الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

روزهای شیرین اردیبهشت

1392/2/20 9:44
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگ و شیرین زبونم 

دخمل گلمون هر روز خانوم تر داره میشه و خیلی راحت میشه از  حرف زدناش به این نتیجه رسید 

وقتی میخواد بره بیرون به باباجونش رو میکنه و میگه ..... بیم (بریم) بیرون 

یا بخواد بره پارک .......... بیم پارک سوسو 

بستنی بخواد ............. بسته 

کارهایی که بخواد خودش انجام بده "خیلی مصمم میگه ......خــــــودم 

گرسنه اش که بشه ..... غذا.. سوپ

بخواد ما براش کاری رو انجام بدیم یا چیزی رو واسش بیاریم میاد دستمونو میگیره به شیرینی تمام میگه ....پاسو (پاشو ) 

تلفن صحبت کردنش رو هم تا اندازه ای متوجه میشیم که واضح تر از همه ........ الو .. سلام .. خوبی .. بعضی اوقات هم  به دنبال احوالپرسی ... کجایی؟؟

دختر شیرینم :

عاشق یه خودکار و کاغذی که بهت بدیم  و بری به قول خودت چشم چشم دو ابرو رو بکشی که بعد از چند دقیقه با یک برگه پر از خط و خطوط میای پیشمون و ما هم با تشویق که چه زیبا کشیدی سر شوق میاریمت . 

دیگه کم کم داری تو غذا خوردن مستقل میشی و خودت میل میکنی 

اکثر  اوقات با خودت گرم بازی میشی و منم  کارهای خونه رو بخوبی انجام میدم و وقتی هم خواسته باشی باهات بازی کنیم حتما قبول میکنم که یکی از بازیهای که خیلی دوست داری قایم شی و ما دنبالت بگردیم . خیلی شیرین هم این بازی رو درخواست میکنی و چون بیشتر باباجون باهات این بازی رو کرده ازش بیشتر میخوای و شیرین میگی ....... بابا بیا دنبا ویه حالت شیرینی ژست میگری که خیلی این ژستتو دوست داریم 

خلاصه از شرینی دختر گلمون داره روز به روزمون شیرین تر میشه خدار و بخاطر این رحمت شکر 

                   

ما هم واسه دخمل گلمون یه سه چرخه ای گرفتیم تا تو  این روزهای بهاری و تابستون میبریمش پارک های اطراف سوارش  بشه 

 

فعلا تو خونه چند روزی میشینی تا خوب  آشنا شی  بعد دیگه  باهاش میریم بیرون .

 پوره سیب زمینی با کره خیلی دوست داری گرسنه ات هم بود دیگه همین که واست کشیدم سریع گرفتی اومدی نشستی جلوی تلویزیون و برنامه مورد علاقه ات ( ساختمان پزشکان ) رو میدی و  میل میکردی . حالا نمی دونم یعنی چیزی متوجه میشی ازین برنامه  متفکر

 مامانم همش مال خودته چرا اینقد قاشقتو پر کردی ؟؟ قوربونه اون نگاهـــــــــت

دیروز تولدم بود یه سر رفتم بیرون تو یه کتاب روانشناسی خونده بودم روز تولدتونو اول از همه خودتون جشن بگیرید و منتظر این نباشید که واستون جشن بگیرن و خودتون اول از همه دست بکار بشید و ببینید چه معجزه ای میکنه !!

منم تصمیم گرفتم انجامش بدم یه سری چیزهای لازم داشتم (بقول خودم جینگیل بینگیل ) گیره سر .لاک

اینارو  که گرفتم  مسیرم به طور اتفاقی به گلخانه آستان قدس خورد

وای همین  که از تاکسی پیاده شدم چشم به گلخونه افتاد روحم تازه شد آخه من عاشق گل و گیاهم (یکی از علایق متولدین اردیبهشت همینه که واقعا بهش ایمان آوردم)

رفتم داخل ... چقدر زیبا بود چه گلهای زیبایی چه گلدونهای قشنگی مونده بودم چی انتخاب کنم 

خیلی وقت بود تو فکر یکی از گیاهان آپارتمانی بودم  با خودم گفتم بجای گل یکی از گلدون های آپارتمانی که خیلی دوست دارم رو واسه هدیه تولدم میخرمو هر وقت چشم بهش بیوفته کلی انرژی میگیرم و تصمیمم رو قطعی کردم و  خریدمش و اومدم خونه . 

 وقتی که خونه رسیدم شما باباجون هم کلی مامان رو سورپرایز کردید.

