الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

چهره جــــــــــــدیــــــــــــــــد الــــــــــــــیــنــا

1392/1/24 21:08
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم  

سلام به دخــــــــــــمــــــــــل شیرین خودم 

 

امیدوارم همه خوب باشید دخمله منم خوب و شنگول باشه همیشه انشاا.................

خب حدس بزنید الینای ما چه تغییری کرده ؟؟

 

اگه حدستون درست بود خـــــــــــــیــــــــــلی باهوشید

حدس ؟متفکر

حدس ؟متفکر

حدس زدید!!

 

بگم ؟؟

 بریم ادامه مطلب تا بگم واستون

 

 

 این واسه کسایی که حدسشون درست بوده   

 

 از اونجایی که دخمل گل ما از بدو تولد تا به حالا فقط فقط رشد موهای نازش کلا همین قدر بوده 

 

       

و کلی من و بابایی دوست داشتیم که موهای دخمل نازمون یه طورایی شبیه اون عکس روی لباسش باشه ( پر و فر ) و از اونجایی که فصل بهار میگن خیلی خوبه واسه این کار ...

دیگه ناچاراً دست بکار شدیم بلکه یه اتفاقای خوبی واسه جون گرفتن موهات بیوفته

و......................................................................................................

رفتیم خونه عمو اکبر و با ماشین موهای نازتو زدیم رفــــــــــــــــــــــــت

 حالا شدی شبیه یه پسمل نازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز و  دوست داشتنی

 

             

 

دخترم چرا سرتو گرفتی بذار خاله جونی ها ببینن ....

 

نمی ذاری ؟؟

 

چــــــــــــــــــــــــــرا؟؟

بهت میخندن ؟؟            

 

نه عزیــــــــــــــــــــزم اگر هم خندیدن اشکالی نداره 

 

خب ناز شدی دیگه مطمِن باش خاله جونی ها خیلی دوست دارن

حالا نشون بده   

 

             

 

آفـــــــــــــــریـــــــــــــــــــن ....

 

خاله جونی ها ناززززززززززز نشده دخمــــــــــــــــــــــــلم   

قوبونت بشم عزیزم که تو هر حالتی برام عزیزیییییییییییی   

                           

                                  ماچ  ماچ  ماچ  ماچ  ماچ  ماچ  ماچ  ماچ

از اون روز هر وقت بلوز و شرت تنت میکنم احساس میکنم یه پسمل نازززززززززززم دارم

تازه خونمون هم خیلی روشن تر شده خنده

 

             

 عاشق جاهای بالا و بلندی هستی  میخوای اینطور جاها بذاریمت و باهات بازی کنیم مثلا ما بایستیم جلو و تو خودتو مثلا بندازی پایین و ما سریع بگیریمت و شما قهقه بزنی 

اینجام که انگاری قایم شدی و من دارم دنبالت میگردم 

قوبونه اون سر نازززززززززززززززززت بشم 

         بغل    بغل    بغل    بغل    بغل    بغل    بغل

 

بای تا خاطرات شیرین بعدی عزیزم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابا
24 فروردین 92 21:39
الههی ....چه مطلب ناز و قشنگی.. این یکی از مطالب قشنگ وبلاگ بود تا الان دست مامانی درد نکنه به امید روزی که موهای دخملون رو دم اسبی ببندم






خواهش همسری .امیدوارم... وگرنه اینکارو نمی کردیم .
بابا
24 فروردین 92 21:39
در ضمن این شکلک چیه چه بامزه است


اررررره.یه خونواده ناز سه نفری ...
مامان آرتین (الهه)
25 فروردین 92 15:22
الههههههههههههی چقدر بانمک شدی
الینای ما همه جوره قشنگه


ممنو آله جوووون.
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 15:59
عزيزممممممم چقدر بامزه شددد
ولي حيفففففففففففف بودا

