الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

تفریحات بهاری الینا

1392/2/25 17:03
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم 

سلام به تازگی روزهای بهاری

 روزهای شرین اردیبهشت داره کم کم تموم میشه و یه ماه دیگه از بهار باقی نمونده و ما هم همین که فرصت کنیم دختر عزیزمون رو میبریم پارکهای اطراف

تا خوبه خوب از این روزها نهایت استفاده رو بکنه

 

ای عزیز تر از جان قلب

 

 

 

 اصلا نمی خواستی بشینی و دستت همش روی کمربند بود که باز کنی و بری برای خودت آخه میخواستیم انرژیت رو فقط واسه بازی بذاری ناراحت

 

 

 

تو اون سورسوره سمت چپی نشستی و نمیای پایین میخواستی بابا بیاد پیشت بعد بیای پایین 

گفتم از دور هواتو داریم که کم کم مستقل بشی به بازی کردن تو پارک 

آخه هیچ خطری تهدیت نمی کرد از پله بالا رفتنم جز یکی از علایق شدیدته 

 

 

قوربون اون شور و هیجانت بغل

 

 دخمل ما خیلی شجاعه با وسایلهای بی خطر دوست نداره بازی کنه و همش دوست داره بره سراغ این سورسوره های خطرناک و بزرگتر از سنش 

 

 

 بعد از دوساعت بازی وخستگی دیگه میچسبه  بشینی روی سه چرخه برای رفتن به خونه  مگه نه ؟؟  مژهماچ

 

 

راستی اینم دو تا قالب نازززز اختصاصی واسه دخمل گل خودم قلب

قالبش یکیه فقط عکسهای هدر فرق میکنه 

 

 

سزاوارت ای گل هستی هستم  

بمان با من تا هستی و هستم                                                

هستم به فدایت ای گل هستی 

هستی و تا آخر جان با تو هستم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اعظم
25 اردیبهشت 92 12:14
الینا باید قدر مامان و بابارو بدونه اینقدر براش وقت میذارن و میبرنش پارک دستشون درد نکنه .
در عوض الینا گلی هم خوب اسفتفاده میکنه و حسابی خوش میگذرونه


ممنونم عزیزم.همه پدر و مادرهادوست دارن واسه شادابی میوه
زندگیشون هر کاری بکنن .انشاا... این روزها رو هم واسه شما ببینیم .
مرجان مامان آران
25 اردیبهشت 92 23:46
قربونت برم هميسشه به پارك و تفريحححححححححححح باشي
قالب نو مبارك خيلي خوشگلههههههههه


ممنونم خاله جووون .بووووووس
صبا خاله ی ایسا
27 اردیبهشت 92 9:36
قالب نو مبارک
عکسای پارک الینا جووونم چه ناز افتاده
چه دوچرخه ای دالی
چقد خوشگله


ممنونم خاله جووون.بوس.
مهسا مامان نورا
28 اردیبهشت 92 2:01
همیشه سر خوش و سالم باشی خاله


ممنون خاله جون .
سارا مامانی شیدا
28 اردیبهشت 92 7:49
همیشه به گردش امیدوارم همیشه شاد و خندون باشید


ممنونم عزیزم .
بابا
28 اردیبهشت 92 12:52
ممنون از عکسای بسیار بهاری و زیبا همسرم.


خواهش میکنم همسرم.
مامان ستیانفس
28 اردیبهشت 92 17:05
قالب جدیدت خیلی قشنگه عزززززیزم
مبارک باشه عسلی
حسابی خوش میگذرونیها،ان شاالله همیشه شاد باشی عسلم


ممنون خاله جوون.بوس
مامان شايان و پرنيا
29 اردیبهشت 92 16:35
سلام عزيزم
الينا كوچولو و پرنيا تقريبا هم سن هستن

اليناي شما خيلي ماهه ببوسش

با اجازه لينكيدم


سلام.چه جالب.لطف داری عزیزم.باعث خوشحالیه منم لینکتون میکنم .