الینا عزیزمالینا عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سینا عزیزمسینا عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

الـیـنـا مـلکه شـهرعـشق

الینا در قالب تصویر

1391/12/19 10:16
564 بازدید
اشتراک گذاری

برفی که الینا برای اولین بار حسش کرد  

     niniweblog.com

و دومین تجربه روزهای برفی 

    niniweblog.com

     niniweblog.com 

دخترم تو عروسکاش عاشق پت و مت 

        niniweblog.com

       niniweblog.com

     niniweblog.com

یه قاب عکس بهاری ... پیشاپیش دومین بهار زندگیت مبارک عزیزم 

        niniweblog.com

                

       niniweblog.com

       niniweblog.com

        niniweblog.com 

قوبونه اون چششششات     

      niniweblog.com

     niniweblog.com

         niniweblog.com

 مامانی و الینا جونی

                 niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهبد كوچولو
20 اسفند 91 9:34
وااااااااااااااااااي چه عكسهاي خوشگلي دست ماماني هنرمندت درد نكنه ....


خواهش میکنم عزیزم .
عطیه
20 اسفند 91 10:20
ای جاااااان.چه نازن این عکسا


لطف دارین.
خاله فرزانه
20 اسفند 91 10:40
قربونت عزیزم...
وای چه همه عکسای قشنگ قشنگ!
خوش به حالت بابا!!!



خدانکنه خاله جونییی.ممنون میبوسمت .
بابا
20 اسفند 91 18:25
چه خبره!...ایول!...عجب ترکوندی ها! عکسا یکی از یکی نازتر و جالبتر..مخصوصا عکسای برفی.ممنون


خواهش میکنم همسری .
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
20 اسفند 91 19:08
سلام مامان الینا جون.مرسی از اینکه بهمون سر زدید.خوشحالمون کردید.
خدا دخمل گلتونو حفظ کنه ماشالا خیلی دوست داشتنیه.
خوشحال شدم چهره ماهتونو دیدم.
با افتخار لینکتون کردم.امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.
راستی الینا جون با روشای من نزدیک 1 ماه اختلاف سن دارن.میتونیم با هم تبادل اطلاعاتم کنیم.


سلام عزیزم .منم خیلی خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم .حتما عزیزم .
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 0:01
خاله عکسات خیلی قشنگ شدن


ممنونم خاله جون.
اعظم
21 اسفند 91 12:05
به به عزیزم چه عکسهای نازی دست درد تکته با این همه زحمت مخصوصا عکس آخر


ممنون عزیزم.جدی دلت باز شد؟؟
مامان مارال جون
21 اسفند 91 13:04
خيلي عكساي قشنگي بود عزيزم. من دوست داشتم از مارال تو برفا عكس بگيرم ولي ترسيدم سرما بخوره. ولي كار خوبي كردي كه ازش تو برفا عكس گرفتي كاش منم عكس گرفته بودم. اليناي شيرين رو حتما از طرف من ببوس


اره عکس برفی خیلی جالبه.انشاا... سال بعد عزیزم.چشم حتما.تو هم همینطورببوس مارال جییییگر.
خاله جون نفیسه - اصلی
21 اسفند 91 21:53
سلام - خسته نباشی خواهر جون بسیار بسیار عالی . هزکردم ،خوشگل بود . براوووووووو


سلام ممنون عزیزم.لطف داری .
مامان آندیا
22 اسفند 91 23:50
به به چه عکسای نازی یکی از یکی بهتر دست مامانی درد نکنه
چرا بهمون سر نمیزنید دلمون براتون تنگیده
بوسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم.چشم حتما.
سارا مامانی شیدا
23 اسفند 91 9:22
سلام مامانی مهربون و خوش سلیقه الینا جون. هزار هزار ماشاالله دختر خیلی نازی دارید خدا حفظش کنه من و دخترم شیدا دوست داریم با شما دوست بشیم با اجازه لینکتون میکنیم شما هم به وب ما سر بزنید و اگه دوست داشتیدلینکمون کنید تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم


سلام عزیزم.لطف داری ما هم خیلی خوشحال میشیم باهاتون در ارتباط باشیم عزیزم .حتما .
مامان آیسا
25 اسفند 91 19:05
به به چه عکسای قشنگیچه مامانه نازی


لطف داری عزیزم.
متین من
16 فروردین 92 2:46
عکسا یک از یک قشنگتر شده عزیزمی می بوسمت از راه دور


ممنوآله جوون.بوس.