اپ كرديم با عكساي تولددددد


آره دخملم خیلی ناز شده من که خیلی خوشم اومده.نه بابا اون دو مثقال مو چه حیفی داشت...
مامان مارال جون
25 فروردین 92 16:10
سلام عزيزم حدس من درست بود اولين چيزي كه به ذهنم اومد كوتاه كردن موهاي الينا جون بود. واااااي خوب دل كردي موهاشو تا ته بزني. الينا جون من اصلا بهت نخنديدم ولي قيافم اينجوري شد ولي همه جوره عزيزي الينا جوني

سلامممم خوبی .آفرررین چه باهوش .آره دیگه گفتم عوضش واسه تولدش خوشگلتر میشه با موهای پررررررر..
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
26 فروردین 92 6:48
ای جان ای کیو سا شدی خالههههههههههه.بامزه شده.الهییییییییییی


آره آله جونی مامانمهم از همون روز همینو صدا میزنه.بوس
مامان مهبد كوچولو
26 فروردین 92 9:27
سلام عزيزم . قربون سر كچل براقت بشم من ! حدس من اين بود كه موهاشو كوتاه كرده !!! ايشالله كه اينبار كه موهات در اومد عين عكس دخترك روي بلوزت پر و فر باشه موهات . اون جايي كه قايم شدي عين يه پسر بچه شيطون و بلايي . خاله جون چه كچل ، چه با مو ، چه مو صاف ، چه فر ،.... همه جوره دوستت داريم


دلامممممم آله جوووون.ایشانا...ممنو آله جووون منم دوست دارممم.بوووس
اعظم
26 فروردین 92 13:21
وای عزیزم تو چه کودتایی کردی
امیدوارم بعد از دراومدن اونی بشه که میخواین .
. البته بهتره در این مدت به سرش انرژی برسونی تا موهاش حسابی قوت بگیره .
تازه فاطمه جون نترس آخرش به خودت میره کلی مو در میاره هنوز خیلی کوچولوه
تازه کلی هم با نمک شدی الینا جون


آره اتفاقا برام سوال بود که لازمه چیزی بزنم به سرش یانه ؟آره باباش که میگه خداکنه شبیه موهای من بشه پر و فر ولی فکر کنم به سمت باباش رفته موهاشون نرم و کم پشته ولی ما سعی خودمونو میکنیم ...
متین من
26 فروردین 92 16:09
عزیزم حالا رشدموهات بهترمیشه اینجوری هم بهت میاد اخه توخوشکلی ومنم دوست دارم بهترین موقع روانتخاب کردین واسه موهاش بزنین منم این تصمیم دارم بووووس


آره آخه دختر عمه اشو موهاشو زدن خیلی عالی شده واسه همین راغب شدم واسه اینکار .
مامان نوژاجوني
28 فروردین 92 9:16
چقدر نانازي شده اين دخمله.دلم ميخواد يه بوس گنده از اون سرت كنم عزيزم خيلي بامزه شدي عسل خانم

ممنو آله جوووون.بوس
خاله فرزانه
29 فروردین 92 8:58
وایییییییییییییییییی
الهی بگردم.کو موهات خاله جون؟
نیست؟
ولی بانمک شدی.خیلی وقتا تو به من میخندیدی واسه بعضی کارایی که برات میکردم حالا نوبت منه به تو بخندم ....


نـیـــست.آره همه میگن خیلی با نمک شدم.
الهام مامان رامیلا
30 فروردین 92 23:04
ای جانم کچل خانم خوشگل شدی عزیزم


ممنون خاله جون.
سارا مامانی شیدا
1 اردیبهشت 92 9:14
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای کچل شدی الینا جونی
شیدای منم موهاش خیلی نازکه ولی اصلا دلم نمییاد کوتاهشون کنم به امید اینم که خودش درست بشه امیدوارم موهای خوشگل تو هم زود زود بشه همونی که مامان و بابایی دوست دارن


آره خاله جونی بانمک شدم نه ؟ممنون .بوس
مامان معصومه
23 اردیبهشت 92 5:36
چه پسر نازییییییییییییییی!
عزیزم شوخی کردم کلا نانازی


آره میبنی خاله جون از موقعی که کچل شده خواستنی تر شده.