الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

هدایا و تقدیر

1392/2/14 14:56
354 بازدید
اشتراک گذاری

  

   سلام قشنگم

عزیزدل مامان این روزها روزهای خیلی خوبی بود 

به مامان جونو مامان بزرگ هدیه دادیم  

شما و باباجون به مامان هدیه دادید     

عزیزم این روزها رو حتما بخاطر داشته باش حتی با یک شاخه گل  

                        

 چند روز پیش تو فکر این بودم شما چه هدیه ای بدی به مامان جونو مامان بزرگ

به این نتیجه رسیدم که تقویم   خیلی هدیه مناسبیه هم عکس تو عزیزم  روشه هم کاربردیه 

(فقط متاسفانه با یک روز تاخیر چون واسه چاپ کمی زمان برد )        

 

                 

 

و اینم از هدیه شما به مامان جونو و مامان بزرگ

 

                       

                 

 

              

 

 اینم هدیه شما و باباجون به منه  .دست گل هر  دوتون درد نکنه    

 

      

             

 

 عاشق این دو شاخه با این رنگهای دلنشین شدم    

    

      

                     

 

                              

 

 

همسر عزیزم 

 

دختر قشنگم 

 

               بینهایت دوستتون دارم و عاشقتون هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صبا خاله ی آیسا
13 اردیبهشت 92 14:34
سلام عزیزم هدیه روز زن مبارکت باشه
هدیه الینا جون هم زیبا بود تقویمش خوشگل شده بود


سلام ممنون گلم لطف داری.بازم ممنون.
بابا
13 اردیبهشت 92 21:48
ممنون همسرم لایق بهترین هستی عزیزم


لطفتو فراموش نمی کنم عزیزم .
منا(دوست خاله فرزانه)
14 اردیبهشت 92 12:46
سلام الينا جون واي چقد كادو زيبايي بود واقعا خوشم اومد اميدوارم هميشه شاد باشي و اين روز قشنگ و منم به مامان گلت تبريك ميگم اميدوارم هميشه سلامت و پيروز كنار هم باشيد


سلام خاله جونی .ممنون عزیزم لطف داری .
متین من
16 اردیبهشت 92 1:59
وای چه تقویم خوشکلی منم میخوام مبارک باشه مامانی هدیه هات


ممنونم عزیزم.
خاله فرزانه
18 اردیبهشت 92 8:53
ماشالا آله جون خیلی ماه شدی
مشخصه خیلی خنده دار میشی وقتی از حمام میای!


ممنون آله جوووووننننی .آره مامان بابا خیلی بهم میخندن..