بخاطر سرعت بالایی که داشتی عکس یه خورده تار افتاده خنده

 یه چند ساعت دیگه شروع سری دوم هنر نمایی ابرو

 عجب هنر نمایی هایی تعجب

  و حالا اعلام پایان مسابقه بازنده

 آرزوی موفقیت دارم واست عزیزم ..مطمناً تو پیروز میشی عسلم هورا

خب دیدی عسلکم نحوه بازی کردنت و وسایل بازیت همه شبیه یه آقا پسره 

اون توپت هم گواهی همین موضوع رو میده 

عسلی دیگه کاریش هم نمیشه کرد فقط بدون که عاشقتیم عزیزم قلب بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان مهبد كوچولو
8 خرداد 92 10:08
الهي من فداي اين دختر شيرين و دوست داشتني بشم . خيلي بلا شدي ها و ماماني مواظبش باش اين كارهاي پسرونه و آكروبات بازي با موتور كار دستش نده . واسش يه اسفند هم دود كن . ايشالله كه هميشه برنده و شاد باشه قهرمان كوچولو مي بوسمت


خدا نکنه عزیزم.آره میبینی بخدا.
مراقبش هستم ولی شیطونه دیگه .باشه عزیزم صدقه هم همیشه میذارم بخاطر این شیطنتهاش.
ممنونم عزیز.ببوس مهبد عزیزرو.
مامانی طهورا
8 خرداد 92 11:25
ماشششششششاله
چقد نازه
خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم.
مهسا مامان نورا
8 خرداد 92 13:06
الیییییییییییییییییییییییییینا ناز دخترم چه بلایی شدی


ما اینیم دیگه خاله جوون.
بابا
8 خرداد 92 15:49
به به ... چه شیرین و بامزه و خنده دار.


آره واقعاً.هر چند از دست دخمری کلافه ایم از شیطونی هاش ولی بازم شیرینه .
مامان ستیانفس
8 خرداد 92 19:28
عزیزززززم چقدر ناز لالا کرده
قربونش برم ماشاالله حسابی شیطونی میکنهعکسهاش خیلی باحال بودن
مامانی الیناجونی رو از طرف من دوتا ببوس



آره عزیزم عاشق خوابهاشم.
خدانکنه عزیز؛آره بابا خیلی .
چشم؛ شما هم ستیا جونوببوس.
مرجان مامان آران
8 خرداد 92 22:20
اي وايييييييييييي عزيزمممممم كلي خنديدم از دست شيطنتات عروسك خوشگلللللللللللللللللللللل


خوشحالم که باعث شادیت شده دخمر شیطونم منم خیلی خندیدم.
ببوس آران عزیزرو .
باباي فاطمه
8 خرداد 92 23:31
با سلام دختر خيلي گلي خدا وند به شما هديه داده خدا حفظش كنه به سايت دختر من هم تشريف بياوريد


سلام.ممنون.چشم حتما.
منا(دوست خاله فرزانه)
9 خرداد 92 8:39
سلام الينا جون الهي بگردمت خيلي بامزه ايي ولي من داشتم عكساتو ميديدم همش ميترسيدم خدايي نكرده اونطوري از روي چرخ نيفتي عزيزم ولي كلا خيلي دوست دارم
به مامان مهربونتم از اينجا سلام ميكنم اميدوارم خوب و شاد باشيد


سلام خاله جوون.نه مراقبم اتفاقی نمی یوفته.
سلام عزیزم.ممنون که بهمون سر میزنید فرزانه جون که خیلی سرش شلوغه وقت نمیکنه
مامان مارال جون
9 خرداد 92 15:39
سلام به الينا جون شيرينم راستي اين تكنيك هاي دوچرخه سواري رو از كجا ياد گرفتي كارهات خيلي باحال و قشنگه. دست ماماني هم درد نكنه بابت عكسا.بوووووووووس واسه بهترين دوست




سلام خاله جون.خلاقیتهای خودمه .

خواهش میکنم عزیزم. دلم واستون خیلی تنگ شده انشاا... بزودی همو ببینیم .

مامان معصومه
10 خرداد 92 1:13
سلام عسلی خیلی خوب بود کیف کردم....


سلام.ممنون خاله جوون.
الهام مامان رامیلا
10 خرداد 92 20:51
سلام ای جانم اینجا رو نگاه چقدر ناز شده الینا جونم چقدر هم وبش خوشگل شده به به کیف کردم ما همیشه به یاد شما هستیم عزیزم


سلام.ممنونم عزیزم نظرلطفته .
رامیلای عزیزرو ببوس.
asal
11 خرداد 92 14:44
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید اگه خواستید لینکم کنید بعد بیاید و بم منم شما رو لینک کنم خبر بدید و راستی من توی نی نی وبلگ . وبلاگ داشتم 3 تا همش حذف شد ولی اشکال ندارهیکی دیگه وا کردم بیاید و نظر بدید و در اخر هم من 12 سالمه و اینم ادرس وبم : www.asaljam.mihanblog.com


سلام.ممنونم.حتما.
مامان مهبد كوچولو
11 خرداد 92 15:38
سلام عزيزم . به يه بازي دعوت شديد . براي كسب اطلاعات بيشتر به وبلاگ ما تشريف بياريد بوووووووووووس


سلام .جدی چشم عزیز.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:17
الهی بگردم راست میگی منم بعضی وقتا به دختر بودن روشا شک میکردم و میموندم باید چی کار کنم باهاش ولی همش خدا رو شکر میکنم که اینجوریه چون هم سالمند هم ماشالا باهوشن که از پس هر کاری برمیان.

ایشالا خدا حفظش کنه.




آره واقعا.انشاا... خدا همه فرشته هارو حفظ کنه فرشته ما رو هم.

خاله فرزانه
19 خرداد 92 8:35
این کارا رو باورم نمیشه الینا داره انجام میده!!
وایییی چه همه شیطون شدی آله
عجب!!!
چه حرکات موزونی
ولی خوبه که یک عکاس آماده داری!



آره خاله جوونی میبینی چقدر هنرمندم.آره دیگه مامانم همیشه آماده باشه.