یه هدیه دیگه هم بود که کاملا سورپرایز  شدم .تعجب

ممنونم ازتون عزیزای خودم .قلبقلب

اینم همون گلدونه است تا سال دیگه ببینیم چقدری شده چشمک

واقعا به این حقیقت رسیدم که چه انرژی میده اگه آدم به مناسبت تولدش

چیزی رو که دوست داره رو واسه خودش خرید کنه از خود راضی

 اینم لاکی که خریده بودم همین که دخملمون دید دارم میزنم دوید اومد تو بغلم و گفت لاک لاک و ما هم اطاعت امر کردیم ... قوربونه اون دست کوچولوی نازت برم 

 

 

                              تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا
20 اردیبهشت 92 13:59
واقعا مطلب شیرینی بود با عکسای شیرین تر...ممنونم


خواهش همسرم.
اعظم
20 اردیبهشت 92 18:09
تولدت مبارک باشه دوست خوبم

همیشه شاد وسلامت باشی

ایده جالبی بود من هم حتما انجامش میدم خیلی به نظرم جالب اومد




ممنونم اعظم جووون.آره حتما امتحان کن کلی انرژی میگری.

صبا خاله ی آیسا
20 اردیبهشت 92 23:01
دوست عزیز:
تقارن بهار طبیعت را با شكفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم
امیدوارم روزگارت سبز باشه....


دوچرخه الینا جونم و کادوی زیباتون مبارک
خیلی خوبه که اول خودمون برای خودمون جشن بگیریم


ممنونم عزیزم.آره عالیه .
آموزش به کودک
21 اردیبهشت 92 9:07
خدا همه بچه هارو برای پدرو مادراشون حفظ کنه

وبلاگی در مورد آموزش به کودکان1تا6سال تاسیس کرده ام خوشحال میشوم سری بزنید و نیازهای آموزشی خودرا براین بگذارید به زودی با مطالب جدید و علمی می آیم.


انشاا... .ممنون چشم حتما.
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
21 اردیبهشت 92 12:58
سلام گلم ای میلت رو چک کن اصلاحی ها رو فرستادم


سلام چشم .ممنونم عزیزم .
مامان مهبد كوچولو
21 اردیبهشت 92 13:18
سلام عزيزم . تولدت مباررررررررررررررك . ايشالله كه هزار ساله بشي . راستي دوستم چند ساله شدي ؟؟؟؟؟؟؟؟



الينا خانوم گل مبارك سه چرخه ي خوشگلت باشه خاله جون . ايشالله كه هميشه به تفريح باشي باهاش . آفرين كه اينقدر خوشمزه پوره ميخوري . ايشالله كه همه ي ماه هاتون به شيريني ِ ارديبهشت باشه ....

سلام گلم ممنونم .رفتم 31 .ممنون خاله جونی.ممنونم عزیزم .


خاله افسانه
21 اردیبهشت 92 22:40



خاله فرزانه
22 اردیبهشت 92 9:01
اول از همه تبریک به مناسبت تولدت
راستشو بگو کادو چی گرفتی؟
دوم اینکه از اون گلدونت قلمه میخوام!!! حرص خوردی؟
همینو میخواستم...
سوم اینکه به این نتیجه رسیدم که میشه الینا رو شب هم پیش خودمون نگه داریم....


ممنونم خواهر جونی .دیگه بماند!!قابلی نداره عزیزم .جدی از کجا به این نتیجه رسیدی ؟؟
مامان آرشيدا قند عسل
22 اردیبهشت 92 9:32
تولدتون مبارك

چه لاك خوشرنگي به به ، چه دخمليه نازي اه اه پس موهاي نازت رو چيكار كردن؟!!




ممنونم عزیزم .آره خیلی .موهامو زدن که نازززززترررر بشم .
خاله فرزانه
22 اردیبهشت 92 11:11
به به به قالب زیبا
الینا اختصاصی میشود...
دریم دریم... (آهنگ پلنگ صورتی بود)
توی اون گردی های کوچک صورت گرد و کوچیک الینا خوب جاگرفته ماشالا
به لپاش ماشالا


ممنونم خاله جونه خودمممممممممم.
مامان معصومه
23 اردیبهشت 92 5:41
سلام عزیزم ممنونم که اومدی و لینک کردی منم لینکت میکنم...

دخترت ماهه ماشالا ... قربون اون غذا خوردنش...



سلام خواهش میکنم.لطف داری عزیزم.
مامان ستیانفس
28 اردیبهشت 92 17:14
فدای دخمل شیرین زبون و خوشگل بشم من
خیلی جالب بود

خدانکنه خاله جون.بوس